35/12.5-17 Mickey Thomson
Οι ζαντες γραφουν Arctic trucks και μαλλον εχουν πολυ αρνητικο offset.
To lift και η αναρτηση ειναι procomp, μαλλον η 6″ του FJ.
To μπροστινο διαφορικο ειναι κατεβασμενο οπως και ολη η μπροστινη αναρτηση.
Η γωνια των ημιαξονιων ειναι λιγο αρνητικη ,λιγοτερο και απο την εργοστασιακη.
Το crossmember εχει κοπει για να περναει ο αξονας και εχει προστεθει νεο χαμηλοτερα.
Γενικα πολλα πραγματα ειναι κατεβασμενα με αποστατες με αποτελεμα οπως φαινεται στη φωτο η αποσταση απο το εδαφος μπροτα να μη ενθουσιαζει. Ωστοσο απο την μεση και πισω το υψος απο το εδαφος ειναι μεγαλο οπως και κατω απο τους μαρσπιεδες.
Λογικα πρεπει να εχουν αλλαχτει και τα κορωνοπηνια με 4.56 που ειναι πιο ανθεκτικα λογω μικροτερου αριθμου δοντιων.
Κρεμαγιερα μεσομπαρα και μπιλιοφοροι ποιος ξερει?
Τι είναι; 35άρια;
35-12.5
Κρεμαγιέρα
Ημίμπαρα τιμονιού
Βάσεις κρεμαγιέρας
Βάση εμπρός διαφορικού
Μπιλιοφόροι
Πίσω κορωνοπήνιο
…μερικοί από τους λόγους που ο ιδιοκτήτης αυτού του πανέμορφου Cruiser δεν πρέπει να το βγάλει εκτός δρόμου πριν βάλει μικρότερα λάστιχα.
Οι body-builderάδες δεν ήταν ποτέ καλοί στο βουνό.
35/12.5-17 Mickey Thomson
Οι ζαντες γραφουν Arctic trucks και μαλλον εχουν πολυ αρνητικο offset.
To lift και η αναρτηση ειναι procomp, μαλλον η 6″ του FJ.
To μπροστινο διαφορικο ειναι κατεβασμενο οπως και ολη η μπροστινη αναρτηση.
Η γωνια των ημιαξονιων ειναι λιγο αρνητικη ,λιγοτερο και απο την εργοστασιακη.
Το crossmember εχει κοπει για να περναει ο αξονας και εχει προστεθει νεο χαμηλοτερα.
Γενικα πολλα πραγματα ειναι κατεβασμενα με αποστατες με αποτελεμα οπως φαινεται στη φωτο η αποσταση απο το εδαφος μπροτα να μη ενθουσιαζει. Ωστοσο απο την μεση και πισω το υψος απο το εδαφος ειναι μεγαλο οπως και κατω απο τους μαρσπιεδες.
Λογικα πρεπει να εχουν αλλαχτει και τα κορωνοπηνια με 4.56 που ειναι πιο ανθεκτικα λογω μικροτερου αριθμου δοντιων.
Κρεμαγιερα μεσομπαρα και μπιλιοφοροι ποιος ξερει?