Οι πρώτες μου παρατηρήσεις για να γίνεται κουβέντα:
* πολύ όμορφο το Q-Wagen.
* σχήμα και γραμμές off-road (γωνίες κλπ).
* άριστη ορατότητα από μέσα;
* “χωράει” οποιοδήποτε μέγεθος ρεζέρβα 🙂
* η εξάτμιση σε περίεργη-καλύτερη θέση.
* εσωτερικοί χώροι πολύ μεγάλοι και φωτεινοί.
* μ’ αρέσει το προστατευτικό κατά μήκος…
Αυτά…
Κάποτε είχα πει στον Σταματίου ότι η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις ένα χρόνο σε εξέλιξη οχήματος χωρίς να το χρησιμοποιείς. Εγώ αισθάνομαι ότι ήδη έχασα ένα χρόνο με την εξέλιξη του Sportage. Έτσι μετά τα τελευταία γεγονότα έκρινα ότι δεν ήθελα να χάσω άλλο ένα χρόνο προσπαθώντας να δω τι θα κάνω. Στο ταξίδι της επιστροφής από το Ιράν έγιναν πολλές συζητήσεις για την ‘επόμενη μέρα’.
Με το που γύρισα άρχισε η έρευνα αγοράς με τα υποψήφια οχήματα. Αφού βρέθηκε ο ‘Παρμενίωνας’ πήρα την απόφαση αρκετά γρήγορα. Ο Μιχάλης προσφέρθηκε να έρθει μαζί στο ταξίδι αστραπή και για μένα αυτό ήταν πολύ ευχάριστο. Επίσης αποθανάτισε όλο τα μακρύ ΣΚ (από χαράματα Σαββάτου μέχρι χαράματα Δευτέρας διασχίσαμες 5 χώρες με 4 πτήσεις και 680χλμ οδικώς).
Θέλω σας ευχαριστήσω όλους για τη θερμή υποδοχή. Όπως όλοι ξέρετε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου άρεσε πάντα πάρα πολύ. Συνδυάζει στοιχεία αντιφατικά μεταξύ τους (off-raod σχήμα με γωνίες, άκαμπτο άξονα μπρος πίσω, 3 μπλοκέ διαφορικά) με στοιχεία πολυτέλειας (ηλεκτρικά καθίσματα, trip computer, navigator, clima κλπ).
Μετά την κακή εμειρία από τις ιδιοκατασκευές και πατέντες στο Sportage αποφάσισα να μην ξαναμπώ σε μια αντίστοιχη ατέρμονη διαδικασία, αλλά να εμπιστευτώ το αυτοκίνητο στην ORC, μια Γερμανική εταιρία εξειδικευμένη επάνω στο G-wagen. (όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες).
Η ORC θα κάνει τις εξής βελτιώσεις στο αυτοκίνητο
-ελατήρια ORC by Eibach +4cm heavy duty
-Αμορτισέρ Bilstein ρυθμιζόμενα
– body lift +4cm
– προστατευτικές ποδιές από κάτω
– Μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός (εργάτη θα βάλω τον 9,5ti που είχα στο Sportage)
– snorkel
– Service στον κινητήρα, αντλία, μπεκ, τούρμπο.
– Γενικό έλεγχο στο αυτοκίνητο
– chip βελτίωσης στον κινητήρα με τελική απόδοση 192 hp και 480Nm/1800rpm!
Ελπίζω να το έχω αξιόμαχο μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη.
Q, το περιμένουμε με ανυπομονησία!!
Οι προσδοκίες ψηλές, πιστεύω να είναι ισάξιο με τα πιο εξελιγμένα οχήματα της ομάδας εκτός αγώνων (το TJ του Δημήτρη και το XJ του Ντίνου), τίποτα λιγότερο.
Τι να πει κανείς παρά ενα μεγάλο μπράβο για την επιλογή σου -ως επιλογή- και ενα ακόμα μεγαλύτερο για το Q Wagon-Dream σου.
Τώρα πλέον στο Τ-Shirt σου εκτος απο τα υπόλοιπα χαρακτηριστηκά του Q-GW θα πρέπει να προσθέσεις και το “ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ”.
Σου εύχομαι ολόψυχα να το ευχαριστηθείς και να μπει δυναμικό και ισάξιο στο στίβο “μάχης” των NoMads όπου θα περασετε αξεχαστες στιγμες αλλα και που σίγουρα θα χαρήσετε ομοιες και στην ομαδα.
ΥΓ η αλήθεια είναι πάντως οτι δεν με εξέπληξε η επιλογή σου – εν αντιθέση με τον τρόπο και το χρόνο του όλου εγχειρήματος – αφού δεν είναι τυχαίο οτι καθε φορά που έβλεπα G-W σκεφτομουν τον Q.
Ιάκωβε, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο του εγχειρήματος, όπως έγραψα και πιο πάνω “η ζωή είναι πολύ μικρή… “.
Μην το ξεχνάς αυτό!!!
Αναμονή…
Οι εργασίες έχουν τυπικά ξεκινήσει.
Στις 25 Σεπτ. θα περάσω από εκεί να δω που βρίσκονται. Φοβάμαι ότι δεν θα το έχω για το Πήλιο…
Ευχάριστα νέα για το chip tuning!!!
VIVA Q!!!!
Tι είδε ο… Γερμανός!
Πες μας και τα τελευταία νέα για την ανάρτηση (η νορμάλ πάντως δεν δουλεύει άσχημα… για νορμάλ), το τσιπάρισμα, κλπ κλπ…
Mr. Q εννοώ…
Οι πρώτες μου παρατηρήσεις για να γίνεται κουβέντα:
* πολύ όμορφο το Q-Wagen.
* σχήμα και γραμμές off-road (γωνίες κλπ).
* άριστη ορατότητα από μέσα;
* “χωράει” οποιοδήποτε μέγεθος ρεζέρβα 🙂
* η εξάτμιση σε περίεργη-καλύτερη θέση.
* εσωτερικοί χώροι πολύ μεγάλοι και φωτεινοί.
* μ’ αρέσει το προστατευτικό κατά μήκος…
Αυτά…
Κάποτε είχα πει στον Σταματίου ότι η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις ένα χρόνο σε εξέλιξη οχήματος χωρίς να το χρησιμοποιείς. Εγώ αισθάνομαι ότι ήδη έχασα ένα χρόνο με την εξέλιξη του Sportage. Έτσι μετά τα τελευταία γεγονότα έκρινα ότι δεν ήθελα να χάσω άλλο ένα χρόνο προσπαθώντας να δω τι θα κάνω. Στο ταξίδι της επιστροφής από το Ιράν έγιναν πολλές συζητήσεις για την ‘επόμενη μέρα’.
Με το που γύρισα άρχισε η έρευνα αγοράς με τα υποψήφια οχήματα. Αφού βρέθηκε ο ‘Παρμενίωνας’ πήρα την απόφαση αρκετά γρήγορα. Ο Μιχάλης προσφέρθηκε να έρθει μαζί στο ταξίδι αστραπή και για μένα αυτό ήταν πολύ ευχάριστο. Επίσης αποθανάτισε όλο τα μακρύ ΣΚ (από χαράματα Σαββάτου μέχρι χαράματα Δευτέρας διασχίσαμες 5 χώρες με 4 πτήσεις και 680χλμ οδικώς).
Θέλω σας ευχαριστήσω όλους για τη θερμή υποδοχή. Όπως όλοι ξέρετε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου άρεσε πάντα πάρα πολύ. Συνδυάζει στοιχεία αντιφατικά μεταξύ τους (off-raod σχήμα με γωνίες, άκαμπτο άξονα μπρος πίσω, 3 μπλοκέ διαφορικά) με στοιχεία πολυτέλειας (ηλεκτρικά καθίσματα, trip computer, navigator, clima κλπ).
Μετά την κακή εμειρία από τις ιδιοκατασκευές και πατέντες στο Sportage αποφάσισα να μην ξαναμπώ σε μια αντίστοιχη ατέρμονη διαδικασία, αλλά να εμπιστευτώ το αυτοκίνητο στην ORC, μια Γερμανική εταιρία εξειδικευμένη επάνω στο G-wagen. (όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες).
Η ORC θα κάνει τις εξής βελτιώσεις στο αυτοκίνητο
-ελατήρια ORC by Eibach +4cm heavy duty
-Αμορτισέρ Bilstein ρυθμιζόμενα
– body lift +4cm
– προστατευτικές ποδιές από κάτω
– Μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός (εργάτη θα βάλω τον 9,5ti που είχα στο Sportage)
– snorkel
– Service στον κινητήρα, αντλία, μπεκ, τούρμπο.
– Γενικό έλεγχο στο αυτοκίνητο
– chip βελτίωσης στον κινητήρα με τελική απόδοση 192 hp και 480Nm/1800rpm!
Ελπίζω να το έχω αξιόμαχο μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη.
Q, το περιμένουμε με ανυπομονησία!!
Οι προσδοκίες ψηλές, πιστεύω να είναι ισάξιο με τα πιο εξελιγμένα οχήματα της ομάδας εκτός αγώνων (το TJ του Δημήτρη και το XJ του Ντίνου), τίποτα λιγότερο.
Δοξα ο Θεος η λογικη σου νικησε.
Super ola.(Το G δεν παίζεται γενικα)
Καλοριζικο,καλοταξιδο,καλοστραμπουληχτο,καλογρατζουνιστο.
Γουσταρω hamburger hill με Patrol, Cruiser και G.(Θα χρειαζομαστε κανα τριμηνο να ανεβουμε)
Γιώργη καλορίζικο – καλοτάξιδο!! Πολύ καλή επιλογή. Ήδη το φαντάζομαι, ανυπομονώ και για βόλτα.
George,
Τι να πει κανείς παρά ενα μεγάλο μπράβο για την επιλογή σου -ως επιλογή- και ενα ακόμα μεγαλύτερο για το Q Wagon-Dream σου.
Τώρα πλέον στο Τ-Shirt σου εκτος απο τα υπόλοιπα χαρακτηριστηκά του Q-GW θα πρέπει να προσθέσεις και το “ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ”.
Σου εύχομαι ολόψυχα να το ευχαριστηθείς και να μπει δυναμικό και ισάξιο στο στίβο “μάχης” των NoMads όπου θα περασετε αξεχαστες στιγμες αλλα και που σίγουρα θα χαρήσετε ομοιες και στην ομαδα.
ΥΓ η αλήθεια είναι πάντως οτι δεν με εξέπληξε η επιλογή σου – εν αντιθέση με τον τρόπο και το χρόνο του όλου εγχειρήματος – αφού δεν είναι τυχαίο οτι καθε φορά που έβλεπα G-W σκεφτομουν τον Q.
Hamburger Hill με G, Cruiser και Patrol είπες?
Μ’αρέσει! Πιστεύω ότι ο Γιώργος θα “κλέβει εκκλησίες” όταν μάθει το G (το ελπίζω, σίγουρα…).
Ιάκωβε, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο του εγχειρήματος, όπως έγραψα και πιο πάνω “η ζωή είναι πολύ μικρή… “.
Μην το ξεχνάς αυτό!!!
Q, κανένα νεότερο??
Αναμονή…
Οι εργασίες έχουν τυπικά ξεκινήσει.
Στις 25 Σεπτ. θα περάσω από εκεί να δω που βρίσκονται. Φοβάμαι ότι δεν θα το έχω για το Πήλιο…
Ευχάριστα νέα για το chip tuning!!!