2004-2008:
Αυτή η περίοδος για την ομάδα μας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί “περίοδος χτισίματος”. Αυτό που ξεκίνησε πριν τέσσερα χρόνια σαν τρέλα και τρόπος ζωής μεμονωμένων προσώπων, τελικά μορφοποιήθηκε, στελεχώθηκε, απέκτησε ωριμότητα, απολαυστικό πλουραλισμό χαρακτήρων και ταυτόχρονα απόλυτη ομοιογένεια εκεί που χρειάζεται. Ας μην πάρουν όμως τα μυαλά μας αέρα, τα καλύτερα έρχονται και έχουμε μπροστά μας πολύ δουλειά και δρόμο!!
Στο κομμάτι των μεγάλων ταξιδιών, τι να πω… ένα κλίκ στην αντίστοιχη ενότητα του site τα λέει όλα. Μέρη μαγικά, με ονόματα μαγικά, συνδυάζονται σιγά-σιγά με εξίσου μαγικές εικόνες και εμπειρίες. Πάντα τέτοια, nomads!!
Στο κομμάτι των αγώνων, η εμπλοκή μας είναι σίγουρα σπάνια: 8 αγώνες όλοι κι’όλοι, σε τέσσερα χρόνια, είναι λιγότεροι από όσους οι πιο έμπειροι αγωνιζόμενοι κάνουν τον χρόνο. Είναι όλοι όμως σε Mad Cup και Trophies, σε ότι πιο τεχνικό και extreme, και αποτελούν ανεκτίμητες εμπειρίες.
Εδώ έχουμε και ένα απόλυτο σκορ: Ή το σπάμε, ή … το πάμε, χωρίς ενδιάμεση κατάσταση. Όσες φορές δεν σπάσαμε, πήραμε κύπελο. Τι να πω, υπήρξαμε σίγουρα και τυχεροί. Εδώ κι’αν θέλουμε δουλειά…
Στο τεχνικό κομμάτι τώρα, η περίοδος αυτή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαν “εξοπλιστικό πρόγραμμα”: Βλέποντας στην τελευταία δραστηριότητα πόσο ήρεμα και χωρίς δράματα περνάγαμε από terrain που, το 2004, θα μας είχε σίγουρα σταματήσει, αν όχι “καταπιεί” τελείως, δεν μπορούσα να μη νιώσω και λίγο… καμάρι!! Το επίπεδο των οδηγών σαν σύνολο έχει επίσης ανέβει αισθητά, αν και σε αυτό το σημείο έχουμε ακόμα δρόμο. Τα οχήματα της ομάδας είναι πλέον “ένα κι’ένα”. Πρασανατολισμένα στην πλειοψηφία τους σε πραγματική εκτός δρόμου, σκληρή χρήση, αλλά διατηρώντας ταυτόχρονα την αναγκαία ικανότητα για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, δεν είναι καθαρά extreme (εκτός από το teras και το επερχόμενο του Ανδρέα), ούτε καθαρά ταξιδιωτικά (εκτός από το άτυχο mothership). Μια πρόχειρη λίστα είναι αρκετά κατατοπιστική: Πίσω άκαμπτοι στο 100%, σχεδόν παντού με locker, εμπρός το ίδιο, στα περισσότερα οχήματα. Αξιόπιστοι εργάτες παντού, μέσο ελαστικό το 33άρι, πιο “ασφάλτινο” πέλμα το M/T σε όλες τις περιπτώσεις εκτός από τα καλοκαιρινά ταξίδια, προστασία κάτω μέρους και περιμετρικά σε όλα σχεδόν, κλπ, κλπ, αλλά και μέσο βάρος κοντά ή και πάνω από τα 2000kg, “φωτογραφίζουν” ακριβώς αυτό: Την all-round αλλά και σοβαρή προετοιμασία. Οι ζημιές δεν λείπουν, απλά δεν γίνεται να μην υπάρξουν φθορές στο όριο. Τα ατυχήματα όμως όχι, το επίπεδο της ασφάλειας ελπίζω να συνεχίσει να είναι κορυφαίο.
Τι σχέδια έχετε για την ερχόμενη περίοδο? Ετοιμάζετε κάτι?
Για να το ξεκινήσω, ο (πανταχού παρών) επαγγελματικός προβληματισμός κυριαρχεί αυτή την εποχή στη σκέψη μου, αλλά αυτό φυσικά είναι από τα πράγματα που δεν έχουν θέση στη δημόσια θέα του site.
Στο τεχνικό κομμάτι, ηρεμία: Μετά τις συνεχείς αλλαγές και περιπέτειες και… επενδύσεις των τελευταίων χρόνων αυτό που σκοπεύω είναι να χαρώ το teras (ήδη το κάνω..) και να πάρω στο wrangler ένα hard top, ώστε να μπορεί να ταξιδεύει πιο άνετα. Επίσης, να βάλω επιτέλους τον ασύρματο βάσης που μου πήρατε. Τίποτε άλλο, μιας και το teras ολοκληρώθηκε, ενώ το tj είναι ακόμη καινούργιο, είναι ήδη καλά προστατευμένο γύρω-γύρω και σχετικά ικανό. Στο μυαλό μου γυρίζει η σκέψη του καινούργιου jk diesel, ή ενός patrol, για καλύτερο και πιο άνετο ταξίδι, κάποια στιγμή στο μέλλον.
Εννοείται βέβαια ότι, από στόχους και σχέδια επικρατεί το συνήθες δημιουργικό χάος. Τι θα πρωτοκάνουμε πάλι φέτος, θα δείξει…
Mike Miskis
Τεχνικό κομμάτι: είμαι πολύ ευχαριστημένος από το cruiser όπως είναι τώρα. Αυτό που μου λείπει είναι προπόνηση…Αν έπρεπε οπωσδήποτε να πω κάτι θα έλεγα μία σχάρα arb…
Επαγγελματικά: το μόνο που θα ήθελα είναι περισσότερος ελεύθερος χρόνος (για να γίνουν και κάποια μεγαλύτερα ταξίδια)…α! και ένα τσεκούρι…
Site: πολύ, πολύ, πολύ δουλειά. Να δω πότε θα το πάρω απόφαση…
Mike ωραίο post…
Τι γίνεται; Γιατί αυτή η σιωπή;…
Γειά σας! Καθώς έχω αναλάβει να συγκεντρώσω τα στοιχεία των οχημάτων για τη δημιουργία βάσης δεδομένων των οχημάτων της ομάδας μας ήθελα να ρωτήσω κάτι ακόμα: Ισχύει η σκέψη για δημιουργία ενός νέου χώρου στο site ή έχει αλλάξει κάτι? Μήπως θα βόλευε η καταγραφή να γίνει σε Excelόφυλλο, ώστε να είναι πιο σωστά δομημένες οι απαντήσεις? Παρακλώ τους αρμοδίους να με βοηθήσουν με αυτές τις διευκρινίσεις.
Ευχαριστώ.
Σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια: Αυτή τη στιγμή που γράφω, γίνεται το δέσιμο του νέου μου μοτέρ, στη Γερμανία. Προς το τέλος του μήνα, αρχές του επόμενου θα είμαι πάλι με το CJ έτοιμος για εξορμήσεις. Μελλοντικός μου στόχος, 2 άξονες ικανοί να αντέξουν τη δύναμη του μοτέρ και μίας 4άδας σοβαρών ελαστικών υπό οποιεσδήποτε συνθήκες αντιξοότητας και πίεσης.
Πάω αργά γιατί βιάζομαι και το καλό πράμμα αργεί να γίνει. Εκτός κι αν είσαι στο Trophy. Έτσι Αντρέα?
Νίκο ΟΚ για το excelόφυλλο. Τα συγκεντρώνεις όλα εκεί και μετά μου το δίνεις για τα περαιτέρω…
Νίκο καλορίζικο το νέο μοτέρ! Νομίζω ότι το όχημά σου χρειαζόταν λίγο παραπάνω δύναμη…
Παναγιώτη, ΟΚ, προχωρώ.
Γιώργο, η αλήθεια είναι ότι το μοτέρ που είχα στο αυτοκίνητό μου είχε σημαντική απώλεια δύναμης τον τελευτραίο καιρό. Ο λόγος ήταν ότι η φθορά στα μέταλλα στροφάλου και μπιελών είχε οδηγήσει σε σημαντική πτώση της πίεσης λαδιού, η οποία με τη σειρά της ευθυνόταν για ολοένα επιταχυνόμενες φθορές στο σύνολο του μοτέρ. Φαύλος κύκλος λοιπόν. Αυτό είναι το κακό όταν παίρνεις κάτι μεταχειρισμένο. Δε γνωρίζεις πως το έχουν μεταχειριστεί, τι έχουν χρησιμοποιήσει, κατά πόσον η τελευταία επισκευή πέτυχε, κτλ. Αυτό που ήθελα ήταν να πάρω ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ (υπάρχουν 2 κομμάτια παγκοσμίως προς πώληση, καθώς μιλάμε για AMC 360 του 1974), αλλά ο προϋπολογισμός μου δεν επέτρεπε τέτοιο έξοδο. Έτσι αποφάσισα να πάρω ένα πλήρως ανακατασκευασμένο AMC 401 του 1974 (συνομίλικό μου δηλ.), με εγγύηση, από Γερμανία. Στο εσωτερικό του όλα είναι σφυρήλατα (στρόφαλος, μπιέλες, πιστόνια), το οποίο θεωρώ πολύ σημαντικό για την αξιοπιστία και μακροζωία του. Απλά αφήνω για το μέλλον (κοντινό ελπίζω) τη αναβάθμιση των αξόνων.
Νίκο,
σκέφτομαι μήπως με το νέο μοτέρ
και με τα σοβαρά λάστιχα,
το αμάξι σου γίνει πολύ “τουριστικό”…
ξέρεις, προσανατολισμένο στην οικονομία και την άνεση…
και μας βγει άχρηστο στο off road.
Θα ήθελα να παρακαλέσω όλα τα μέλη της ομάδας που διαθέτουν αυτοκίνητο για το οποίο θα συγκεντρώσουμε στοιχεία, να μου στείλουν το e-mail τους είτε εδώ, είτε στο xewpas<παπάκι>gmail.com ώστε να τους στείλω εγώ με τη σειρά μου το αρχείο Excel το οποίο έχω δημιουργήσει ειδικά για αυτόν το σκοπό. Ευχαριστώ.
Εγώ τώρα τι να πώ για το τεχνικό κομμάτι…
Να πώ καλύτερα για το επαγγελματικό που είναι σίγουρα λιγότερο…?
Θωράκιση, μπλοκέ, προφυλακτήρες, εργάτης, είναι μερικοί απο τους στόχους που ελπίζω να τους καταφέρω μέσα στο νέο έτος.
Μετά απο αυτό ελπίζω με την κατάλληλη προπόνηση να ανεβάσω λίγο το επίπεδο οδήγησης και να πώ με σιγουριά….”ΤΟ ‘ΧΩ…!!!”
Το σίγουρο είναι πως στην ομάδα μέσα υπάρχει αυτό το αίσθημα και η ώθηση για να καλυτερέψει κανείς τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο το οποίο, προσωπικά, αποτελεί το βασικότερο στόχο του έτους!
Mike, μην ανησυχείς, όσο η λαμαρίνα άμα είναι γδαρμένη και έχει βουλιάγματα, το αυτοκίνητο δε χάνει το χαρακτήρα του “εκτός δρόμου οχήματος”. Μόνο όταν θα το πάω στο φανοποιείο να αρχίσεις να ανησυχείς. Το είχα κάνει κάποτε το λάθος, αλλά το διόρθωσα μέσα σε 1 μήνα με μία ξεγυρισμένη τούμπα! Το αυτοκίνητο έγινε όπως του αρμόζει και εγώ είμαι πλέον ήσυχος να ασχοληθώ με επί μέρους πράγματα όπως το μοτέρ, οι άξονες, κτλ…
Hello και από μένα! Πρόσφατα άλλαξα λάστιχα και σινεμπλόκ. Εχω παραγγείλει και περιμένω ποδιές, ροκ σλάιντερς (sic!) και ράβδους στρέψης. Στο μέλλον λέω για ένα εργάτη και snorkel. Όσον αφορά το τμήμα που λέει ο Mike ΅Το επίπεδο των οδηγών σαν σύνολο έχει επίσης ανέβει αισθητά, αν και σε αυτό το σημείο έχουμε ακόμα δρόμο΅, εγώ τουλάχιστον έχω αυτοκινητόδρομο…
PS
Α, να σας πω ότι ο θόρυβος που άκουγα ήταν από πλήμνες. Ειναι τώρα under repair.
Οι γρατζουνιές θα είναι under repair το σάββατο.
Φθάνει νομίζω η εποχή για νέα “μαζέματα” (ατέρμων, λάστιχα SSR 32×11.5×15, “φρύδια” κ.λπ.)
Στα σχέδια είναι ακόμα η απόκτηση ενός καθαρά ταξιδιάρικου οχήματος diesel (η Ελένη επιμένει στο κοντό cruizer).
Εύχομαι ότι καλύτερο για τους αγωνιζόμενους τη χρονιά αυτή!!!
Στο θέμα “ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ” θα πρότεινα οργανωμένες συναντήσεις (σε σπίτι?) με θεωρητικά θέματα, προβολή και ανάλυση κάποιου video, εμπειριών κ.ά.
Νίκο το mail μου είναι: c.politis<παπάκι>boldogilvy.gr
Συγνωμη για την αποχη μου τον τελευταιο καιρο αλλα λιγο τα επεγγελματικα λιγο το Pajeraki δεν ξερω απο που να αρχισω και που να σταματησω.Με λιγα λογια @#$&@$#@@!!!!!!!!!!!!.
Πολλά σχέδια στον ορίζοντα μετά από την σχετικά πρόσφατη γέννηση της ομάδας και μετά από την αγορά ενός Patrol GR, δύο Land Cruiser KZJ90, δύο Wrangler, ενός Terrano, δύο Land Cruiser 120, δύο Pajero, ενός Land Cruiser KZJ 95 ενός G Wagen 270 και ενός Toyozuki(?) και φυσικά δεν θέλω να κάνω το άθροισμα των αξιών γιατί το Site παρακολουθείται και από ευαίσθητες καρδιές! Επίσης δεν θα κάνω προσπάθεια να αθροίσω τα ποσά που χρειάστηκαν για την βελτίωση των αυτοκινήτων διότι είναι μια διαδικασία ακόμη ενεργή! Παρόλα αυτά λίγα αυτοκίνητα ακόμη είναι αυτό που λέμε Expedition vehicles (όχι με την στενή έννοια) προσανατολισμένα σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Τα ταξίδια είναι μια εγκεφαλική διαδικασία κατά την οποία αλλάζουν πολλά μέσα μας, ακόμη και η μυρωδιά του αέρα την μέρα που ξεκινάς είναι διαφορετική, όπως λέει κι ο Mike! Εύχομαι να γευτούν κι άλλοι φίλοι μας αυτό το εγκεφαλικό νέκταρ που σε φοβίσει, σε συναρπάζει, σε γητεύει, σε σφίγγει, σε χαλαρώνει και όπως λέει και o Hassan “travel broadens the mind”! Τέλος τα ταξίδια σε κάνουν να καταλάβεις πως υπάρχουν πολλές πλευρές πολλών νομισμάτων, διάφοροι τρόποι σκέψης και άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να ζήσουν χωρίς καπουτσίνο και χωρίς Σούπερ Μάρκετ δίπλα στο σπίτι τους. Καιρός να βγούμε από τις αποστειρωμένες κάψουλες που έχτισαν τόσο τεχνικά η κοινωνία, οι γονείς μας και εμείς και να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχουν και άλλου πολιτισμοί έξω από τα στενά όρια του γνωστού σήμερα αναπτυγμένου κόσμου!
Nίκο νομίζω ότι έχεις φτάσει πάτο με αυτό το μοτέρ (μετά σειρά έχει από βαπόρι), θα χρειαστείς σίγουρα αξονοτσουμπράγκαλα γιατί αν τα κυβικά λένε την αλήθεια δεν θα πας μακριά! Μπροστά θα χρειαστείς τουλάχιστον 44 και πας συνολικά για 2,2 τον..
Στελάκο τι ειδήσεις είναι αυτές που μας λές μετά από τόσα χρόνια, …εργάτη; ..snorkel; Όσο για τα Hubs ήταν μια από τις πιθανότητες που αναφέραμε το ΣΚ.
Ιάκωβε μην στεναχωριέσαι, ο μόνος που νόμισε ότι θα τελείωνε την προετοιμασία του αυτοκινήτου του με την μία ήταν ο Ντίνος αλλά απ’ότι βλέπω ακόμη φτιάχνει πράγματα! Έχει και την καλή του πλευρά η αργή (πλην ηδονική), προετοιμασία του αυτοκινήτου γιατί σε κάνει να είσαι προσεκτικός και λιγότερο παράτολμος αφού δεν ξεκινάς με την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο είναι άθραυστο και μπορεί να κάνει τα πάντα!
Ντίνο μου τα σχέδια για το Cherokee καταπληκτικά! Ελπίζω να μπορούν μετά να σε ακολουθήσουν κι άλλοι στο βουνό γιατί θα είναι ανιαρό να πηγαίνεις μόνος. Η οδήγησή σου έχει βελτιωθεί 500% από την μέρα που ήρθες. Πέραν αυτού είσαι και πηγή έμπνευσης της ομάδας . Ελπίζω να μην γίνεις ντίβα μια μέρα και δεν μας μιλάς.
Νίκο σου βρήκα το επόμενο μοτέρ. Είναι από καράβι! Θα περισσεύει λίγο από τα φλάς και τις ζάντες αλλά νομίζω ότι θα το καταφέρεις.
Απλά θα χρειαστείς και μία άγκυρα για το παρκάρισμα γιατί δεν θα χωράει το χειρόφρενο!
Μελλοντικά σχέδια εεε???
http://toyota.pressroom.com.au/press_kit_detail.asp?kitID=217
http://www.toyota.com.au/TWR/content/static/28355.jpg
Aνδρίκο για σένα…
http://www.4X4extremesports.com/Manuals/PajeroSport/G-TITLE.pdf
Musashi, ντεν έχω χειρόφρενο έτσι κι αλλιώς καρντιά μου! Δε μου λές? Αυτό το μοτέρ με το μειωτήρα που φαίνεται σε πρώτο πλάνο είναι η μίζα άραγε?
Mussashi, Je remercie de tes bonnes raisons pour moi!
τκ-τκ-τκ-τκ (ελικόπτερο)
ΩΩΩΩ…. ΛΕ ΠΙΛΟΤάΖ ΝΤΕ ΤΣΕΡΟΚί ΜΑΝΙΦίΚ!!!
τκ-τκ-τκ-τκ…..φσσσσσσ (αέρας)
ΛΕ ΝΤΙΝό ΣΕ ΓΚΡΑΝΤ ΠΙΛόΤ ΝΤΕ ΤΟΥΤ ΤΕΡΑίΝ!!!!…. ΕΞΕΠΣΙΟΝέΛ!!!!!!!….
Musashako τι παιρνεις και δεν μας δινεις????
2 120αρια? Που ειναι το αδελφακι μου?
Εκτος και αν εννοεις οτι το “gemato” κανει για δυο.
Toυ Ανδρίκου Βλασσάκο μου, του Ανδρίκου!
Εγώ τώρα τι να πω για τα δικά μου σχέδια. Μετά τη διαδικασία βελτίωσης του ΚΙΑ, η οποία ήταν είμονη, επίπονη και μακροχρόνια, με ταυτόχρονα μεγάλο μέρος από δική μου συμμετοχή πέρασα στη λύση “turn key” G στο τέλος του 2007.
Έτσι δεν σκοπεύω να κάνω κάτι περισσότερο στο τεχνικό κομμάτι του G. Για αυτή τη χρονιά σκοπεύω να καλύψω το κενό του 2007 (όπου πέρασε ουσιαστικά χωρίς αυτοκίνητο) να μάθω να οδηγάω off-road και να μάθω το G.
Επειδή όμως η βελτίωση δεν περιορίζεται μόνο στα οχήματα, σκοπεύω για το 2008 να βελτιώσω το επίπεδο του περιφερειακού εξοπλισμου.
Έτσι σκοπεύω να συμπληρώσω και να ανανεώσω εξοπλισμό που αφορά το recovery και το outdoor. Μικρές λεπτομέρειες που σου κάνουν τη ζωή πιο έυκολη ή σε βγάζουν από δύσκολες καταστάσεις.
Έτσι ξεκίνησα μια εκπληκτική outdoor μηχανή για espresso, που βρήκα στην Ολλανδία, την οποία σκοπεύω να δοκιμάσω στην επόμενη διαβίωση…
Γιώργος:
“…..Για αυτή τη χρονιά σκοπεύω να καλύψω το κενό του 2007 (όπου πέρασε ουσιαστικά χωρίς αυτοκίνητο) να μάθω να οδηγάω off-road και να μάθω το G….”
Ειλικρινέστατος!
Γκλουππππ!!!!!
Το ειχα ξεχασει το αναξιοπρεπες.
Τα χαπια μου επειγοντως.
Οσο για τα μελλοντικα σχεδια εφοσον δεν προβλεπεται αμεσα η μετακομιση κατα Downunder μερια για να προχωρησουμε στην παραπανω λυση υπαρχουν δυο δρομοι.
Α.Τιποτα ‘ μενουμε οπως ειμαστε και ακολουθω τον Q στο “δυσβατο μονοπατι” της προσωπικης εξελιξης.
Β.Ενισχυση του πισω αξονα για να μην εχουμε αλλα δραματα,κορωνοπηνια 4.56 ,locker μπροστα, κιτ 6″ και 35χ10.5χ17 .Ολα αυτα βεβαιως αφου πρωτα ληστεψω καποια τραπεζα η κληρονομησω τον θειο απο το Αμερικα που δεν εχω.
Καλημερα και καλη βδομαδα
αα, καλά…