SSR Series
The SSR Series of Super Swamper Radial/TSL tires is the next generation of light truck radial tires. This series has many of the OEM sizes for Sport Utility Vehicles and 4 Wheel Drive light trucks who do not want to modify their vehicles but still need the performance of Super Swampers. The design incorporates a slightly tighter tread pattern, siping for wet pavement traction and icy conditions, greater sidewall protection with traction features and is quieter running.
Prod. Code |
Size |
Weight |
Ply Rating |
Sidewall |
Skid Depth |
Tread Width |
O.D. |
C.S. |
Rev Per Mile |
Rim |
Max Infla. |
|
SSR-31R |
LT265/70R16 |
66 |
8 |
2 |
21/32 |
9.0 |
31.5 |
10.7 |
718 |
16×7-8 |
65 |
|
SSR-38R |
LT285/75R16 |
73 |
8 |
2 |
21/32 |
9.4 |
33.9 |
11.4 |
654 |
16×8 |
65 |
|
SSR-35R |
LT305/70R16 |
81 |
8 |
2 |
21/32 |
10.4 |
33.9 |
12.4 |
654 |
16×8-10 |
50 |
|
SSR-70R |
LT265/70R17 |
68 |
10 |
2 |
21/32 |
9.0 |
32.5 |
10.7 |
692 |
17×7-9 |
50 |
|
SSR-15R |
32×11.50R17LT |
66 |
10 |
2 |
21/32 |
10.0 |
32.6 |
11.2 |
689 |
17X8-10 |
80 |
|
SSR-85R |
33×12.50R17LT |
72 |
10 |
2 |
21/32 |
10.6 |
33.4 |
11.9 |
668 |
17×8.5-11 |
65 |
|
SSR-42R |
35×10.50R17LT |
73 |
10 |
2 |
21/32 |
9.0 |
35.3 |
11.6 |
617 |
17×7-9 |
80 |
|
SSR-60R |
35×12.50R17LT |
85 |
10 |
2 |
21/32 |
10.6 |
35.3 |
12.3 |
617 |
17×8.5-11 |
65 |
|
SSR-46R |
37×12.50R17LT |
90 |
10 |
2 |
21/32 |
10.6 |
36.9 |
13.0 |
574 |
17×10 |
65 |
|
SSR-68R |
38×15.50R17LT |
104 |
10 |
2 |
21/32 |
13.1 |
38.2 |
14.5 |
539 |
17×10-12 |
65 |
|
SSR-75R |
35×12.50R18LT |
83 |
8 |
2 |
21/32 |
10.6 |
35.2 |
12.0 |
619 |
18×8.5-10 |
50 |
|
SSSR-48R |
37×12.50R20LT |
80 |
10 |
3 |
22/32 |
9.96 |
36.6 |
12.81 |
582 |
20×10 |
65 |
|
SSR-84R |
38×15.50R20LT |
101 |
8 |
2 |
21/32 |
13.10 |
38.2 |
13.70 |
539 |
20×10-12 |
50 |
Διαλλιέχτε….
SSR-38 LT285/75R16 73 8 2 21/32 9.4 33.9 11.4 654 16×8 65
SSR-38R LT285/75R16 73 8 2 21/32 9.4 33.9 11.4 654 16×8 65
Αφηστε με να διαλιεξω κεγω
SSR-42R 35×10.50R17LT 17×7-9
Ο ένας θέλει να βάλει 34άρια SSR στο G, ο άλλος στο 4λιτρο το τούμπανο, ο άλλος δεν θεωρεί το LC120 “”αξιοπρεπές”” για τις δραστηριότητες, και ο ψηλός θέλει να του βάλει 35άρια…
Θα τα πάρω στο κρανίο…
Μαγια νατο κανω αξιοπρεπες το λεω γω.
Η να το σκεφτω καλυτερα για κατι πιο μινγκρο.
LTB 34×10.5×17 Ντι λετε????
Με 16άρες ζάντες τι άλλο να βάλω ρε Μαικ;
Θεωρητικώς μιλάμε γιατί για να τα βάλω εγώ θα πρέπει
να φτιάξω και τον μπροστινο άξονα .Τα 265/70/16 είναι μικρότερα
απο αυτά που έχω.
Μήτσο, σοβαρά τώρα:
Όσο “προχωράς” σε βελτιώσεις, και ιδίως σε μπροστινό locker και λάστιχα πάνω από το “όριο” του 33 BF-Mud Terrain, τόσο πλησιάζεις (χτύπα ξύλο) σε επικίνδυνες ισσοροπίες για τον οδηγό. Πίστεψε με, η ψυχολογία σου αλλάζει τελείως. Αλλά και το ίδιο το αμάξι πλέον θα έχει τόσο grip, που δεν θα σε σταματήσει πριν το ατύχημα ή πριν το σπάσιμο.
Για το σπάσιμο ουδέν σχόλιο, αλλά το ατύχημα… δεν θα ήθελα να συμβεί στην ομάδα με τίποτα. Η μόνη ασφάλεια είναι η προπόνηση, αλλά σ’αυτό το θέμα είμαστε πίσω…
Το “όριο” του μπροστινού locker το έχουμε ξεπεράσει εδώ και καιρό, τόσο, που τα οχήματα που δεν το διαθέτουν (όπως του Βλάσση ή το δικό μου TJ) να θεωρούνται ασφάλτινα!!. Από την άλλη βέβαια, όλες μας οι ζημιές τελευταία οφείλονται σ’αυτό… Θεωρώ ότι το 33 BF είναι μια καλή “μπάρα ασφαλείας” για τις δραστηριότητες.
Το σημαντικότερο: οι δραστηριότητες δεν είναι αγώνες, η ομαδική δουλειά μέσα στη φύση και η άνεση χρόνου μπορούν να μας προσφέρουν μεγάλη ασφάλεια γιατί το ζητούμενο δεν είναι να περάσεις “αέρα”, να κάνεις χρόνο.
Καλύτερα να είμαστε όσο πιο ασφαλείς γίνεται, μιας και αυτό που κάνουμε είναι εξ ορισμού επικίνδυνο. Σκεφτείτε το και δώστε προτεραιότητα στην προπόνηση, είναι η μεγαλύτερη ασφάλεια.