Οίτη, Μάιος 2011
May 31st, 2011 by Γιάννης
Το… σπίτι μας, το βρήκαμε πολύ διαφορετικό απ’ ότι υπολογίζαμε. Ανέλπιστα καλύτερο. Μας το χρώσταγε άλλωστε. Η Οίτη, αρχές καλοκαιριού και ήταν ακόμα σε ρυθμούς χειμωνιάτικους. Νερό, πολύ νερό παντού. Όπου και να πατούσες βούλιαζες. Όσο για την παρέα, αν και μικρή σε σύνθεση, τεράστια σε κέφι!
-
-
Λίγο πριν πάρουμε το δρόμο της επιστροφής, βρήκαμε φοβερή διαδρομούλα που χρειαζόταν όμως λίγο παρακάτω τρελό σκάψιμο, οπότε την αφήσαμε για την επόμενη φορά.
-
-
-
-
-
Κλείνοντας αυτό το ωραίο Σ/Κ, μία λάθος επιλογή αδιέξοδου μονοπατιού τίγκα στο κλαρί, έμελλε να αφήσει τα βαθειά σημάδια της στο παρθένο κορμί του Apollon. Φίλε Βαγγέλη περαστικά.
-
-
-
-
Έλα ρε μουτζούρηηηηη!!!!!!!
-
-
-
Αφού δοκιμάσαμε κάθε μία από τις 58 ταχύτητες που διαθέτει, τελικά ανέβηκε!
-
-
Το τρένο αναχωρεί.
-
-
Στο σημείο αυτό το wrangleraki με σκαμμένο τερέν, πέρασε με τη 2η προσπάθεια, ενώ κάποιοι κάποιοι με simex πέρασαν με την 3η…
-
-
Ο Παπαστρούμφ της ομάδας κάνει πάλι κήρυγμα.
-
-
Το πάτημα αυτό ήταν προφανώς το σωστό. Το λάθος είναι οι πρόβολοι του Land Rover.
-
-
-
Γιάννης : “Φιλαράκο έτσι και σε πετύχω πουθενά με τα Simex την έβαψες!”
-
-
-
Εδώ ψιλοδυσκολεύτηκαν τα ικανά αυτοκίνητα, λόγω πρόσφυσης και μόνο.
-
-
-
Ο προβληματισμός για το πέρασμα του μουτζούρη είναι εμφανής.
-
-
-
-
-
-
-
Μαριέττα : “Καλά δεν το πάω μωρό μου;” Γιάννης : “Εεεε… ναι ναι, βέβαια..”
-
-
Ο Βασίλης δείχνει στον Αντρέα πως πρέπει να οδηγάει.
-
-
-
-
Το στομάχι του Κλεώπα, μετά από μισή κατσαρόλα κρύα φασολάδα, αντιμετώπισε κάποιες διαταραχές, οπότε το γύρισε στα πουράκια.
-
-
-
-
-
-
Το Pajero έδειξε λίγο πιο αντρικό μετά την απώλεια του ασημί-gay-φρυδιού, γεγονός το οποίο στενοχώρησε – γιατί άραγε;- τον ιδιοκτήτη του.
-
-
-
-
Ή αυτό!
-
-
Υπάρχει τίποτε πιο όμορφο από το να ξυπνάς και να αντικρίζεις αυτό;
-
-
-
Όχι δεν είναι πορτατίφ, είναι η καράφλα του Κλεώπα.
-
-
Ευχαριστούμε επίσης και την Τατιάνα, η οποία μας είχε φτιάξει τη σπεσιαλιτέ της, φασολάδα! Την τιμήσαμε δεόντως, κυρίως δε ο Κλεώπας. Μπορεί να σας το επιβεβαιώσει και ο Αντρέας που τον είχε συνεπιβάτη όλη την επόμενη μέρα…
-
-
Ευχαριστούμε πολύ τον ψήστη Αντρέα και τους βοηθούς του Βαγγέλη και Βασίλη, που παρά την κούρασή τους, έψησαν τα πετρελαιοσουβλάκια.
-
-
Μ’ αυτα και μ’ αυτά φτάσαμε επιτέλους στο camp, κατάκοποι και πεινασμένοι.
-
-
Το τερατάκι, τώρα και αγροτικό!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ουφ! Πάει και αυτό.
-
-
Ρε παιδιά από που περάσατε;;;
-
-
-
Όχι για να μη λες φίλε Βαγγέλη ότι δεν σε βοηθάω. Με αυτοθυσία τελευταία στιγμή ανέβηκα και γλύτωσε την τούμπα.
-
-
-
Ή σχεδόν όλα. Ο Βαγγέλης φλερτάρει με τα πρώτα του ντόρτια εκεί που όλοι πέρασαν απροβλημάτιστα.
-
-
-
-
-
…το οποίο όλα τα αυτοκίνητα πέρασαν με ευκολία.
-
-
Γυρίζοντας προς το camp, βρήκαμε ένα ακόμα πολύ ωραίο και τεχνικό περασματάκι…
-
-
-
-
Άντε να ξεκολλήσεις το μοσχάρι…
-
-
Μπράβο Μπιμπέκο!
-
-
Ο μουτζούρης έριξε τρελό φύτεμα στη μέση του πουθενά.
-
-
Ότι θα πατούσαμε και χιονάκι τέλη Μάη δεν το είχαμε φανταστεί. Το γεγονός αυτό βέβαια δεν εξέπληξε τον σοφό γέροντα της ομάδας Αντρέα.
-
-
Για όσους δεν το ξέρουν, εκτός από τον Μάικλ Φελπς, ο Αντρέας υπήρξε πρότυπο και του Μάικλ Τζόρνταν. Κάποιοι μάλιστα λένε και του Μάικλ Μισκή.
-
-
-
-
-
Μέχρι και ο Αντρέας το πέρασε.
-
-
Βαγγέλης : Όταν μάθω να οδηγάω, λες να μπορώ να περνάω και εγώ τέτοια εμπόδια; Ναυσικά : “Μπαα…”
-
-
-
-
Ήταν τόσο απλό…
-
-
-
Έλα Πάκη μου να του δείξεις πως γίνεται!
-
-
Κάνε στην άκρη να περάσει κανένα σοβαρό αυτοκίνητο.
-
-
-
Ίσως να φταίει το λάδι που του έβαλε ο νονός του, σύντομα όμως έκανε τα πρώτα του αυγουλάκια και δήλωσε εγκατάλειψη. Η Μαριέττα χαμογελάει σκεπτόμενη ότι ακόμα και εκείνη το πέρναγε για πλάκα.
-
-
Πριν ακόμα καλά καλά ξεκινήσει, άρχισαν τα προβλήματα. Το εργοστάσιο κατασκευής είχε ανακοινώσει ότι σε μερικά μοντέλα Apollon υπήρχε πρόβλημα με τη διαρροή βενζίνης από την τάπα, αλλά ο Βαγγέλης δεν πρόλαβε να το πάει στην αντιπροσωπεία.
-
-
-
-
Ο Κλεώπας εξηγεί στον αρχάριο Βαγγέλη τα πατήματα, ο οποίος απρόθυμα δοκίμασε πρώτος το εμπόδιο.
-
-
-
-
-
-
Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα τα είχα σε περισσότερη εκτίμηση τα BF. Ίσως έχουμε κακομάθει από τα Simex.
-
-
Η Μαριέττα απολαμβάνει, όπως πάντα απροβλημάτιστα, την ήσυχη βόλτα στη φύση, μέσα στην άνεση και στην πολυτέλεια.
-
-
-
-
Ο καιρός ήταν μονίμως απειλητικός για βροχή, αλλά τελικά δεν φάγαμε ούτε ψιχάλα!
-
-
-
-
-
Ο Βαγγέλης έψαξε και βρήκε τα πατήματα του wrangler και ανέβηκε και αυτός χωρίς εργάτη.
-
-
-
-
-
-
-
Κουιζ : Πόσα αυτοκίνητα μπορεί να παρασύρει με το βάρος του ο μουτζούρης;
-
-
-
-
Ο αρχάριος χειριστής του Apollon δοκιμάζει τα πρώτα του σοβαρά πατήματα.
-
-
-
Όπου υπάρχει μουτζούρης, υπάρχει και νέφος!
-
-
Ω ναι!
-
-
Μα έχει νέφος στην Οίτη;;;
-
-
Ο Billaras, η αθόρυβη δύναμη της ομάδας.
-
-
-
Ο Αντρέας, εφαρμόζει το μόνο πράγμα που ξέρει να κάνει καλά, ακόμα και στον εργάτη του μουτζούρη, για να του τονώσει το ηθικό.
-
-
Με το που ανέβηκε ο θηριώδης Κλεώπας, δεν έγινε απολύτως τίποτα.
-
-
Ο κακόμοιρος ο βράχος, δεν είχει φανταστεί ότι θα αποτελούσε άγκυρα για το πλοίο της ξηράς (βλ. μουτζούρη), το οποίο για πλάκα τον αποκόλλησε από το σημείο όπου κείτονταν ανενόχλητος επί εκατοντάδες χρόνια.
-
-
Γεια σου ρε Μπιμπέκο με τις σούζες σου!
-
-
-
-
-
Το Apollon ακολουθούσε από κοντά, καθώς είχε πολύ καλό εργάτη. Μόνο που ήταν τοποθετημένος στο πίσω μέρος του μουτζούρη.
-
-
-
-
Ήρθε και η σειρά του μουτζούρη.
-
-
Μάλιστα, στο σημείο εδώ που έφτασε με τον εργάτη, το wrangler από άλλο πάτημα ανέβηκε χωρίς βοήθεια.
-
-
Τελικά ούτε τo Pajero με τα Simex απέφυγε τον εργάτη.
-
-
Εκτός από gay φρύδια, έχει και gay rockslider.
-
-
-
Αντρέας : “Βαγγέλη, θυμάσαι από που πέρασε ο Πάκης;”
-
-
-
Σε ένα σκαλοπατάκι τα BF αρνούνταν πεισματικά να γραπώσουν και αναγκαστήκαμε να δέσουμε σε έναν βράχο.
-
-
Ο Μιχάλης ακολουθούσε το δικό του δρόμο.
-
-
-
Αντρέας : “Τώρα που είδα τα πατήματα του Πάκη θα το ανέβω με τη μία!”
-
-
Έτσι και ανέβουν εύκολα οι άλλοι την έκατσα!
-
-
Συνθήκες μηδενικής πρόσφυσης!
-
-
Σχεδόν όλες οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από τις μόνες γυναίκες της παρέας, οπότε προσέξτε τα σχόλιά σας!
-
-
-
-
Ο Μιχάλης απ’ την άλλη λύσσαξε να ανέβει από το σημείο που “προσπάθησε” αρχικά το Pajero και τελικά, μετά από αρκετό λιώσιμο, δικαιώθηκε!
-
-
Με εντελώς ακατάλληλα λάστιχα (σε πέλμα και διάσταση) για το συγκεκριμένο τερέν, το wrangleraki έκανε φιλότιμες προσπάθειες και άνοιξε πάλι τον δρόμο για κάποιους που φορούσαν Simex και Bogger.
-
-
Παιδιά, πάμε να δούμε τον Πάκη που θα ανέβει με την πρώτη.
-
-
…πριν οπισθοχωρήσει με την ουρά κάτω από τα σκέλια.
-
-
Ο Αντρεάς, με τη γνωστή σε όλους αποφασιστικότητα που τον διακρίνει, ξεδίπλωσε την ιπποδύναμη (;;;) του Pajero για 4 με 5 μέτρα…
-
-
-
Αυτή η ανηφόρα μπορεί να μην σας γεμίζει το μάτι στη φωτογραφία, αλλά ήταν πραγματικό κολαστήριο!
-
-
-
Μέχρι και ο μουτζούρης πέρασε άνετα.
-
-
Στο συγκεκριμένο σημείο το περσινό σκάψιμο δεν πήγε χαμένο.
-
-
To τερατάκι, τώρα και εκδρομικό!
-
-
Το βάπτισμα του πυρός για το Apollon.
-
-
Αυτή τη φορά, κατόπιν παρατήρησης παλαιού μέλους της ομάδας, αποφασίσαμε να κόβουμε τα δέντρα με τον παραδοσιακό ελβετικό σουγιά.
-
-
Παιδιά δεν είναι κάτι, φέρτε το εργαλείο το καλό!
-
-
Με το καλημέρα, ως συνήθως, βρεθήκαμε μπροστά στο πρώτο μικροεμπόδιο…
-
Το επόμενο ραντεβού ξέρετε που είναι…
Πολυτάλαντος: εκτός από πρωταθλητής συνοδηγός, έμπειρος off roader και αξιοσέβαστος συμβολαιογράφος, κάνει και μακράν τα καλύτερα φωτορεπορτάζ στην ομάδα.
Έλιωσα στο γέλιο με κάποια σχόλια σου…!!
Λοιπόν, ο Βαγγελάκος μας τα πήγε μια χαρά, δείχνοντας ότι έχει το “υλικό” να γίνει πολύ ικανός στο βουνό. Δεν αναφέρομαι στο Apollon αλλά στον ίδιο.
Το Apollon είναι ένα πολύ σοβαρό εκτός δρόμου όχημα, τόσο απλά.
Τα BF είναι καλά λάστιχα, για τη χρήση που κάνω εγώ στο JK (ταξίδι με φορτίο και προσεκτικό off road χωρίς ακρότητες) όπως εξάλλου και τα STT ή και πολλά άλλα επώνυμα λάστιχα. Σε έδαφος όμως που τα Simex φαίνονταν “λίγα”, πάλι καλά που σε πούλησαν μόνο τόσο λίγες φορές.
Αντρίκο μπαμπαστρούμφ, πότε πιάνουμε δουλειά?
ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ διήμερο, αξέχαστο!!
Μπράβο κορίτσια για τις φωτο, και Πάκη για το ρεπορτάζ!
Βαγγέλη καλορίζικος με το τερατάκι σου!
Και εγώ φύτευα…
Ευχαριστώ τους “θιγόμενους” για τη σιωπή τους, η οποία επιβεβαιώνει περίτρανα την αυθεντικότητα και αντικειμενικότητα του ρεπορτάζ. Άλλωστε, οι φωτογραφίες δεν επιδέχονται παρερμηνεία. Συνιστώ λοιπόν και δημόσια στον καλό μου φίλο Βαγγέλη να είναι πιο προσεκτικός στις δηλώσεις του από εδώ και πέρα.
Καθώς το όνομά μου αναφέρθηκε καθαρά και μόνο σε εξωοδηγικό επίπεδο (βάρος, αέρια, κτλ.), δε θεωρώ τον εαυτό μου θιγμένο, γι’ αυτό και θα μιλήσω.
Θερμές ευχαριστίες στις φωτογράφους, οι οποίες απέδειξαν την αξία τους (πάλι). Θερμά συγχαρητήρια στον φίλο μου Πάκη ο οποίος νομίζω ότι θα πρέπει να αφήσει τη συμβολαιογραφία για να ασχοληθεί με τη συγγραφή πάσης φύσεως συγγραμμάτων. Όχι απαραίτητα αντικειμενικών, αλλά σίγουρα ευχάριστων και κωμικών. Έχει φανερό ταλέντο. Σε αυτό όμως. Και τέρμα. Γιατί σε κάτι άλλα (όπως π.χ. επιλογή ελαστικών, είναι μάλλον βαθιά νυχτωμένος).
Συγχαρητήρια στο φίλο μου Βαγγέλη ο οποίος κατασκεύασε από το μηδέν, ένα υπερόπλο της εκτός δρόμου οδήγησης. Δε νομίζω να υπάρχουν άλλα ιδιοκατασκευάσματα, τα οποία την πρώτη φορά που δοκιμάστηκαν, μπήκαν σε τόσο “βαθιά νερά” και αντεπεξήλθαν πλήρως, σχεδόν χωρίς να χρειάζονται βελτιώσεις ή διορθώσεις. Και λέω σχεδόν, γιατί και αυτό το αυτοκίνητο χρειάζεται μία βελτίωση στην πίσω ανάρτηση. Και κάνα-δυο κιλά ροπής παραπάνω αν είχε δε θα το έβλαπταν, αλλά αυτό είναι και λίγο υποκειμενικό… Δεν ξέρω αν θα θέλω να βρεθώ στο δρόμο του όταν θα έχει και μπροστά μπλοκέ.
Συγχαρητήρια θέλω επίσης να δώσω -και νομίζω αυτά είναι τα σημαντικότερα- , στον ίδιο το Βαγγέλη, ο οποίος απέδειξε περίτρανα ότι έχει πολύ καλή αντίληψη της εκτός δρόμου οδήγησης και διαθέτει σε πολύ καλό βαθμό την κριτική ικανότητα που απαιτείται για να είναι εκείνος και οι συνοδοιπόροι του ασφαλείς. Όταν μάλιστα μάθει λίγο καλύτερα ποιές είναι οι δυνατότητες και τα όρια του οχήματός του αλλά και τα δικά του, τότε θα είναι κοντά στο τέλειο. Παίρνω λοιπόν πίσω το σχόλιο Κουλομαρία που έγραψα σε άλλη δημοσίευση για τρο Βαγγέλη και ζητώ ταπεινά συγγνώμη.
Θέλοντας να ρίξω κι εγώ λίγο λάδι στην κλιμακούμενη φωτιά, θα ήθελα να συμπληρώσω ότι ο Πάκης καλά θα κάνει να είναι πιο φειδωλός στις δηλώσεις του περί υπεροχής του οχήματός του απέναντι σε αυτό του Βαγγέλη. Η σύγκριση φαντάζει περίπου σαν ο Φελπς, να διαγωνίζεται σε πισίνα με την Αλκμήνη. Ιδιαίτερα, αν το δει κανείς από τις πλευρές του κόστους και της οδηγικής εμπειρίας.
Επίσης, για να μην ξεχνιόμαστε, θα ήθελα να θυμήσω ότι σας περιμένω πάντα και τους 2 (Πάκη-Βαγγέλη) πίσω από τη γωνία γιατί στην επόμενη εκδρομούλα λέω να φέρω το CJ, να σας θάψει. Ο ένας ήρθε με τις γόβες του (BF) και ο άλλος προσπαθούσε να μην ακουμπήσει κανένα τριφύλλι και του γδάρει το χρώμα… Λουλούδες και οι δυό σας…
Η παρέα ήταν απίθανη, τα σουβλάκια του Κωστή θεϊκά, χάρη και στο ψήσιμο του Νονού, του Βασίλη και του Βαγγέλη. Η φασολάδα το βράδυ του Σαββάτου ήταν ποίημα (Τατιάνα έγραψες!), πράγμα που δε θα το έλεγες και για την Κυριακή καθώς μάλλον ευθυνόταν για διαφόρων ειδών ακουστικο-οσμητικές εκδηλώσεις…
Η όλη εκδρομή ήταν από τις πολύ απολαυστικές και ελπίζω να έχουμε κι άλλες τέτοιες, μαζί και με αυτούς που έλειψαν (και μας έλειψαν) από αυτήν…
Πολλές φορές σας έχουμε πει ότι το μαγικό φίλτρο του βουνού σε συνδιασμό με τα φιλαράκια είναι το ισχυρότερο αναλγητικό,ηρεμιστικό,αφροδισιακό,ψυχεδελικό κι εν τέλλει βαθιά θεραπευτικό από την αδυσώπητη καθημερινότητα ή την εικονική μυθολογική και πραγματικά ασήμαντη “ελληνική” πραγματικότητα.
Νομίζω ότι αυτή τη φορά η Οίτη μας χάρισε τα πάντα, την απόλυτη αίσθηση , την άπειρη ομορφιά ,την ελευθερία και μία ισχυρή δόση λυτρωτικού συναισθήματος σε πολλή πολλή μεγάλη δόση.
Βαγγελάρα τα συγχαρητήρια μας για το πανέμορφο και ιδιαίτερα ικάνο νέο όχημα κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια στον μικρό τραυματισμό του μουντζούρη (η ΕΛΠΑ πέρασε κι έφυγε άδεια φιου…), νονούλη το τερατάκι ΑΨΟΓΟ τόσο σε ικανότητα όσο και σε ομορφιά (πραγματικά επίπεδα καλύτερο απο την τελευταία φορά που το είχαμε δει), Αντρεούλη φοβερό ψήσιμο και παρέα σε όλες τις φάσεις ως συνήθως , Πακούλη και Μαριετούνι μαζεύουμε εμπειρίες (βλέπε φύτεμα του πράσινου πλοίου και σκέψου…), Νικόλας θεός ,Billάρα πάντα τέτοια…
Σας ευχαριστούμε όλους καλά φιλαράκια ,εσάς και το μαγικό βουνό για αυτά που μας χάρισε…
So long,
ΥΓ Ντινάρα σε παρακαλούμε να ΜΗΝ μας ξαναλείψεις
Κωστής – Ναυσικάκι -πρασινομουντζουράκι
Λοιπόν, επειδή μπορεί να μας διαβάζει και κανένας που δεν ξέρει τι νούμερα είμαστε από κοντά και θα νομίζει ότι όλα αυτά τα λέμε σοβαρά και επειδή ο Βαγγελάκος έχει μία μικρή δυστοκία στον γραπτό λόγο (ανάλογη με τις μηχανικές μου γνώσεις), θα ήθελα να παραδεχτώ τα εξής.
Το Apollon πραγματικά όχι απλώς πέρασε το πρώτο τεστ, αλλά έγραψε άριστα! Και όντως, για όσους ξέρουν τον Βαγγέλη, η έκπληξη δεν ήταν αυτή. Ο Βαγγέλης έδειξε ότι τόσα χρόνια δίπλα μου κάτι έχει μάθει από οδήγηση. Αν δεν ήταν και η κακή επιρροή του Αντρέα (βλ. αυγουλάκια), θα τα είχε πάει ακόμα καλύτερα. Το θέμα είναι όμως ότι έδειξε με το καλημέρα πως το έχει.
Τις διαφορές μας, πρώτα ο Θεός, θα έχουμε πολλές φορές την ευκαιρία να τις λύσουμε στο βουνό.
Βαγγελάκο να το χαίρεσαι το Apollon γιατί σου αξίζει!
Πάνω που ήταν έτοιμος (ο Βαγγέλης) να σε κολλήσει στον τοίχο με την απάντηση του, έγραψες αυτή τη μελό δευτερολογία και τον μπέρδεψες.
http://www.greenindiaorg.com/wp-content/uploads/2010/04/thinking-cartoon12.png
Πραγματικός μάστορας της προπαγάνδας…
Μα πόσο έχω γελάσει με τα σχόλια ρε φίλε!! (το καλύτερο “Με το που ανέβηκε ο θηριώδης Κλεώπας, δεν έγινε απολύτως τίποτα” χα χα!!) Πού πας όμως ρε Γιάννη με αυτά τα λάστιχα ανάμεσα στα centipedes;
Από την άλλη διακρίνω στα γραπτά σου μια μεθοδευμένη προσπάθεια υποβιβασμού του Pajero! Γιατί Γιάννη; γιατί το κάνεις αυτό; Ξεχνάς ποιος σ’εβγαλε στο κουρμπέτι, ξεχνάς τις μέρες που ήσουν μωρό και σ’επαιζε στα γόνατα ο Ανδρίκος, ξεχνάς που σου έφτιαχνε πιπίλες από παλιά σαμπρέλα!Φτάνει επιτέλους! Nίκο δεν κατάφερα να διαβάσω όλα όσα έγραψες. Συγκράτησα μόνο μερικές λέξεις, “φασολάδα”, “αέρια” και “ακουστικο-οσμητικές εκδηλώσεις…” τώρα τι συμπέρασμα να βγάλει κανείς από αυτά;;; και τέλος μπράβο στις φωτογράφους!!
Μετά από καιρό και για μένα ένα φοβερό ΣΚ στο βουνό! Να ευχαριστήσω και όλους όσους με φιλοξενήσανε στα τουτού τους αύτες τις ημέρες! Τέλειες οι φωτό και τα …σχόλια!
Κοιτάζω και ξανακοιτάζω της φωτογραφίες και δε μπορώ να πιστέψω πως ήμουν κι εγώ εκεί με το αμάξι μου και πήγε και καλά από ότι καταλαβαίνω, διαβάζοντας και τα δικά σας σχόλια. Το αμαξάκι μου με πλήρωσε και με το παραπάνω μετά από ενάμιση χρόνο δουλειάς που έκανα.
Όλα ήταν τέλεια, το βουνό, ο καιρός, η παρέα, τα αυτοκίνητα (εκτός από ένα).
Μαριέτα και Ναυσικά, οι φωτογραφίες σας τέλειες αν και σίγουρα υπάρχουν κι άλλες καλύτερες που ο αρθρογράφος δεν τις επέλεξε για δικούς του ευνόητους λόγους.
Μιχάλη, Αντρέα, με ρίξατε στα βαθιά και σας ευχαριστώ, κολύμπησα παρόλη την αγωνία που είχα σε όλη τη δραστηριότητα μην μου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα το αμάξι και χαλάσω τη δραστηριότητα. Γιατί είναι ακόμα στην εγγύηση και από την αντιπροσωπεία μου είπαν να το δοκιμάσω και να το ξαναπάω για κάποιες τελευταίες μικρές βελτιώσεις, π.χ. τάπα βενζίνης, ε, Γιάννη;
Νίκο σε ευχαριστώ για την παρέα και για την ήρεμη βοήθεια και τις συμβουλές για τα περάσματα.
Ήθελα να κάνω και μια δήλωση δημοσίως πως δεν ξαναβάζω μέσα στο αμάξι μου άνθρωπο που έχει φάει φασολάδα. Και λέω να μην ξαναπάρουμε φασολάδα στο βουνό. Το κάναμε Φουκουσίμα, οικολογική καταστροφή είναι τέτοια αέρια στο δάσος.
Όπως είχα ξαναπεί η ομάδα είναι το μεγαλύτερο σχολείο, πήρα το πρώτο μάθημα και πιστεύω τα πήγα καλά, αν και ο Γιάννης μου έταξε πως θα μου δώσει το δίπλωμα και τελικά δε μου το έδωσε. Αλλά τις έχουμε μάθει τώρα πια τις δηλώσεις του, τα ίδια έλεγε και στον Αντρέα, και εκείνος ακόμα περιμένει να του «κάνει και να του ράνει».
Κλείνοντας ήθελα να πω ένα μπράβο στον Πάκη για το πολύ ωραίο post και τα σχόλια, αλλά, ρε φίλε, πολύ γράφεις για τα BF, για την κακή τους πρόσφυση, κλπ. Κουράζεις τον αναγνώστη και μου έρχεται στο μυαλό εκείνη η παροιμία που λέει «Της κοντής και της στραβής ψ….ς της φταίνε οι τρίχες»…
Α, και σε ευχαριστώ φίλε Πάκη για της ευχές σου να το χαίρομαι, και να χαιρόμαστε στα βουνά.
Ημουν και εγω εκει !!!!!!
Βασικα ειμαι πολύ συγκινημενος γιατι επιτελους καποιος για πρωτη φορα στα τοσα χρονια και μαλιστα ο υπαρχηγος σταθηκε πλαι μου απεναντι στην παραπληροφορηση που τοσο εντεχνα ο Πακης και μόνο ο Πακης μπορεί να καταφέρει .(σε ευχαριστώ πολύ Μουρ αλλά σε χρειάζομαι και επάνω στην δράση γιατί αυτά τα άθλια κλωσόπουλα Πακης – Κλεωπας – Βαγγέλης έχουν τσετσουμισει ).
Για εμένα προσωπικά καμία έκπληξη δεν υπήρχε για το δημιούργημα του γνωστού Παπαρουνοτουλιπα !!!!! ήμουν απολύτως βέβαιος ότι θα τα καταφέρει !!!!!!
Βέβαια αν ακούει που και που και κανένα νονό το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα βγει χαμένος .
Για όσους βέβαια διαβάζουν τα τόσο μα τόσο σοβαρά άρθρα μας θα πρέπει να ξέρουν ότι κάθε σοβαρή ομάδα και παρέα διαθέτει την απαραίτητη οργάνωση .
Υπάρχουν οι οδηγοί οι μηχανικοί οι οδηγοί – μηχανικοί και κάποιοι που είναι κουλοί τι να τους κάνουμε ??????? ιδού το μεγάλο ερώτημα .
Καθότι δημοκρατική ομάδα (με την γνωστή δημοκρατία μας τέλος πάντων ) έχει υποχρέωση να κάνει τους πάντες να νιώθουν χρήσιμοι !?!?!?!?
Ε λοιπόν αποφασίσαμε να βάλουμε τον Πακη ( μια που σε καμία περίπτωση οδηγό δεν τον λες !!!!!!!) επίσημο αρθρογράφο μας και να αποδεχτούμε ότι όταν ακολουθεί τις εκδρομές μας θα κατεβάζουμε χαμηλά τον πήχη (άσχετο αν στην τελευταία εκδρομή μας ανάγκασε να τον βγάλουμε τελείως ) .
Ναι αλλά οι παπαριες που γράφει ?????
Ε δεν πειράζει ρε παιδάκια μια που δεν μπορεί να τα κάνει πράξη ας τα φαντάζεται τουλάχιστον , ολοι εχουμε το δικαίωμα στο Όνειρο !!!!!!
Αγαπητέ μου νονέ Αντρέα, στην κατανομή των ρόλων στην ομάδα, αποφεύγεις – σκόπιμα; – να κατατάξεις τον εαυτό σου. Δεν σε αδικώ βέβαια…
Οδηγός σοβαρός δεν υπήρξες ποτέ. Μηχανικός, αν και λίγο καλύτερος από μένα σ’ αυτόν τον τομέα, όπως έχω – αντικειμενικά πάντοτε – παραδεχθεί, σε καμία περίπτωση. Αρθρογράφος…, πάλι καλά που υπάρχει αυτός ο άγιος ορθογραφικός έλεγχος και δεν μας έχει κάνει ακόμα μήνυση ο Μπαμπινιώτης.
Τι μένει λοιπόν; Το απόλυτο τίποτα! Αυτό είσαι καλέ μου νονέ. Ένα τίποτα!
Η μόνη ιδιότητα που μπορεί ασφαλώς να σου αποδοθεί, είναι αυτή του αιωνόβιου, όπως ορθώς επεσήμανε και ο Μουρατίδης. Ένας αιωνόβιος που παρότι έχει την τύχη να έχει βαφτιστήρια με σπάνια οδηγικά, μηχανικά και λοιπά αεριώδη ταλέντα, δεν έμαθε πλάι τους απολύτως τίποτα.
Επειδή όμως στην ομάδα μας, όπως λέει και το μανιφέστο, οφείλουμε να δείχνουμε σεβασμό στους παλαιότερους, έστω και αν δεν τον αξίζουν, όπως στην περίπτωσή σου, προτείνω – και θέτω προς ψηφοφορία, για να ενισχύσουμε και το δημοκρατικό προφίλ της ομάδας – να σου αποδώσουμε τον τιμητικό τίτλο του Επίτιμου Άχρηστου Αιωνόβιου Πρώην Οδηγού Αγώνων Τrophy ή χάριν συντομίας Ε.Α.Α.Π.Ο.Α.Τ.
Υ.Γ. Για το αδιάβλητο της ψηφοφορίας, προσφέρω, ως και εκ της επαγγελματικής μου ιδιότητας, τις υπηρεσίες μου στην ομάδα ως δικαστικός αντιπρόσωπος και εφορευτική επιτροπή συγχρόνως.
Καλά τι ήπιες μεσημεριατικα ???????
Τον ορό της αλήθειας!
Μπααααα !!!!! μπόμπα θα ήτανε !!!!!
Μπράβο ρε μάγκες (νέοι και ηλικιωμένοι). Ευγένεια…. επίπεδο…. και ατράνταχτα επιχειρήματα, αυτά διαθέτετε σε αφθονία!!
Λοιπόν, Πέμπτη βράδυ στις 9:30 πάμε έναν Πιπινιό να κάτσουμε έξω στη δροσιά. Έχουμε πολλά να πουμε και να κανονίσουμε. Πείτε το και στους υππολοιπους μήπως δεν το δουν.
9:30 δίνω παραγγελία…
(γι αυτούς που αργούν το λέω)
Γυνάικαι παίζουν?
(γιατί με τόσα που ειπώθηκαν…)
9:29 θα σε προλάβω, να βάλουν τις Kaizer στη κατάψυξη.
Γυναίκαι παίζουν εννοείται.
Με τα λογότυπα μας έφτιαξες!! Θα μπορέσεις να τα φέρεις τυπωμένα σε εφαρμογές (ξέρεις εσύ…)??
Επειδή ένα πουλάκι μου σφύριξε ότι ο καλός μου νονός ενοχλήθηκε λιγάκι από τις π@π@ριές που γράφω παραπάνω, αν και είμαι σίγουρος ότι ξέρει πόσο τον αγαπάω, υποβάλλω δημόσια τη συγγνώμη μου, αναγνωρίζοντας επιπρόσθετα το σπάνιο οδηγικό του ταλέντο, που σε συνδυασμό με το ακαταμάχητο υπεραυτοκίνητό του αποτελούν έναν άφθαστο για μένα στόχο.
Θα σε συγχωρήσω με την προϋπόθεση ότι θα δηλώσεις πλήρη υποταγή στο APOLON ….
Τώρα το παρατραβάς… Δεν έκανα και κανένα έγκλημα για να αξίζω τέτοια τιμωρία. Σε ένδειξη όμως ειλικρινούς μεταμέλειας, προτίθεμαι να κολλήσω στην επόμενη δραστηριότητα μία φορά και να σε αφήσω να με τραβήξεις. Τώρα, αν θέλεις να χαραμίσεις αυτή τη μοναδική σου ευκαιρία και να παραχωρήσεις τη θέση σου στο Apollon, είναι δικό σου θέμα.
Πέρα από την πλάκα όμως, επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθούν από κανέναν τα γραφόμενά μου, ήθελα να κάνω μία διευκρίνιση κυρίως για όσους τυχόν εκτός ομάδας παρακολουθούν το site, οι οποίοι δεν είναι ίσως σε θέση να αντιλαμβάνονται το πνεύμα, το κλίμα και το ύφος όλων των πειραγμάτων που κάνουμε μεταξύ μας.
Αυτονόητο είναι λοιπόν, ότι όλοι οι χαρακτηρισμοί και ισχυρισμοί που διατυπώνω γενικώς, γίνονται με καθαρά χιουμοριστική διάθεση, τόσο σε αυτό το post όσο και στα προηγούμενα. Ελπίζω αυτό να γίνεται αντιληπτό από όλους, όπως επίσης και ο βαθύς σεβασμός που τρέφω τόσο προς τον πνευματικό μου πατέρα όσο και προς όλα τα μέλη της ομάδας, άσχετα αν τον εκφράζω μερικές φορές με τον δικό μου ιδιόρρυθμο τρόπο.
Slow the much-oil! Δηλαδή πιστεύει κανείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που διαβάζουν τα όσα γράφουμε εδώ και νομίζουν ότι τσακωνόμαστε ή κατηγορούμε ο ένας τον άλλον στα σοβαρά και μάλιστα δημοσίως και on-line? Αν υπάρχει τέτοιος πρέπει να είναι πολύ “πίσω”…
Το κλίμα που επικρατεί στους Nomads νομίζω ότι το ζηλεύουν πολλοί άλλοι του χώρου μας…
Να σου πω ρε Πάκη, μπορώ να σε ξεκολλήσω εγώ αν δε θέλει τελικά να το κάνει ο Αντρέας? Έτσι, για να βγάλω λίγη υποχρέωση από τον εργάτη σου…
Εμένα γιατί με μπλέκεις Αντρέα με τον Πάκη υποταγές κλπ .
αστό αυτό θα έρθει μονό του χι χι χι……….
Επίσης ο Πάκης είναι πολλή πονηρός λέει να τον τραβήξεις και κοροϊδεύει ειρωνικά το λέει καλέ μου νονέ επειδή ξέρει πως δεν μπορείς να πας μόνος σου που να τραβήξεις κ αυτόν που είναι 10 τόνους.
Νίκο εσύ άσε τα τραβήγματα γιατί έχει ίδιο μεταξόνιο με εμένα ο Πάκης μην του το κάνεις πιο μακρύ δεν με συμφέρει