Πάλι αυτός?

Αυτός ο τεράστιος μπάρμπας με το αυτοκόλλητο τσιγάρο στο στόμα, που ίσα-ίσα χωράει στο wrangler, νικητής για 4η φορά στο ΤΑΤ??
Αν είδα καλά τα αποτελέσματα, η απάντηση είναι “ναι”, 12 λεπτά μπροστά από τα 2 Βέλγικα Defender 90. Δεν είμαι σίγουρος όμως.

Ένα Wrangler που σαρκάζει ξεδιάντροπα το λογότυπο της Jeep που έχει στο καπώ:
Το μόνο αμερικάνικο που έχει είναι τα αμορτισέρ του. Κατά τ’άλλα…
Μοτέρ diesel 135 ίππων με 27kg ροπή από το ρελαντί made in Germany,
Σαζμάν αυτόματο made in Germany,
Transfer made in Japan,
Portal άξονες made in Sweden,
Αμάξωμα πλαστικό,
Λάστιχα 35″ (με clearance σαν να έχει 43″ λόγω portal),
Βάρος 1500kg,
Εργάτης υδραυλικός με 6 ταχύτητες και 200 μέτρα σχοινί,
Πίεση ελαστικών, ύψος αμαξώματος και αντιστρεπτικές, ρυθμιζόμενα από τον οδηγό εν κινήσει,
Φρένα που επιτρέπουν στον οδηγό να φρενάρει όποιον τροχό θέλει ξεχωριστά.

(στοιχεία ανεπίσημα)

Όλα καλά. Εδώ εξακολουθούμε να θεωρούμε τα πολλά άλογα (βρού-βρούμ), τα τεράστια λάστιχα και ύψος και τα 2.500+ κιλά, τη ψαγμένη συνταγή της επιτυχίας στο off-road.

Mike Miskis


18 Comments to “Πάλι αυτός?”:
  1. Ανδρέας says:

    Ρε Μαικ αυτός αν συνεχίσει έτσι θα με φτάσει σε διακρίσεις !!!!!

  2. Mike Miskis says:

    Δεν προλαβαίνει να σε φτάσει Αντρίκο, ότι και να κάνει!!!

  3. Γιάννης says:

    Ίσως μόνο ο Φελπς.

  4. Mike Miskis says:

    Μπα, ούτε αυτός…

  5. ionut says:

    maybe the best offroad car.
    but let’s not forget the driver, he’s a real champion.

  6. Mike Miskis says:

    Well, i suppose he is!

  7. Νikos says:

    Καλά, και αυτός ο τύπος που έχει ψύχωση με το βάρος και έχει καταφέρει να φτιάξει ένα απόλυτο off-road όπλο, το οποίο παρόλα τα σιδερικά που κουβαλάει (μοτέρ diesel, portal άξονες, υδραυλικός εργάτης 6 ταχυτήτων, κτλ.) παραμένει σχετικά ελαφρύ, ο ίδιος είναι χοντρός (“ίσα-ίσα χωράει…”)? Ή είναι απλά εύσωμος?
    Αν είναι έτσι, είτε αυτός ανέβει στο δικό του, είτε εγώ στο δικό μου, στο ίδιο βάρος θα βγούμε… Εντάξει, εντάξει, στην κατανάλωση θα έχουμε διαφορά…
    Αυτό που θα με ενδιέφερε επίσης είναι, τι εξοπλισμό (ανταλλακτικά, προμήθειες, εργαλεία, ασφάλεια, κτλ.) κουβαλάει ένα τέτοια αυτοκίνητο, όντας έτοιμο για εκκίνηση σε ένα ΤΑΤ… Ξέρει κανείς?

  8. Mike Miskis says:

    ^$%@*&@@* βρέχει παπάδες και διάκους, τι θα γίνει? Ο κόσμος είναι γεμάτος βουνά και φαράγγια που μας περιμένουν, τι κάνουμε??

    Λοιπόν, Νίκο, ο τύπος είναι 2 μέτρα και με σωματική διάπλαση μονομπλόκ. Όντως χωράει ίσα-ίσα στο YJ.

    Το βάρος του οχήματος είναι λογικό, άντε ας είναι 1600 κιλά. Οι portals της Volvo είναι ελαφρύτεροι από τους δικούς μου άξονες (στο τερατάκι) και ίσως ελαφρύτεροι ακόμα και από δύο D44. Καμία σχέση με portals από Unimog. Το όχημα πριν την εκκίνηση του ΤΑΤ 2008 (όπου κέρδισε) που το είχα μελετήσει είχε στη καρότσα μία μπάρα τιμονιού, έναν έτοιμο κεντρικό, ένα κουτί με εργαλεία και μερικά σχοινιά, τίποτα υπερβολικό (α, και ρεζέρβα….). Στον οδηγό άπειρους λεβιέδες για όλες τις λειτουργίες και στο συνοδηγό 2 Terratrip και 2 GPS, όπως και του Ionut.

    Στο θέμα ασφάλειας: Roll Cage, καθίσματα, ζώνες και πυροσβεστήρες εννοείται, και μάλιστα το Cage πολύ ωραίο, εσωτερικό με διαγώνιο, αλλά που προστατεύει και το αμάξωμα (έσω-έξω, αν το παρατηρήσεις στη φωτό φαίνεται). Μη φανταστείς ομολογκέ και αηδίες. Αυτά μόνο στην Ελλάδα παίζουν που ουσιαστικά τώρα τελευταία αποκτάμε σιγά-σιγά off road κουλτούρα και γνώση του τι σημαίνει “ασφάλεια” σε trophy (και νομίζω αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε τη διαφορά από αγώνες που γίνονται με 4Χ4 σε χωματόδρομους).

  9. Νikos says:

    Φαντάσου μία κ@%&* λάσπη που θα έχει στα γύρο βουνά… Τι ρυάκια, τι ποταμάκια και τι χείμαροι θα κατεβάζουν νερό, κοτρώνες, κορμούς και ότι άλλο απειλητικό… Εγώ δεν έχω και βενζίνη (στο jeep), δεν προνόησα… Άστα να πάνε…

    Πολύ ωραίος ο μάγκας… Πολλή εμπειρία. Είναι πολύ σημαντικό να κουβαλάς αυτά που όντως μπορεί να σου χρειαστούν. Αλλά αυτό απαιτεί τρομακτικά μεγάλη γνώση των κομματιών-συστατικών του οχήματος. Γιατί αν ας πούμε έβαζα εγώ τέτοιους portal άξονες και μου έλεγες ότι ζυγίζουν σχεδόν όσο οι dana 44 θα κουβαλούσα 6 εφεδρικά ημιαξόνια. Σε κάθε αγώνα που θα πήγαινα και δε θα έσπαγα, θα αφαιρούσα και 1 εφεδρικό ημιαξόνιο στον επόμενο. Βέβαια το YJ του φίλου μας, δεν έχει και πολλή δύναμη, είναι και 500 kg ελαφρύτερο, έχει και μέτριου μεγέθους τροχούς, οπότε δε θα τα σπάει και τόσο εύκολα.

    Λέω να παραμείνω στο εκδρομικό στυλ όμως για την ώρα, οπότε θα κουβαλάω ότι βρω, μπας και μου χρειαστεί. Επίσης, είμαι σε ευρείας κλίμακας ενέργεια καταγραφής και αποκατάστασης όλων των εστιών αναξιοπιστίας και μικροβλαβών (που όμως σε αφήνουν στον τόπο…), ώστε να περιορίσω τα ανταλλακτικά και τα εργαλεία που κουβαλάω. Από την άλλη όμως, όλο και κάποιον μπορείς να βοηθήσεις έχοντας παραπανίσια πράγματα. Και βοηθώντας τον άλλο βοηθάς όλους, γιατί η εκδρομή συνεχίζεται…

  10. Q says:

    Σίγουρα η εμπειρία και η ικανότητα αυτού του ανθρώπου είναι φοβερή! Επίσης έχει ένα καταπληκτικό όχημα με συνταγές που δεν βλέπεις στην Ελλάδα (portal άξονες, air shocks, υδραυλικό εργάτη)(αλήθεια γιατί ακόμα κανένας δεν έχει δοκιμάσει air shocks στην Ελλάδα?)
    Όμως μην ξεχνάμε το δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας, όπως επίσης και την συνοδηγό του που αν δεν κάνω λάθος είναι …η κόρη του!!!
    Αυτός έχει κερδίσει επίσης και το ISTRA trophy πάλι με συνοδηγό την κόρη του.

  11. Νikos says:

    Ε, θα πάω κι εγώ με την κόρη μου. Mike, τι λες? Δεν παίρνεις κι εσύ τη δικιά σου? Καλύτερα θα τα πάμε από ότι με αυτούς τους αποτυχημένους (Πάκης, Τουλίπας, κτλ.)…

  12. Mike Miskis says:

    Νίκο, εννοείται!! απλά… τη περιμένω να μεγαλώσει λίγο για να φτάνει μέχρι το χερούλι της πόρτας.

    Ο τύπος είναι πάρα πολύ έμπειρος (είναι και 60άρης και βάλε). Είχε πει πως έχει τρέξει σε 100 trophy έξω από τη χώρα του. Λίγο λιγότερο έμπειρος από ‘μας δηλαδή, όταν φτάσουμε 117 χρονών.

    Q, είναι και θέμα ρυθμίσεων και λεπτομέρειας. Σκέψου πόσο καιρό μας πήρε να στήσουμε τα coilover στο δικό μου. Φαντάσου με τα air… Mε air shocks είχε εμφανιστεί ένα θηρίο Hilux στο Trophy της Θεσ/κης το ’07. Αν το θυμάσαι, ένα άσπρο με 40άρια Bogger. Έγερνε με το παραμικρό σε απίστευτο βαθμό. Tότε το τερατάκι ήταν στην 2η έκδοση του (θυμάσαι, την “κουνιστή” που έπερνες 62 δραμαμίνες για να βγάλεις τη μέρα) και μπροστά στο Hilux έμοιαζε με τραίνο.

    …με το ζευγάρι του που κερδίζουν μαζί, όντως κανείς δεν ασχολείται.

  13. Γιάννης says:

    Αντιπαρέρχομαι τα ειρωνικά σας σχόλια για τις ικανότητες μας στην πλοήγηση (όταν θα τρέχετε χωρίς τη σιγουριά και το φυσικό ταλέντο ιχνηλάτη – λαγωνικού του Βαγγέλη στο δεξί μπάκετ, τότε θα καταλάβετε τη διαφορά) και έχω να σχολιάσω με την πάντα αντικειμενική μου ματιά, πως ό,τι και να λέτε περί του international της κατασκευής, δεν παύει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να είναι απ’ όλες τις απόψεις ένα γνήσιο jeep…

  14. Ανδρέας says:

    ΠΑΛΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑ!!!!!!!!!!
    Με πήρε ΑΥΤΟΣ και ο Φελπς και θέλουν να τους κάνω σεμινάρια μέσα στον Αύγουστο @#$%$#@#$

  15. Ανδρέας says:

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ

    Βαγγέλης –Σεμινάριο πλοήγησης.
    Πακης -Σεμινάριο νηφαλιότητας.
    Μαικ -Σεμινάριο οργάνωσης ανταλλακτικών – συντήρησης.
    Μουρ -Σεμινάριο σύστασης ομάδος
    Κλεωπας –Κλαφτον πάει αυτός.
    ΕΓΩ απλά θα τους υποδείξω πώς να υπερπηδούν τα εμπόδια χωρίς να κάνουν αυγά,
    Και γενικότερα πώς να κρατούν το επίπεδο μιας ομάδος ψηλά.

  16. Q says:

    Γιάννη και αυτό εδώ μοιάζει πολύ με ένα leep TJ. Βέβαια έχει αλλάξει το μοτέρ με ford ο αχρείος….

    http://www.youtube.com/watch?v=w_F7QrR4Ur8&feature=player_embedded

  17. Ανδρέας says:

    Ρε Q δεν το έβαζες νωρίτερα άδικα άλλαξα την ανεξάρτητη ανάρτηση του Pajero μπροστά.

  18. Mike Miskis says:

    Γιάννη, άστο αυτό με το “γνήσιο Jeep” δε το σώζεις με τίποτα!!

    Q, τι όργιο είναι αυτό το όχημα? Μπροστά του τα κάθε τύπου “ΑΠΟΛΩΝ 4Χ4” στον κόσμο δείχνουν νορμάλ αυτοκίνητα (ενώ είναι φτιαγμένα ΑΠΟ κομμάτια ΟΛΩΝ των 4Χ4).

    Αντρέα, αυτό με το σεμινάριο το επικροτώ και νομίζω πως πρέπει να το κάνουμε επάγγελμα.

You must be logged in to post a comment.