Overseas…

Είναι πάρα πολύ δύσκολο το off road στην Ευρώπη να γίνει ποτέ τόσο “Big Story”, όσο είναι στην Αυστραλία ή στις ΗΠΑ, και μάλλον απίθανο για την Ελλάδα.

Ο λόγος είναι απλά ότι η δημοτικότητα και κατά συνέπεια τα οικονομικά μεγέθη είναι εντελώς διαφορετικά.

Παρόλα αυτά ποτέ δεν ξέρει κανείς, έτσι λέγαμε και πριν δυό-τρία χρόνια για τα Mad και τα Trophy… Έτσι κι’αλλιώς καλό είναι να παρακολουθούμε τα γεγονότα, για να μην εγκλωβιζόμαστε στον μικρόκοσμο μας.
ua7+.jpg

Οι Petersenʼs διοργανώνουν κάθε χρόνο ένα οκταήμερο event στο οποίο συμμετέχουν, εκτός από δυό – τρία πληρώματα του περιοδικού, πληρώματα από επίσημους βελτιωτές και χορηγούς, καθώς και κάποιοι επιλεγμένοι αναγνώστες.

Φέτος 20 πληρώματα με εμπειρία από 5 μέχρι… 35 χρόνια, οδήγησαν 5 Toyota, 2 Suzuki, 11 Jeep, 1 Ford και 1 Chevy, με minimum επίπεδο προετοιμασίας αντίστοιχο με το μέγιστο των Ευρωπαϊκών αγώνων, στις εκτάσεις του Idaho και της Nevada

ua3.jpg

Ένας μοναδικός συνδυασμός μακρινού ταξιδιού και extreme offroad, καθώς τα πληρώματα είναι αυτόνομα για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, το οποίο καλύπτει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, καθώς και μερικά από τα δυσκολότερα μονοπάτια της χώρας, με όλα τα είδη εδάφους (όλα!!)

ua4.jpg

Χορηγοί ήταν ονόματα όπως η BF Goodrich, η WARN, η Yukon Gear & Axle, ενώ το event είχε live κάλυψη από τα media.

Ενδεικτικό αυτού που προανέφερα για τα οικονομικά μεγέθη είναι ότι οι Petersenʼs προετοίμασαν για το event ένα ολοκαίνουργιο Toyota FJ Cruiser, ένα καταπληκτικό project με άξονες Dynatrac ProRock 60 και γενικά ότι πιο high end υπάρχει διαθέσιμο, το οποίο κερδίζει σε κλήρωση ένας τυχερός αναγνώστης!!!

Το DVD του event μπορούμε να το έχουμε αρχές Δεκεμβρίου, ένω το κόστος του πιστεύω ότι θα είναι γύρω στα 35 euro, με τα μεταφορικά. Όποιος ενδιαφέρεται ας επικοινωνήσει μαζί μου μέχρι τις 7 Νοεμβρίου που θα στείλω την παραγγελία.

Be good!!
Mike Miskis


15 Comments to “Overseas…”:
  1. vlassis says:

    Mike +1.

    Στο Fj το μονο toyota ειναι το μοτερ(αν δεν το αλλαξουνε και αυτο) και οτι εμεινε απο το σασσι.

  2. Mike Miskis says:

    Όχι, είναι όλο Toyota εκτός από τους φανταστικούς ProRock (η Dynatrac είναι χορηγός).

    Το 80άρι της φωτογραφίας, με τους Toyota HD άξονες, το μόνο πρόβλημα που είχε σε όλο το event ήταν ότι μετά από ένα λασπόλουτρο βούλωσε ο κλιματισμός!!

    Βέβαια, άλλο 80άρι, άλλο FJ…

  3. vlassis says:

    Εκτος απο αξονες εχει αλλο transfer (επισης χορηγου) , ανασχεδιασμενη τελειως διαφορετικη αναρτηση εμπρος (λογω αξονα) αλλα και πισω .
    Παρ\’ολα αυτα και σε standar μορφη δεν παει ασχημα.
    Δειτε αυτο
    http://www.youtube.com/watch?v=A5KyVaeeW54

    Κατι ψιθυριζεται οτι μπορει να το δουμε Ευρωπη το 2007 με το D-4D(για οσους θα ενδιαφερονται για αγορα τοτε 😉 )

  4. Mike Miskis says:

    Transfer, ανάρτηση, εννοείται ότι είναι competition κομμάτια.
    Φαντάζεσαι να πουλιόταν έτσι??
    Άσε που θα έκανε 200.000$…

  5. Dinos says:

    Και για μένα ένα!

  6. vlassis says:

    “Ένας μοναδικός συνδυασμός μακρινού ταξιδιού και extreme offroad, καθώς τα πληρώματα είναι αυτόνομα για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, το οποίο καλύπτει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, καθώς και μερικά από τα δυσκολότερα μονοπάτια της χώρας, με όλα τα είδη εδάφους (όλα!!) ”

    Καλη ιδεα για κατι αναλογο στην Ελλαδα, με πιο ηπιο offroad για να συγκεντρωσει συμμετοχες.
    Μusashi ετοιμασου.

  7. Musashi says:

    Δεν μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα σε πρώτη φάση!!!!
    (θα κάνουμε και μεις rally αντοχής;)

  8. Mike Miskis says:

    Ώπα, τι έχουμε εδώ??
    “Yankees GO HOME” κλπ κλπ??

  9. vlassis says:

    Δεν νομιζω οτι εχει σχεση με rally,χρονομετρα,ειδικες,τουλιπες και νουφαρα.

    Ο τιτλος νομιζω τα λει ολα “ULTIMATE ADVENTURE”.
    “Ένας μοναδικός συνδυασμός μακρινού ταξιδιού και extreme offroad, καθώς τα πληρώματα είναι αυτόνομα για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, το οποίο καλύπτει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, καθώς και μερικά από τα δυσκολότερα μονοπάτια της χώρας, με όλα τα είδη εδάφους (όλα!!) ”

    Απλως το extreme offroad κομματι παραειναι extreme για τα ελληνικα δεδομενα και τα υπαρχοντα αυτοκινητα στη ελλαδα ακαταλληλα (ισως εκτος απο ενα!!!! αντε δυο αντε τρια).
    Θα μπορουσε να προσαρμοστει ωστε ενας συνδυασμος οδηγου-αυτοκινητου του “στυλ” mmour-musashi να θεωρειται ιδανικος.

    Κατι τετοιο πιστευω οτι θα ειχε ενδιαφερον .

  10. Musashi says:

    “ULTIMATE ADVENTURE”????? ¨Ετσι είναι το “ULTIMATE ADVENTURE”?????……και που είναι τα μαγικά λιβάδια της Τρανσυλβανίας και οι τούνδρες του Καζακσταν ή οι Λυβικοί αμμόλοφοι ή τα άγρια ζώα στο κεντρικό Kalahari στην Botswana; οι απέραντες σαβάνες της Μογγολίας; ή οι θρυλικές πόλεις του αρχαιότερου μάυρου πολιτισμού στην Αιθιοπία της βασίλισσας του Savah; Έτσι αντιλαμβάνομαι τo “Ultimate Adventure” διαφορετικά αισθάνομαι σαν την μύγα που γυρίζει γύρω από την λάμπα και νομίζει ότι έχει κατακτήσει τον Κόσμο ενώ έχει κατακτήσει τον γλόμπο!!
    ( μ’ έπιασε……….)

  11. Mike Miskis says:

    Γιατί τόσο φόρτωμα, σε πείραξε κανείς??

    Καλημέρα!!

  12. Musashi says:

    Απλά οι εκφράσεις μου έχουν πάθος…….!!

  13. Παναγιώτης says:

    Musashάκο μου το ταξίδι για τους nomads είναι πάντα ταξίδι. Απλά εδώ τα παιδιά μίλαγαν για ένα συναρπαστικό off-road event. Το πάθος και την ενέργεια που σε χαρακτηρίζει τα αγαπάμε και τα χρειαζόμαστε!

  14. vlassis says:

    Μιχαλη σωστο αλλα αυτο θα ηταν “global ultimate adventure”.

    Αυτοι μαλλον κανουν το us ultimate adventure και εγω λεω οτι καλη ιδεα θα ηταν ενα

    ” Hellenic ultimate adventure ” προσαρμοσμενο αναλογως.

    Μπορει στεπες να μην εχουμε αλλα λιβαδια και αλλα εχουμε και μπολικα.

    Και μια και μιλαμε για λιβαδια καλο ειναι πριν χιονισει να παμε μια βολτα στα μουσουνιωτικα

    http://nomad.gr/wp-content/uploads/2006/09/nomad_20060924_0180-01.jpg

  15. Musashi says:

    V e r y G o o d IDEA!!!!

You must be logged in to post a comment.