Extreme Class:
O Boros (εδώ στο φετινό Croatia) ανέβηκε για 5η συνεχόμενη φορά στο βάθρο του ΤΑΤ, ένα ρεκόρ που μάλλον μόνο ο ίδιος μπορεί να βελτιώσει.
Η ομάδα του τερμάτισε στη 2η θέση, χάνοντας τη πρωτιά από τον περσινό 3ο νικητή.
Η διοργάνωση δέχτηκε οξύτατη κριτική φέτος. Πολλά λάθη στο road book της extreme class έφεραν ταλαιπωρία των πληρωμάτων, αμφισβήτηση των αποτελεσμάτων και απαξίωση του διασημότερου trophy της Ευρώπης. Ίσως η απουσία για πρώτη χρονιά από το team των διοργανωτών, κάποιων βασικών συντελεστών των προηγούμενων ΤΑΤ, να φάνηκε στο αποτέλεσμα.
Στις 5 πρώτες θέσεις της “μεγάλης” κατηγορίας βρέθηκαν για το 2011 οι εξής ομάδες:
TAT 2011 Extreme
1.
03 – 2063 minutes
Gabi Nicolae + Valentin Capota / Taifun Proto 1
Dan Kiraly + Barna Kiraly / Defender 90 Tom Cat
2.
01 – 2213
Csaba Boros + Zsolt Zsernoviczky / Jeep Wrangler
Szilard Magyar + Krisztián Kovács / Mercedes Proto
3.
16 – 2622
Crinu Andanut + Cornel Zamfirescu / Toyota 80 Proto
Adrian Georgescu + Ancuta Georgescu / Suzuki
4.
05 – 3111
Christoph Renner + Robert Kelkso / Toyota LC
Otto Huber+Adolf Ruhaltinger / Metcedes G
5.
13 – 3297
Harald Seyfried + Chris Neller / Jeep Wrangler
Mario Eckhardt + Christian Dross / Jeep Wrangler
.
Hobby Class
photo: off-road.gr
Μεγάλη επιτυχία για την Ελληνική ομάδα η 4η θέση.
To να θεωρήσει κανείς ότι η hobby class του ΤΑΤ είναι καμιά φλωριά τύπου εντούρο ή “24-ώρες” κ.λ.π. είναι μεγάλο λάθος. Η hobby δεν θυμίζει σε τίποτα τις αντίστοιχες παλιότερων ετών, όπου έβλεπες π.χ. Terrano με All Terrain και εντελώς άπειρο πλήρωμα να τα πηγαίνει μια χαρά. Ίσα-ίσα, είναι πραγματικη κατηγορία trophy, στην οποία συναντά κανείς πλέον αυτοκίνητα (αλλά και κάποιους αγωνιζόμενους) που πριν 5-6 χρόνια διεκδικούσαν θέση στον τερματισμό της μεγάλης κατηγορίας.
Οι πέντε πρώτες ομάδες της hobby για το 2011 είναι οι εξής:
TAT 2011 Hobby
1.
68 – 939 minutes
Fabio Nascetti + Bucur Milancovici / Suzuki
Costin Fintana + Andrei Hazgan / Toyota
2.
51 – 1011
Maurilio Zani + Ioana Nistor / Defender 90
Sorin Parvulescu + Laura Adela Cocis / Suzuki
3.
56 – 1324
Josep Meler Moreno + Pedro Calleja Gasulla / Nissan Patrol
Marcos Torondel + Alberto Casado Solano / Defender
4.
66 – 1326
Elias Sarantavgas + Christos Papagiannakis / Defender 90
Andreas Sarantopoulos + Alexandros Perros / Defender 90
5.
54 – 1582
Christof von Luttich + Didier Nelissen / VW Iltis
Koen De Ridder + Tudor Timotin / Toyota
Προσέξτε την ελάχιστη διαφορά της 4ης από την 3η ομάδα. Εύχομαι στα παιδιά πάντα τέτοια, και ακόμα καλύτερα!!
Αυτά για φέτος. Και ένα τελευταίο σχόλιο για τα οχήματα της extreme:
Tο defender, από τη στιγμή που οι βελτιωτές του και οι αγωνιζόμενοι που το χρησιμοποιούν κατάλαβαν επιτέλους ότι η εξέλιξη -αναφέρομαι μόνο σε αυτό το κορυφαίο επίπεδο αγωνιστικής εξέλιξης- έρχεται μόνο με σωστή custom work και όχι με βολικές bolt-on λύσεις, ούτε με πρόχειρες πατέντες, αποτελεί πλέον μία από τις 2-3 κορυφαίες πλατφόρμες εξέλιξης για το είδος.
Mike Miskis
αποτελέσματα: http://transilvania-trophy.blogspot.com/2011