Η Αλεξάνδρα και ο Βλάσσης αξίζουν πιστεύω τον τίτλο των “guests της χρονιάς”.
Με νοοτροπία που, απ’ότι φαίνεται, ταιριάζει με αυτήν της ομάδας και προϋπάρχουσα outdoor εμπειρία, έρχονται όλο και πιο κοντά μας τους τελευταίους μήνες.
Μετά την πρώτη συμμετοχή τους ο Βλάσσης σκεφτόταν σοβαρά μήπως χρειαζόταν άλλο αυτοκίνητο. Φυσιολογικό σύμπτωμα, και πολύ συχνό (έχει συμβεί και στο πρώτο δεκάλεπτο, αν θυμάστε, σε δυσκολότερη δραστηριότητα). Μεγάλο και βαρύ, με ανεξάρτητη ανάρτηση, αυτοφερόμενο αμάξωμα και χαμηλό σχεδόν όσο ένα SUV, το Pajero GDi φαινόταν να μην έχει και πολύ μέλλον, ακόμα και στις πιο light δραστηριότητες των Nomads.
Στο άρθρο “Πρόσφυση” γράφουμε:
“… η επιλογή και η προετοιμασία του οχήματος μας πρέπει να γίνεται έχοντας εκ των προτέρων αποφασίσει για ποια χρήση προορίζεται, και στην (πολύ συχνή) περίπτωση που προορίζεται για περισσότερες από μία χρήσεις, οι συμβιβασμοί που θα γίνουν να είναι μελετημένοι και προαποφασισμένοι…”
Το Pajero παίζει ρόλο καθημερινού αυτοκινήτου, μεγάλου οικογενειακού, και εκτός δρόμου οχήματος, μερικές μέρες κάθε μήνα. Χαρακτηριστική δηλαδή περίπτωση συμβιβασμού αντίθετων ρόλων. Τελικά αποφασίστικε να μην αλαχθεί, αλλά να βελτιωθεί όπου ήταν δυνατό.
Έτσι και έγινε, και το αποτέλεσμα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.
Ανάρτηση της Tough Dog, 32άρια Mud Terrain, ανοικτό offset στους τροχούς, σχεδόν 10cm
κέρδος σε ύψος, custom πίσω προφυλακτήρας και rock sliders (εντυπωσιακή δουλειά από τον Νίνο, Μιχάλη θα σου μπουν ιδέες για το Patrol) και πλήρες set ποδιές, το έχουν μεταμορφώσει πραγματικά, χωρίς να χάσει τίποτα από την πρακτικότητα του, σαν καθημερινό ή σαν ταξιδιωτικό αυτοκίνητο.
Με τον εργάτη, το locker, και με δεδομένη την αξιοπιστία, πλέον θα μπορεί να επιβιώσει σε αρκετά δύσκολο terrain…εννοείται βέβαια στα πλαίσια του χαρακτήρα του.
Ανυπομονώ να το δω στην πράξη..!
Mike Miskis
Τι λες τώρα; Πότε έγιναν όλα αυτά.Πραγματικά αγωνιώ να το δώ!
Τωρα που το ειδατε στη πραξη τι λετε???
Να προχωρησω λιιιιιιγο ακομα ?????
Μιχααααααααλη “μειωτηηηηηηηηρα”.
Επιβεβαίωσε τις προσδοκίες, η διαφορά με πριν είναι εκπληκτική!!
Μου έκαναν ιδιαίτερα καλή εντύπωση τα λάστιχα.
Τα όρια πλέον τα θέτει το βάρος και το μέγεθος.
Αυτά τα δύο “προβλήματα” σαν μοναδικό αντίδοτο έχουν την πολλή προπόνηση, θα εκπλαγείς από τη διαφορά, σε βάθος χρόνου.
Στον τεχνικό τομέα, θα ήταν μεγάλη βοήθεια ένα πιο “κοντό” low, και αποσπώμενες αντιστρεπτικές, κάποια στιγμή, χωρίς βιασύνη.
Mike εχεις δικιο,
πρωτα απ’όλα προπονηση ιδιως σε τεραιν οπου πριν τα απεφευγα σαν τον διαολο το λιβανι (βλεπε λασπες) μια και βλεπω οτι με καλυτερο χειρισμο απο μερους μου τελικα τα καταφερνει καλυτερα απο οτι περιμενα.
Μιχαααααλη “μειωτηηηηηρα”.
Αληθεια θα προγραμματισουμε καμμια προπονησουλα?????