Μου είναι αδύνατον να περιγράψω τα χρώματα του δάσους αυτή την εποχή. Αυτό θα το αφήσω στις φωτογραφίες. Μιά δραστηριότητα που είχε λίγο απ’όλα, δάσος, λάσπες, ανηφόρες σε φρεσκοανοιγμένους δασικούς δρόμους (ξέρετε εσείς), εξερεύνηση νέων διαδρομών, κάστανα στο τζάκι, διαμονή σε καλύβα, ζεστή σούπα για βραδυνό. Οι εργάτες και τα τσεκούρια είχαν την τιμητική τους. Οι κυνηγοί περισσότεροι από τα θυράματα (νόμιζα ότι απαγορεύεται). Γιώργο τα έκανες
όλα μαζί εκτός πλοήγησης.
Κουβέντα με κυνηγό που συναντήσαμε την ώρα που έκανε καρτέρι.
Mike:γειά σας, να ρωτήσω κάτι;
Κυν: Γειά’ς. Σ’ έψαχννι ένας μι τζίπ
Mike:Εμένα
Κυν: ναί, έψαχννι έναν μι Tirrano
Μike:μα εγώ δεν έχω Terrano
Kυν:πάντους σ’έψαχννι
Mike:μάλλον λάθος θα κάνεις
Κυν: τι’στι σσείς, κυννηγοί;
Mike: όχι… χαμένοι! Ξέρεις πως θα πάμε στο δάσος συμήδας;
Κυν: A!! Τώρα μι φώτσις
Mike:πώς λέγεται εδώ το μέρος;
Κυν:που να ξξέρω βρι πιδίμ. Ιμένα μ’άφκαν ιδώ μπας κι βγεί το γρούνν.
@)*%^-+$$# … ντροπή σας…
Q, πρώτες εντυπώσεις από το G?
Μιχάλη… πρώτες εντυπώσεις από τον Q με το G?
Όαση στην δικιά μας έρημο.
Πολύ ωραίες φωτο!!!
Κατά τ’άλλα… @*
Μπαγασάκια!!!
Πότε θα έρθει η Παρασκευή;
Εσεις στα βαμμενα κ’εμεις στα καμμενα.
Ακου ζαγκραντενια, φτου σας ,ντροπη σας ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!
Ναι, ναι συμφωνώ….ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!
Eσείς βρε κόψατε τα δέντρα???
H δραστηριότητα αυτή ήταν δοκιμή για τον Παρμενίωνα πρίν την δραστηριότητα του Ίταμου. Δούλεψαν όλα τα αξεσουάρ! Μπλοκέ μεσαίο, πίσω, εμπρός, εργάτης, ιμάντες, καφετιέρες, γκαζάκια κ.ά. Q, σκέψου μήπως κάνεις την πίσω ζυγαριά αποσπόμενη.
Q, σκέψου μήπως μάθεις να το “ξεζουμίζεις” οδηγικά.
Με το 3-λινκ που έχει, και αποσπώμενη να την κάνει, δεν θα έχει μεγάλη διαφορά.
Το 90άρι cruiser έχει 36+12 cm συνολική διαδρομή. Θυμάσαι το 5-πορτο 90άρι μας (αυτό το… αδικοχαμένο, κλαψ…) τι έκανε στην Τρανσυλβανία? Σίγουρα το G έχει περισσότερη. Το teras στο Καρπενήσι είχε 15 cm διαδρομής το πολύ…
Μην κατευθύνεις το μυαλό σου σε πατέντες και βελτιώσεις, το αυτοκίνητο που έχεις είναι κορυφή.
Καλά ντέ….!
Very nice photos!
Congratulations!
Είμαι πολύ χαρούμενος από αυτή τη δραστηριότητα στο ομορφότερο ίσως δάσος της Ελλάδας. Πρώτα απ’όλα γιατί επέστρεψα στο σημείο όπου ξεκίνησα την επαφή μου με το off-road στη Β. Ελλάδα. Επίσης γιατί δοκίμασα για πρώτη φορά το G σε εκτός δρόμου δραστηριότητα. Τέλος γιατί περάσαμε φανταστικά.
Το τοπίο θύμιζε κάτι από την ταινία ‘ακέφαλος καβαλάρης’. Περίμενες ότι κάπου θα πεταχτεί μέσα από τα δέντρα και την ομίχλη καβάλα στο άλογο…
Οι εικόνες ατελείωτες, και τα χρώματα που εναλλάσονταν με την ομίχλη έκαναν τα μάτια να μην χορταίνουν.
Τώρα για το G. Δεν έχει αντιστρεπτική πίσω καρντιά μου… Μόνο μπροστά.
Γενικά θα μπορούσα να πω ότι το G είναι ένα αυτοκίνητο με δύο προσωπικότητες. Όσο κινείται στον χωματόδρομο, τα ηλεκτρονικά του συστήματα αφαιρούν από τον οδηγό τον πλήρη έλεγχο του οχήματος, επεμβαίνοντας. Δίνουν όμως μια αίσθηση ασφάλειας, ειδικά όταν κινείσαι γρήγορα. (ξέρω ότι αυτά δεν αρέσουν στον Μισκή).
Μόλις όμως κλειδώσεις το κεντρικό διαφορικό τότε αυτόματα όλα τα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται αφήνοντας τον πλήρη έλεγχο στον οδηγό. Με το κιβώτιο στο σειριακό, έχεις τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.
Το βάρος του G απαιτεί ένα διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Το momentum που λέει ο Μουρατίδης. Αν σταματήσεις στην ανηφόρα, δεν ξεκινάει με τίποτα. Πρέπει να πας πίσω και να ξαναδοκιμάσεις.
Η διαδρομή θέλει βελτίωση αλλά δεν νομίζω ότι θα κάνω κάτι ακόμη. Πρώτα θα ήθελα να εξαντλήσω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου όπως είναι.
Περισσότερα μετά τον Ίταμο…
Thank you Ionut! The place is close to the Bulgarian border and is a very big area that there is nothing except the untouched forest. The only people you can see are bushworkers and hunters and there is only one place to sleep in the middle of the forest. This time we slept in a wooden shack because was not so cold (6 C) and the experience was grate!
Q ριξε μας και μια κλωτσια ……..
Ποσα θες να μας τρελανεις?
Εγω λεω να μην το μαθεις ακομα.
Στειλε το για τα περαιτερω και σε κανα χρονο ξεκινα να οδηγας.
Τα λεμε Ιταμο
Q:
“Το βάρος του G απαιτεί ένα διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Το momentum που λέει ο Μουρατίδης. Αν σταματήσεις στην ανηφόρα, δεν ξεκινάει με τίποτα. Πρέπει να πας πίσω και να ξαναδοκιμάσεις”
…..
“Η διαδρομή θέλει βελτίωση αλλά δεν νομίζω ότι θα κάνω κάτι ακόμη. Πρώτα θα ήθελα να εξαντλήσω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου όπως είναι”
…..
Με άξονες και lockers μπρος-πίσω, 40 κιλά ροπή, 33άρια, τέλειο clearance και γωνίες… και βάλε… πόσοι οδηγοί μπορούν πραγματικά να “εξαντλήσουν” τις δυνατότητες ενός τέτοιου αυτοκινήτου?
Mmour την συζητηση με τον κυνηγο την θελω αναπαρασταση live!!
Q-Wagen
http://www.youtube.com/watch?v=U1u7I-SOJ00
http://www.youtube.com/watch?v=vM8wDZN0Fn4
http://www.youtube.com/watch?v=eNPjNMlM4IU
Ξαναβλέποντας τις φωτογραφίες, δεν μπορώ να ξεχάσω το πανέμορφο αυτό μέρος. Πολύ θα ήθελα να κάνουμε μια δραστηριότητα στο Καράντερε, με όλη την ομάδα μαζί!!!