Τα δυο πιο κατω κλιπακια νομιζω μπορουν να μας διδαξουν καποια πραγματα .
http://www.youtube.com/watch?v=jvHCb8VIpA8&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=A5KyVaeeW54
Κατι εξαιρετικα χρησιμο για το τεραιν της Οιτης
http://www.youtube.com/watch?v=WkqZWC0UhM8&mode=related&search=
Για το πρώτο : Αυτό θα πει “quick sign responce”. /¨οταν σουζάρει το αυτοκίνητο που να δει ο οδηγός τι του δείχνεις!!!!!!!!!
αλλά για δείτε και αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=lL4moQXv_XI
Πως βρέθηκε το ΤΕRAS στο site αυτό;;;
Το πρωί σκεφτόμουν ότι θα έπρεπε να υπάρχει και αυτό το στιγμιότυπο και….
Τη σκέψη μου διάβασες βρε άτιμο;;;
Nι!!!
Και αυτό πού το βάζεις;
http://www.youtube.com/watch?v=tB_zIGeHHek
mich5000 έκανες ζαβολίτσα;
Nι!!!!
για τα κλιπάκια από τη moab:
η κυρία εκτέλεσε άψογα και ψύχραιμα. Ασφαλέστερο το FJ λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους και μεγαλύτερου μεταξονίου. (hells gate on hells revenge? τρελή αμερικανιά!!!)
Θα με τρελάνετε ‘σεις!!!
Musashάκο, ωραία μέρα διάλεξες να βάλεις τα κλιπάκια μας…. είμαι που είμαι μεσ’τα κέφια που χάνουμε το Trophy…
Το Hell’s Revenge είναι κλασσικό κομμάτι.
Ο… άνετος πάτησε αριστερά σε δεξί camber, οπότε το κεντρόβαρο Jeep έφερε εξάρες.
Η κοπέλα οδήγησε άριστα και προσέχοντας τον (πολύ καλό) συνοδηγό της, οπότε το νορμάλ FJ πέρασε.
Προσέξτε πως στην εικόνα “φαίνεται” ότι τη διαφορά την κάνουν τα οχήματα, σε ένα κομμάτι που παίζουν ρόλο μόνο οι άνθρωποι. Οποιοδήποτε 4Χ4 με αυτόματο σαζμάν, ή καλό low range, και χαμηλή πίεση στα λάστιχα περνάει εύκολα.
Το ζύγισμα του Jeep πάντως σε τέτοιες καταστάσεις σίγουρα ΔΕΝ είναι πλεονέκτημα…
Αγαπημένε φίλε πρέπει να είσαι πολύ χαρούμενος που σαν αντάλλαγμα το Trophy παίρνεις την υγεία σου.
Καλά, καλά… συμφωνώ είπα.
Βλασσάκο, για το σημερινό, τρίτο, κλιπάκι:
4low: σωστό (προσοχή, όχι 4th low…)
Firm grip on s/wheel: σωστό
Follow the ruts: σωστό, όταν υπάρχουν.
Feet away from pedals: δεν ισχύει πάντα, τα πεντάλ υπάρχουν για κάποιο λόγο.
Wheels straight ahead: δεν ισχύει πάντα, το τιμόνι υπάρχει επίσης για κάποιο λόγο.
Accelerate at the bottom: δεν παίζει ρόλο στην κατάβαση.
Μια τεχνική που μπορεί να είναι η σωστή για κάποια περίπτωση, μπορεί να είναι η χειρότερη για την επόμενη.
Το κλιπ, προσπαθώντας να ορίσει γενικούς κανόνες, μπερδεύει τον θεατή. Δεν γίνεται να δείξεις όλα τα σενάρια του downhill σε video, είναι απλώς ανέφικτο.
Μike γι’αυτο το εβαλα.
Απο καπου πρεπει να αρχισουμε.
http://www.youtube.com/watch?v=vEtARNfbmkE&mode=related&search=
Mikes την επομενη πιο βαθεια.
(sorry που διακοπτω την αναμεταδοση του αγωνα αλα δεν μπορουσα να μην το βαλω)