Σύμφωνα με την παρακάτω υπουργική απόφαση, νομιμοποιείται πλέον η μεταφορά αγωνιστικού αυτοκινήτου με τρέϊλερ ρυμουλκούμενο από επαγγελματικό όχημα (ΦΙΧ), ανεξαρτήτως ιδιοκτησίας του φορτηγού:
http://www.trailride.gr/images/news/news/trailers.pdf
Το γεγονός αυτόματα βάζει στο παιγνίδι τα σύγχρονα pick up, σαν πιθανές επιλογές οχήματος-εργαλείου.
Μέχρι τώρα η αγορά τους δεν είχε νόημα αν η ρυμούλκηση πλατφόρμας με αγωνιστικό ήταν ένας από τους ζητούμενους ρόλους, μιας και αυτό απαγορευόταν. Παράλογο πράγματι, καθώς σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο και ιδίως σε ΗΠΑ και Αυστραλία, αυτά ακριβώς τα οχήματα μαζί με τα full size Αμερικάνικα pick up αποτελούν τα κλασικότερα οχήματα ρυμούλκησης… “if you want to tow, get a tow-truck” το κλασικό μότο. Τα θηριώδη σύγχρονα μοντέλα των Toyota, Nissan, Isuzu και Mitsubishi, με τα δυνατά turbodiesel μοτέρ τους, τα 1000+ κιλά ωφέλιμο φορτίο, την κορυφαία αντοχή και αξιοπιστία και την -επίσης κορυφαία πλέον- άνεση στις μεγάλες αποστάσεις, είναι σίγουρα πειρασμός. Ο χαρακτήρας του “φορτηγού” με την καρότσα κλπ, για άλλους είναι ανασταλτικός και για άλλους απόλυτα cult.
Όσο για την μεταφορική ικανότητα, αν είχαμε ένα τέτοιο στο Ιράν, θα μετέφερε όλες τις αποσκευές και τα εφόδια της ομάδας χωρίς καν να ιδρώσει.
Λέμε τώρα…
Mike Miskis
Μισά-μισά???
Ότι γουστάρεις!!!
Αλήθεια τί έγινε το project ID. Tί έγιναν οι εργασίες των δοκίμων. Μας αρέσει; περνάμε καλά; ;Έχουμε κάτσει στον θρόνο της προσωπικής μας ικανοποίησης και με πρόσχημα την πολυάσχολη ζωή μας περιμένουμε να βρέξει γνώση! Ο Καιάδας περιμένει τα μικρά και ανήμπορα δόκιμα στο βάθος αυτού του δρόμου, μήν σας παραπλανεί η οικειότητα!
Η ομάδα σημαίνει “παράγω έργο”!