Και πάλι αξιόμαχος ο Musashi μετά από πέντε μήνες αναμονής. Μετά από αυτή την περίοδο νομίζω ότι του άξιζαν τα καινούργια BFG ελαστικά ΜΤ και ένα ντεπόζιτο 145 Lit. Long Ranger για να υπάρχει σχετική άνεση στις επιλογές του πετρελαίου και μεγαλύτερη αυτονομία (υπολογίζω 1200 χιλιόμετρα με φορτίο).Ο ήχος του μοτέρ μετά από την πολύ προσεκτική επέμβαση της ομάδας pOntiOs Racing ακούγεται καταπληκτικά. Εχει γίνει σέρβις σε όλα. Αντλία, μπεκ, τούρμπο, συμπλέκτης, νέα μπαταρία. Αλλάχτηκαν επίσης τα πίσω ελατήρια ΟΜΕGQ02C με ύψη 480mm & 465mm με 35 Ν/mm και πάχος ελάσματος 18mm με τα ΟΜΕ980 Heavy Duty με ύψη 490mm & 470mm προοδευτικά με 43,9 εως 64,9 N/mm καί πάχος ελάσματος 19mm. Το αυτοκίνητο ψήλωσε κατά τι και ομολογώ ότι βελτιώθηκε η συμπεριφορά του στον δρόμο με άδειο ή και γεμάτο ντεπόζιτο και πλήρες φορτίο. Τώρα πρέπει να γίνει το σωστό ροντάρισμα του μοτέρ. Δηλαδή βουνά, βουνά, βουνά, λίμνες, ποτάμια.Το αγαπήσαμε πολύ το όχημα αυτό που μας έχει πάει σε καταπληκτικά μέρη!! Welcome Back Musashi!!
9 Comments to “Musashi”:
ΖΗΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γεια σου μεγάλε ξάδελφε! Σιδερένιος!
Καλοταξιδο.
“Κι’αντιλαλουνε τα βουνα” κρκρρκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ 😉
Θες παρεα στο …. στρωσιμο
Musashάκο μας, μας έλειψες…
Σ-Ι-Δ-Ε-Ρ-Ε-Ν-Ι-Ο-Σ!!!!!!!!!!!!
WELCOME BACK MUSASHI!!!
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΣΕ ΠΕΘΥΜΗΣΑΝ !!!
ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ.
JIMBOO.
Musashi, τώρα πια μπορείς “να ταξιδέψεις σε μέρη άγνωστα από δρόμους που αγνοείς”!!!!!!!!
ΑΤΣΑΛΙΝΟΣ!!!
Στο στρώσιμο θα βοηθήσω, δεδομενου ότι το “JEEPOL” θα ξεκουραστεί και αυτό για λίγο καιρό.
Καλές σκαρφΑλώσεις βουνών!
Wellcome back! Καλό στρώσιμο τώρα και προσοχή στις υγρασίες της Κερκίνης…
Το Td5 του Ionut,
ο Musashi,
το 120άρι των Β.Α.Ν.Τ.,
το Mothership,
πολύ “κρρρρρρρρρρρρρρ” στη Κερκίνη, ούτε λιμάνι να ήταν.
Ελπίζω χωρίς “ναυάγια”…