Tα αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία στις πιο απίθανες και απρόσιτες περιοχές του πλανήτη, φυσικά… πάλι δεν θα είναι επισήμως εισαγόμενα στην Ευρώπη και ο λόγος είναι ο νόμος αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 4. Παρ’όλα αυτά αυτόν τον μήνα (Απρίλιο) θα φτάσουν τα πρώτα οχήματα στους γνωστούς ελεύθερους εισαγωγείς της Ευρώπης (Dream Team κλπ))
Μετά από πολλά χρόνια αναμονής για τους λάτρεις της ταξιδιωτικής περιπέτειας η Toyota κάνει το πολυαναμενόμενο lifting στους ακούραστους εργάτες της μηχανοκίνησης. Άπειρα χιλιόμετρα διανύθηκαν από τα προηγούμενα μοντέλα σαν εξερευνητικά, ασθενοφόρα, αγροτικά, τουριστικά, στρατιωτικά και έδωσαν ρεσιτάλ αξιοπιστίας και στιβαρότητας. Τα συναντάμε στις απέραντες εκτάσεις της Αυστραλίας, στις ερήμους και τις ζούγκλες της Αφρικής, τους κακοτράχαλους δρόμους της Μέσης Ανατολής μέχρι τις στέπες της Μογγολίας.
Η ικανότητά του να μεταφέρει μεγάλο φορτίο και η θρυλική αξιοπιστία του το κάνανε μοναδική σοβαρή επιλογή όπου δεν υπάρχουν δρόμοι.
το προηγούμενο αριστερά και το νέο δεξιά
αλλαγή του παλιού μεταλλικού προφυλακτήρα με πλαστικό
παραμένει η λιτότητα στο σαλόνι
λίγο πιο φαρδιά καθίσματα
πολύ λιτά πίσω καθίσματα και τεράστιοι χώροι
Κρατώντας τα περισσότερα στοιχεία που το κάναν πετυχημένο θα κυκλοφορήσει με τρία μοτέρ:
4.2 ατμοσφαιρικό πετρέλαιο με 130 Hp και 285 Nm ροπή, εξακύλινδρο
4,5 πετρέλαιο Turbo intercooler V8, Euro 4, D4D, με 205 Hp και 430 Nm ροπή, το οποίο προορίζεται μόνο για την αγορά της Αυστραλίας και είναι με τεχνολογία Common Rail,
4,5 Βενζίνη EFI με 224 Hp εξακύλινδρο εν σειρά
Σε ότι αφορά το σκάφος θα κυκλοφορήσει στην γνωστή έκδοση 78 μέ τρείς πόρτες
76 με πέντε πόρτες (προσέξτε το σκαλοπάτι)
79 pick up
και 71 Short Weel Base με τρεις πόρτες
οι γωνίες ράμπας, διαφυγής και εισόδου παραμένουν στα ίδια επίπεδα.
Κάτω η έκδοση για τη Νότια Αφρική
και ή έκδοση για την Αυστραλία
To 76 χαρακτηρίζεται από τις δύο παραπάνω πόρτες σε σχέση με to 78 και από μια πιο μαλακή πίσω ανάρτηση ενώ το 71 δεν θα διαθέτει το δεύτερο ρεζερβουάρ παρά μόνο αυτό των 90 lit.
Τα διπλά φίλτρα καυσίμου αντικαθίστανται από ένα με λεπτότερο φίλτρο πράγμα λίγο ακατανόητο για την φιλοσοφία του αυτοκινήτου.
Τα σασμάν είναι τρία διαφορετικά και παραμένουν 5τάχυτα με κατ’επιλογή τετρακίνηση.
Και φυσικά μήν ρωτήσει κανείς άν έχει άκαμπτους (Live axles) μπροστά και πίσω! Εννοείται!
Musashi
Μας έφτιαξες!!!!!!!!!!!
“Άπειρα χιλιόμετρα διανύθηκαν από τα προηγούμενα μοντέλα που έδωσαν ρεσιτάλ αξιοπιστίας και στιβαρότητας. Τα συναντάμε στις απέραντες εκτάσεις της Αυστραλίας, στις ερήμους και τις ζούγκλες της Αφρικής, τους κακοτράχαλους δρόμους της Μέσης Ανατολής μέχρι τις στέπες της Μογγολίας.”
Λοιπόν, η ωραία παρουσίαση του Μιχάλη μου θύμισε μια παλιά ιστορία:
Το 2001, στο Val d’Isere, είχαν στο περίπτερο της Equip Raid ένα χαμηλό, νορμάλ βενζινοκίνητο 79άρι. Είχε μόνο snorkel, hi lift και εργάτη.
Ήταν ένα πανάσχημο και κακομοίρικο φορτηγό, το οποίο σιγά-σιγά έχανε τη μάχη με τη σκουριά.
Ερχόταν σε μεγάλη αντίθεση με τα “ψαρωτικά” αγωνιστικά της έκθεσης, από το Paris-Dakar, το Transylvania, το Rainforest…
Δεν κρατήθηκα και ρώτησα τον Ζακ, τι δουλειά έχει ένα τέτοιο μίζερο σαράβαλο ανάμεσα στα πανάκριβα αυτοκίνητα των πρωταθλητών?
-Το έχουν φέρει εδώ από την Κένυα, σαν δείγμα αξιοπιστίας. Έχει περάσει όλη τη ζωή του σε χωματόδρομους, χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ τίποτα στην μετάδοση του, το σαζμάν, τους σταυρούς τα ρουλεμάν, το τιμόνι, ούτε ποτέ να έχει επισκευαστεί το μοτέρ.
Πρέπει να τον κοίταξα λίγο με ύφος “τι λέει το άτομο”, γιατί μου πρότεινε να δω τι γράφει το κοντέρ. Κόιταξα και έγραφε 1.032.000. Έμεινα!!
-Καλά, έχει κάνει 1.032.000 χιλιόμετρα στην Κένυα, χωρίς να αλλαχτεί τίποτα??
-Όχι Μάικ, έχει κάνει 1.032.000 μίλια…
Πώς το έκαναν έτσι το καυμένο; Μούρη είναι αυτή; Τέλος πάντων….ο D4D 4,5 να χωράει άραγε στο 90;
Σταμάτα εσύ, το 90άρι είναι τέλειο!
Για να μη θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση, να συμπληρώσω σε σχέση με όσα έγραψα παραπάνω, ότι δεν νομίζω πως τα 70άρια μας αφορούν σαν μοντέλα. Είναι πάρα πολύ αξιόπιστα, αλλά δεν είναι τα μόνα. Εκτός αυτού έχουν αξεπέραστα μείον, μιας και δεν ζούμε στην Κένυα, ούτε ζούμε στα 1980. Το βάρος, η φορτηγήσια ανάρτηση, οι ανύπαρκτες επιδόσεις, είναι παράγοντες με τους οποίους (τουλάχιστον προσωπικά) δεν θα ήθελα να συμβιώνω καθημερινά ή στα περισσότερα ταξίδια ή, το βασικότερο, στο off road.
Θα έπαιρνα ένα 79άρι, μόνο όμως παλιό και σε καλή τιμή, για να μη με νοιάζει με τι όχημα θα πάω στο Ιράν πχ, ή με τι όχημα θα τραβάω το τρέϊλερ. Σαν φορτηγάκι παντός εδάφους δηλαδή…
Συμφωνώ ότι είναι παλιό αν και τέρας αξιοπιστίας…αλλά μ’ αυτό το D4D (ε,ρε κόλλημα ο άνθρωπος!) οι επιδόσεις δεν θα είναι ανύπαρκτες..στην ευθεία…
Οι επιδόσεις δεν θα είναι ανύπαρκτες..στην ευθεία της Αυστραλίας μόνο, αφού αυτό το μοτέρ πάει μόνο εκεί.
@$#^&!!**#+>##%…
Ε και εγώ για την Αυστραλία έλεγα…
Πάντως μέσα είναι σαν ταξί nissan bluebird….
Χάλι μαύρο!!
Αλλά από κάτω είναι σαν Leopard…
Το βρίσκω πανέμορφο! Από πίσω μου θυμίζει λίγο το Partol GQ! Γιατί να νην εισάγεται στην Ευρώπη… Σνιφ σνιφ… Θα έπαιρνα το τρίπορτο!
Στέλιο μέχρι πόσα θα έδινες για ένα καινούργιο τρίθυρο;
Πιστέυω ότι θα είναι της τάξης των 40,000 ευρώ.
Στελάκο, αν ερχόταν Ευρώπη θα έδινες 40k?
Για τι χρήση?
Σπίτι – γραφείο – βραδυνή βόλτα – επίσκεψη σε φίλους – εξοχικό – εκδρομές paraNomad – εκδρομές Nomad – εκδρομές NomadExplorers! Δηλαδή one car for everything!
Στελάκο, ελπίζω να μην το βάλεις το βράδυ στο σαλόνι σου…!
Μη σου πω ότι θα κοιμάμαι και μέσα τα βράδια!!!
ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟ 2003 ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ WRANGLER KAI ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ
ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΜΕΝΟΣ;ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ;ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ
ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΕΚΡΑΤΗΣ .
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ . ΜΑ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΜΕΝΟΣ ; ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ;
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .ΑΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΕΓΩ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ .
ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ KJ
( TO UNLIMITED ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ).