Τελικά αυτοί οι διαφημιστές δεν ξέρουν τι θέλουν. “Just do it” ο ένας “Don’t do it” ο άλλος! Άσε που αυτός που απαγγέλει το ποίημα έχει καπνίσει πολύ το προηγούμενο βράδυ και δεν καταλαβαίνω τι λέει :).
Το κείμενο της διαφήμισης είναι ένα ποίημα του Charles Bukowski με τίτλο so you want to be a writer?
Το ποιήμα του C.B. είναι αναμφίβολα υπέροχο. Αυτό όμως που με έκανε να το μοιραστώ μαζί σας είναι αυτό καθαυτό το γεγονός ότι πρόκειται για διαφήμιση.
Γιατί αυτό σημαίνει ότι, πέραν του “μυαλού” που σκέφτηκε το concept, αυτό επίσης εγκρίθηκε από μια ντουζίνα επαγγελματίες της διαφημιστικής (http://www.rosasbarcelona.com/en) και του πελάτη. Και αυτό είναι που μου έκανε εντύπωση, η εντελώς ακομπλεξάριστη εξωστρέφια.
Είναι ωραίο να κοιτάμε γύρω μας και πολύ φοβάμαι ότι λόγω της κρίσης το κάνουμε (ως κοινωνία) όλο και λιγότερο..
Τελικά αυτοί οι διαφημιστές δεν ξέρουν τι θέλουν. “Just do it” ο ένας “Don’t do it” ο άλλος! Άσε που αυτός που απαγγέλει το ποίημα έχει καπνίσει πολύ το προηγούμενο βράδυ και δεν καταλαβαίνω τι λέει :).
Το κείμενο της διαφήμισης είναι ένα ποίημα του Charles Bukowski με τίτλο so you want to be a writer?
Το ποιήμα του C.B. είναι αναμφίβολα υπέροχο. Αυτό όμως που με έκανε να το μοιραστώ μαζί σας είναι αυτό καθαυτό το γεγονός ότι πρόκειται για διαφήμιση.
Γιατί αυτό σημαίνει ότι, πέραν του “μυαλού” που σκέφτηκε το concept, αυτό επίσης εγκρίθηκε από μια ντουζίνα επαγγελματίες της διαφημιστικής (http://www.rosasbarcelona.com/en) και του πελάτη. Και αυτό είναι που μου έκανε εντύπωση, η εντελώς ακομπλεξάριστη εξωστρέφια.
Είναι ωραίο να κοιτάμε γύρω μας και πολύ φοβάμαι ότι λόγω της κρίσης το κάνουμε (ως κοινωνία) όλο και λιγότερο..