Αν κάτι έχουμε παραμελήσει στην ομάδα, αυτό είναι σίγουρα το training, για λόγους που δεν είναι του παρόντος να συζητηθούν.
Σήμερα το πρωί, μιλώντας με τον Βλάσση, μου έριξε την ακόλουθη ιδέα:
Στην επόμενη δραστηριότητα, που θα γίνει στην Οίτη (Μιχάλη, ελπίζω αυτή τη φορά επιτέλους να μπορέσω να σου δείξω αυτό το καταπληκτικό βουνό…), να αφιερώσουμε ένα μισάωρο στο πρωινό και άλλο ένα στο βουνό για ερωτήσεις-απορίες-case studies και ότι άλλο θέλει ο καθένας να αποσαφηνίσει, καθαρά σε σχέση με τεχνικές και skills. Κάτι σαν ζωντανό “Q&A”, που θα ενταχθεί στη δραστηριότητα χωρίς να της αλλάξει χαρακτήρα.
Το terrain της Οίτης είναι ίσως το κορυφαίο για την Ελλάδα, αλλά η δραστηριότητα θα είναι τέτοιου χαρακτήρα ώστε να μπορούν να συμμετέχουν όλοι και όλες… και όλα τα οχήματα. Προτείνω σαν μέγιστο αριθμό οχημάτων τα οκτώ, που είναι ήδη υπερβολικά μεγάλος αριθμός. Αν χρειαστεί μπορούμε με τη Άννα να μην πάρουμε αμάξι, για να μην είμαστε περισσότερα οχήματα.
Ετοιμάστε τις ερωτήσεις, δείτε το πρόγραμμα σας, και μιλάμε για οποιαδήποτε απορία.
Για τα δωμάτια μιλάτε με Βλάσση.
Η χρονιά ξεκίνησε, με ΠΟΛΛΗ ενέργεια.
Mike Miskis
Πολύ ωραία ιδέα!Και εμείς δεν θα πάρουμε αυτοκίνητο για να μην είμαστε πολλοί!
Mike, νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να μην πάρεις αυτοκίνητο. Το ΚΙΑ δεν θα είναι διαθέσιμο τότε, οπότε μετράς σίγουρα -1 αυτοκίνητο.
Εγώ, αν μπορέσω να έρθω, θα έρθω πάλι εάν γίνεται σαν συνοδηγός.
-2, Παναγιώτης + Βίκυ no-jimny
Ο Mousashάκος δεν γίνεται να λείπει:
Πρώτον, που θα μπουν Πάνος-Βίκυ,
Δεύτερον, δεν έχει ΠΟΤΕ πατήσει στο terrain της Οίτης….,
Τρίτον, τον έχω πεθυμήσει!!!
Εγώ λέω να μη πάρει κανείς άλλος αυτοκίνητο και να μπούμε όλοι στον σαμουράι του Μουρατίδη!
Ζητείται δανεικό 4×4 για εκδρομή Οίτης. Οδηγός Βίκυ, συνοδηγός Πάνος. ‘Ολες οι προτάσεις δεκτές με προτίμηση στο Cherokee του Ντίνου. Ξέρει αυτός..
Ε τοτε για ποιά 8 αυτοκίνητα μιλάτε…….
-3 ,D+M+S – WRANGLER .
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ . ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ .ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ . ΖΗΤΩ ΟΙ PARANOMAD . ΖΗΤΩ ΟΙ ΤΑΒΕΡΝΕΣ .
-4, VANT – LC120
λεω να παρω το wrangler για να χωρεσουν οσοι δεν φερουν τουτου.
Αλλη ιδεα
μπορουμε να το κανουμε και ποδαρατο!!!!
Συμφωνώ με τον Δημήτρη. Θα φέρω και εγώ το επιβατικό μου…(με τις αντίστοιχες μετατροπές βεβαίως – βεβαίως)
Εμένα λέγατε, ότι θα χρειάζομαι λουρί για δέσιμο…. λες και’σεις είστε εντάξει…
Προβλεψη καιρου
http://wwwa.accuweather.com/world-forecast-page2.asp?partner=accuweather&myadc=0&traveler=0&zipcode=EUR|GR|GR000|PAVLIANI|&fday=6&metric=1
Συμμετοχές “sold out”.
Ντίνο, κατά τη διάρκεια του offroad θα φιλοξενήσεις στο xj τις Τίνυ και Αριστέα, αν δεν έχεις αντίρρηση.
Θυμίζω στα μέλη & δόκιμα μέλη το Q&A.
Ελάτε προετοιμασμένοι, εκτός αν δεν έχετε καμμία ερώτηση…
See you out there!!
Επειδη στην Οιτη δεν θα εχουμε internet
Γιατι αυτο
http://www.youtube.com/watch?v=QX6Zov-FFI4&mode=related&search=
και πως την γλυτωσε
http://www.youtube.com/watch?v=Z_wifZs9OOU&mode=related&search=
Στο πρώτο.
Απουσία, ή μη ενεργοποίηση από τον οδηγό, του πίσω locker, – ο πίσω δεξιός τροχός σπινάρει, ο αριστερός όχι – άρα το πίσω μέρος δεν ολισθαίνει προς τα αριστερά.
Κανένα πρόβλημα ως εδώ.
Όμως το εμπρός διαφορικό είναι κάποιο τύπου Lockright, Truetrack ή κάποιο σφικτό LSD, ή ακόμη και locker, ενεργοποιημένο. Οι δύο εμπρός τροχοί σπινάρουν ταυτόχρονα, με τον ένα να μην μπορεί να ανέβει το step – το εμπρός μέρος αρχίζει να ολισθαίνει αριστερά.
Πάλι κανένα πρόβλημα.
Σ\\\’αυτό το σημείο (μόνο σ\\\’αυτό το σημείο) ο οδηγός έχει δύο επιλογές:
1). Αφήνει γκάζι, και το εμπρός μέρος πάυει να ολισθαίνει πριν καλά-καλά ξεκινήσει – το όχημα κάνει μια ελαφρά τραμπάλα, μιας και ο εμπρός δεξιός τροχός είναι ήδη πάνω στο step – και ακινητοποιείται χωρίς ατύχημα
2). Αν θέλει να το ρισκάρει στρίβει τελείως δεξιά και ταυτόχρονα αφήνει λίγο το γκάζι, για να ανεβάσει τον εμπρός αριστερό τροχό στο step. Απ\\\’όσο μπορώ να καταλάβω από το κλιπάκι, θα τον ανέβαζε.
Δεν κάνει τίποτα από αυτά, μένει στο γκάζι, δεν στρίβει το τιμόνι και τουμπάρει. Αργά αντανακλαστικά, ή και απειρία. Δεν στάθηκε άτυχος, όπως συμβαίνει σε άλλες περιπτώσεις, είχε τον χρόνο να αντιδράσει.
Στο δεύτερο.
ProComp X-Terrain, αν τα είδα καλά, και δύο ARB (τσίουφ-τσίουφ!!). Γέρνει αριστερά πέρα από το όριο ανατροπής, ο πίσω αριστερός τροχός είναι κλειδωμένος σε κάποιο βράχο, οπότε δεν μπορεί να γείρει άλλο, ή ακουμπάει το πίσω αριστερό μέρος στον βράχο στιγμιαία. Και τα δύο έχουν παίξει πολλές φορές, και βέβαια αποτρέπουν το τουμπάρισμα. Δείχνει να ξέρει τι κάνει, συνεχίζει συνειδητά πέρα από το όριο ανατροπής. Ψύχραιμος.
Αυτές είναι φυσικά κάποιες υποθέσεις που μπορεί να κάνει κάποιος, βλέποντας τα κλιπάκια.
Μόνο οι “αυτόπτες μάρτυρες” μπορούν να ξέρουν ακριβώς τι έγινε!!