Το απωθημένο – episode III

DSC03681

Ακόμα να το πιστέψω 🙂

—-

Αυτή τη φορά δεν βιαζόμαστε. Ότι μπαίνει στο Hilux, θα είναι κορυφαίο στο είδος του.

Σειρά λοιπόν μετά το εσωτερικό της Connolly, είχε η πρώτη “πολεμική” επέμβαση. Αυτή δεν θα μπορούσε να είναι άλλη, από ένα σύστημα recovery και προστασίας για το εμπρός μέρος. Και καθώς το Hilux τα έχει τα κιλά του, θέλαμε δωδεκαμισάρη εργάτη. Επιλέχθηκε λοιπόν όπως ήταν φυσικό ο Superwinch Talon 12.5SR.

t700_db212caffc1ee12d9f0c1633ac823234

Τον συνδυάσαμε με έναν “αγωνιστικό” ρελέ Gigglepin 4×4’s Pro series heavy duty Albright contactor.

albright_solenoid

Και με 30 μέτρα σχοινιού Dyneema 10.50mm με πιστοποιημένο σουηδικό γάντζο Gunnebo.

1941

Τα επικασσιτερωμένα καλωδια για την τοποθέτηση και τον διακόπτη λειτουργίας του εργάτη από το ταμπλώ, τα προμηθευτήκαμε από την εταιρεία Lalizas Marine Accessories.

Και φτάνουμε στο καλύτερο:

Για την τοποθέτηση του σχεδιάσαμε ένα νέο προϊόν, για το οποίο είμαι πολύ περήφανος. Για να μην σας ζαλίζω με λεπτομέριες, δείτε τις εδώ.

υ89

iuyrt

Ποιοτικά, λειτουργικά και αισθητικά, το αποτέλεσμα μας εκφράζει στο έπακρο.

47

46

6

Ο μεγάλος εργάτης χωράει ίσα-ίσα ανάμεσα στις δοκούς του σασσί, κρυμμένος μέσα στον εργοστασιακό προφυλακτήρα πίσω από την πινακίδα κυκλοφορίας, με την γλίστρα offset προς τη πλευρά του οδηγού για να χωρέσει το φαρδύ μοτέρ.

DSC03680

Ο χειρισμός γίνεται αποκλειστικά με μπουτόν στο ταμπλώ που αφοπλίζεται αυτόματα όταν το κλειδί του οχήματος δεν είναι στη θέση on, για αποφυγή άσκοπης ενεργοποίησης του από τρίτους

Σε 29 ώρες, φεύγουμε για Πίνδο.

28h + 59′ + 59″

28h + 59′ + 58″…

🙂

Mike Miskis


4 Comments to “Το απωθημένο – episode III”:
  1. Παναγιώτης says:

    Σούπερ!! Με γειές!!!!

  2. Mike Miskis says:

    Ευχαριστώ φιλαράκι!!!!

  3. Iakovos says:

    Απλά κορυφαία και υπέροχα τοποθετημενα! Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο όμως!!!
    Well done Nino!

  4. Mike Miskis says:

    Εκ μέρους του Πέτρου, ευχαριστίες 🙂

You must be logged in to post a comment.