Ακόμα να το πιστέψω 🙂
—-
Αυτή τη φορά δεν βιαζόμαστε. Ότι μπαίνει στο Hilux, θα είναι κορυφαίο στο είδος του.
Σειρά λοιπόν μετά το εσωτερικό της Connolly, είχε η πρώτη “πολεμική” επέμβαση. Αυτή δεν θα μπορούσε να είναι άλλη, από ένα σύστημα recovery και προστασίας για το εμπρός μέρος. Και καθώς το Hilux τα έχει τα κιλά του, θέλαμε δωδεκαμισάρη εργάτη. Επιλέχθηκε λοιπόν όπως ήταν φυσικό ο Superwinch Talon 12.5SR.
Τον συνδυάσαμε με έναν “αγωνιστικό” ρελέ Gigglepin 4×4’s Pro series heavy duty Albright contactor.
Και με 30 μέτρα σχοινιού Dyneema 10.50mm με πιστοποιημένο σουηδικό γάντζο Gunnebo.
Τα επικασσιτερωμένα καλωδια για την τοποθέτηση και τον διακόπτη λειτουργίας του εργάτη από το ταμπλώ, τα προμηθευτήκαμε από την εταιρεία Lalizas Marine Accessories.
Και φτάνουμε στο καλύτερο:
Για την τοποθέτηση του σχεδιάσαμε ένα νέο προϊόν, για το οποίο είμαι πολύ περήφανος. Για να μην σας ζαλίζω με λεπτομέριες, δείτε τις εδώ.
Ποιοτικά, λειτουργικά και αισθητικά, το αποτέλεσμα μας εκφράζει στο έπακρο.
Ο μεγάλος εργάτης χωράει ίσα-ίσα ανάμεσα στις δοκούς του σασσί, κρυμμένος μέσα στον εργοστασιακό προφυλακτήρα πίσω από την πινακίδα κυκλοφορίας, με την γλίστρα offset προς τη πλευρά του οδηγού για να χωρέσει το φαρδύ μοτέρ.
Ο χειρισμός γίνεται αποκλειστικά με μπουτόν στο ταμπλώ που αφοπλίζεται αυτόματα όταν το κλειδί του οχήματος δεν είναι στη θέση on, για αποφυγή άσκοπης ενεργοποίησης του από τρίτους
Σε 29 ώρες, φεύγουμε για Πίνδο.
28h + 59′ + 59″
28h + 59′ + 58″…
🙂
Mike Miskis
Σούπερ!! Με γειές!!!!
Ευχαριστώ φιλαράκι!!!!
Απλά κορυφαία και υπέροχα τοποθετημενα! Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο όμως!!!
Well done Nino!
Εκ μέρους του Πέτρου, ευχαριστίες 🙂