Μετά από αναμονή αρκετών χρόνων έφτασε το νέο τετράθυρο Wrangler με νέα χαρακτηριστικά που ξεφεύγουν από τους τόσο πετυχημένους προγόνους του.
Σε δύο βασικές version Unlimited, σε βενζίνη και πετρέλαιο με δύο κινητήρες 2.8 Diesel ( 180 Hp και 460Nm στις 1900 rpm) και 3.8 V6 (205 Hp) Βενζίνη.
Ιμάντας MOPAR. To πορτοκαλί της φωτογραφίας είναι η σκουριά του προεντατήρα…κι όλας?
Στο κάτω μέρος της φωτογραφίας φαίνεται η εισαγωγή αέρα σχετικά ψηλά αλλά επικίνδυνα. Επίσης φαίνεται η λαστιχένια ασφάλεια που κλείνει το καπό!
Βασικό χαρακτηριστικό οι τέσσερεις πόρτες και το κατά πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο (244,6 εκ) από τα προηγούμενα μοντέλα, και κατά συνέπεια μεγαλύτερο συνολικά σκάφος με μήκος 440,4 εκ. Αυτό παρέχει στο νέο μοντέλο περισσότερο χώρο (επιτέλους) για τις αποσκευές των επιβατών και την δυνατότητα να καθίσουν πίσω άλλοι τρεις επιβάτες έχοντας μάλιστα αρκετό χώρο για τα πόδια τους.
Η ασφάλεια για παιδιά για τις πίσω πόρτες χρειάζεται κατσαβίδι για να λειτουργήσει…λίγο δύσκολο!
φαίνονται οι πονταρισιές του αμαξώματος
Ηχεία στην οροφή
μεγάλος πίσω χώρος αποσκευών..
ανοιχτός ουρανός….
Ρεζερβουάρ 66,6 L
Eλαστικά 245/75/16 (και 255/75/17 για την έκδοση SAHARA και 32″ BFGoodrich Mud για το Rubicon)
κοιτώντας στό βάθος των θόλων φαίνονται οι προβολείς εκτεθειμένοι στα νερά και τις λάσπες?
Ύψος αυτοκινήτου 183 εκ
Με άξονες DANA 30 εμπρός (DANA 44 Next Generation για το Rubicon)
και DANA 44 Next Generation πίσω. Τα νέα διαφορικά DANA 44 Next Generation διαθέτουν μεγαλύτερη κορώνα και πινίο για περισσότερη αντοχή.
Ανάρτηση 5 link πίσω
κεντρικός ΤΕΡΑΣ πίσω
με σχέση 2,72:1 Command Trac ( 4:1 Part Time 4WD Rock Trac για το Rubicon και μπλοκέ μπρός πίσω)
(είναι σκουριά αυτό ή μου φαίνεται?)
Σασμάν με έξη ταχύτητες για την χειροκίνητη έκδοση και 4 ή 5 για το αυτόματο
160 Ampere δυναμό DENSO made in Japan (ξύπνησαν όλοι) και μπαταρία 600 Α.
αστοχία η εξάτμιση πίσω που περισσεύει πολύ κάτω από τον προφυλακτήρα και θα μας αφήσει χρόνους σε διαδρομές εκτός δρόμου….
Διαστάσεις και γωνίες του 2,8 CRD
Το απλό μοντέλο διαθέτει δύο αντιστρεπτικές ενώ η έκδοση Rubicon διαθέτει μηχανισμό που απενεργοποιεί την πίσω ηλεκτρικά δίνοντας 20% περισσότερη διαδρομή στον άξονα με το Active Sway Bar System (ASBS)
Σχέσεις στα διαφορικά 3,21 (4,10 για το Rubicon)
Ground Clearance 22 εκ ( 25 για το Rubicon)
LINKS
http://www.caranddriver.com/roadtests/11867/2007-jeep-wrangler-unlimited-rubicon.html
http://www.autoblog.com/2006/10/28/jeep-gets-its-sema-on-with-wrangler-rubicon-unlimited/
http://www.allpar.com/reviews/2007/wrangler-unlimited.html
http://www.allpar.com/model/jeep/wrangler-unlimited-2007.html
Musashi
Super-παρουσίαση, μπαγασάκι!! Μερικά σημεία που αξίζουν προσοχή:
Το σασσί διαθέτει κορυφαία ακαμψία, 100% μεγαλύτερη από του TJ, το οποίο ήδη είχε από τις καλύτερες στην κατηγορία.
Η ηχομόνωση δίνει στο diesel 55db στα 120 χλμ/ώρα, τιμή καλύτερη από του Patrol GR και του LC120 (!!)
Το ωφέλιμο βρίσκεται στην περιοχή των 600 κιλών, και σε συνδυασμό με τους χώρους δίνει στο JK την δυνατότητα για ταξιδιωτική χρήση.
Με ανάρτηση +2,5 ιντσών δέχεται 35άρια ελαστικά, προσόν που μέχρι τώρα μόνο το Patrol GR διέθετε.
Και κάποια μειονεκτήματα:
Βάρος. Με +350 περίπου κιλά σε σχέση με το TJ, μιλάμε πλέον για ένα λιγότερο ικανό εκτός δρόμου όχημα. Το 3θυρο με πλήρη εξοπλισμό θα φτάσει τα 2200 κιλά, ενώ το 5θυρο τα 2400…
Κόστος. Με την παράλογη τιμολογιακή πολιτική της Ελληνικής αντιπροσωπείας και με το κόστος των aftermarket βελτιώσεων, για να έχουμε ένα πλήρως εξοπλισμένο 3θυρο, χωρίς παραχωρήσεις στην αντοχή & αξιοπιστία, θα πρέπει να αποχωρηστούμε περίπου 60-65.000 €. Για την ιστορία, ένα 5θυρο Rubicon CRD στη Ρουμανία έχει σχεδόν 20.000 € φτηνότερα, με τον ίδιο εξοπλισμό…
Τεχνολογία. Ο εκπληκτικός CRD χρησιμοποιεί τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, ηλεκτρονικά ελεγχόμενης. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι η αξιοπιστία του βρίκεται σε κορυφαίο επίπεδο, δεν ξέρω όμως κατά ποσό θα αποδειχτεί αυτό στη πράξη, σε πραγματικά σκληρή χρήση, με πολλή σκόνη, πολύ νερό κλπ.
Αυτά…Το JK είναι, κατά τη γνώμη μου, το σημαντικότερο καινούργιο εκτός δρόμου όχημα της τελευταίας δεκαετίας. Τόσο ξεκάθαρο concept, στην 3θυρη και 5θυρη έκδοση, έχει να παρουσιαστεί από τις αρχές της δεκαετίας του ΄90, όταν οι Toyota και Nissan με τα 80 και GQ, έβαλαν τον πήχυ εκεί που βρίσκεται ουσιαστικά ακόμη και σήμερα.
Σασσί, άκαμπτοι άξονες μπρος-πίσω, ελατήρια μπρός-πίσω, χώροι, ωφέλιμο φορτίο, πολύ δυνατός diesel CRD και αξιοπιστία που η Jeep ισχυρίζεται ότι θέτει νέα στάνταρ (με σύστημα ποιοτικού ελέγχου και δοκιμών δανεισμένο από τη μαμά Mercedes), μένει να δείξουν την αξία τους στην πράξη.
Προέκυψε μετα από επισκεψη για φωτογράφιση στην Chrysler!!
Γιάαααα λέγε… μην αρχίσω να φαντάζομαι…
Ίσως το κορυφαίο σημείο ενός γνήσιου αμερικάνικου οχήματος είναι ο ….γερμανικός του κινητήρας. Γνωρίζοντας από πρώτο χέρι το σύστημα ποιοτικού ελέγχου και δοκιμών της Mercedes (DaimlerChrysler), η ποιότητα είναι θεωρητικά εξασφαλισμένη.
Το “rough road test” είναι το τελικό τεστ που περνάνε όλα τα εξαρτήματα του οχήματος σε πραγματικές συνθήκες. Πρόκειται για ένα ειδικά διαμορφωμένο πεδίο (κάτι σαν πίστα trial σε πιο εξελιγμένο), όπου το όχημα διανύει 20.000 χλμ μέσα σε τρεις μήνες. Το πεδίο είναι τόσο “rough” ώστε ο οδηγός του οχήματος δεν αντέχει να οδηγεί πάνω από 20 λεπτά, οπότε και αλλάζει.
Αυτό είναι ένα τεστ zero defect, δηλαδή δεν επιτρέπεται καμία αστοχία.
Το θέμα είναι ότι οι άνθρωποι της Mercedes, θεωρούσαν πάντα την Chrysler ‘σιδερένια μπάλα’ στην πορεία της εταιρίας. Τώρα που η Chrysler έφυγε (πουλήθηκε) από το γκρουπ της Mercedes έχω τις αμφιβολίες μου κατά πόσο θα διατηρήσουν τις διαδικασίες που η ‘μαμά’ Mercedes καθιέρωσε…
Κατά συνέπεια κρατάω τις επιφυλάξεις μου, τόσο για την πορεία και επιβίωση της ίδιας της Chrysler, όσο και για τη διατήρηση της (γερμανικής) ποιότητας των οχημάτων.
Η εμπειρία μου από την αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία από την μεριά του προμηθευτή ήταν μία έκπληξη (δυσάρεστη). Το κακό ήταν ότι η ίδια δυσάρεστη εικόνα για την αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία (σε θέματα οργάνωσης κυρίως) είναι διάχυτη στην (γερμανική) αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Sorry εάν θόλωσα το αμερικάνικο όνειρο αλλά… αυτή είναι η πραγματικότητα.
Q, τα όνειρά μας δεν έχουν σημαίες. Όσο για τη φράση “αυτή είναι η πραγματικότητα”, πρέπει γενικά να χρησιμοποιείται με πολλή προσοχή.
Έχεις δίκιο. Μάλλον έχω επηρεαστεί περισσότερο από ότι πρέπει, από τα συχνά ταξίδια μου στη Γερμανία και από την επαφή μου με τους ανθρώπους της Mercedes…
No worries!
οι Γερμανοί είναι φίλοι μας….!
Η παρουσίαση είναι εξαιρετική και οι φωτογραφίες επίσης. Μπράβο Μιχάλη πολύ ωραία εξελίσσεται η ιδέα με τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων…Thanks
H Mυρτώ σε ένα μήνα θα είναι με Fiat Panda 4×4 climbing!
Οπότε του κάνουμε μια παρουσίαση (άμα λάχει να ουμ…)
Οι γερμανίδες είναι φίλες μας…
Να του κάνουμε test στην Πεντέλη…αν δεν έχει αντίρρηση η ιδιοκτήτριά του…
Musashi απαιχτος ΧΑΙ Χ Ι Τ Λ Ε Ρ!!!!!
Εγω το φανταζομαι με 6″ αναρτηση 37″ BF MUD και γενικώς τούμπανο όπως αρμόζει σε κάθε wrangler.
Δειτε το http://www.project-jk.com . Το πιο ωραίο super market .