‘Και να σκεφτείς ότι μετά την Κερκίνη πίστεψα ότι είχαμε μέλλον μαζί’ είπε.
Κοίταξα έξω τον δρόμο, φωτισμένο από την neon ταμπέλα του μπαρ απέναντι. Σε λίγο θα άρχιζε να ξημερώνει.
‘Με πούλησες’ πρόσθεσε, ‘σε λίγες μέρες θα κλείναμε χρόνο’. Άκουσα τα τακούνια στο πάτωμα και μετά την πόρτα να κλείνει.
Είχε μείνει λίγο Lagavulin στο ποτήρι. Άναψα τσιγάρο και κοίταξα τον καπνό να παίζει στο φως από το παράθυρο.
Ένα ζευγάρι βγήκε από το μπαρ. Η μουσική από την ανοιχτή πόρτα ανέβηκε αδύναμη στο παράθυρο μου: ‘…papa was a rollin’ stone, my son…’
Σόρυ αγάπη. Μάλλον ήσουν πολύ “κυρία” για κάποιον σαν εμένα.
Mike
Μας έστειλες φιλαράκι…!!!
Έχει πισω-γυρίσματα άραγε το μέλλον? It remains to be seen!
Πριν αποφασίσεις, να γράψεις 100 φορές (με μολύβι 2Β)
Όχι ξανά IFS
Όχι ξανά IFS
Όχι ξανά IFS
Όχι ξανά IFS
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Πάντως χωρίς πλάκα, μετά την νυχτερινή στην Κερκίνη (όπως είχα γράψει), στα χέρια του Mike είχε σταθεί καταπληκτικά….
Φιλαράκι…. 😎
Πάει κι αυτή…(δεν ήταν πολύ ψηλά τα τακούνια μάλλον).
Μα δε θα κατασταλάξεις πουθενά βρε παιδάκι μου; Πότε θα σοβαρευτείς;
Όσο μεγαλώνω η κατάσταση αντί να φτιάχνει χειροτερεύει.
Έχω χάσει επεισόδια…
Τι έφταιξε,
ποιος πρόδωσε,
σε ποιον πουλήθηκε?
Εγώ Ντινάκο μου, ομολογώ!
Επειδή πολλοί με ρωτάνε, σας χρωστάω μια εξήγηση γιατί το πούλησα.
Επιγραμματικά μόνο θα πω ότι το να λέμε “όλα τα IFS είναι ίδια” είναι τρελή γενίκευση. Σαν να λέμε “όλοι οι άκαμπτοι είναι ίδιοι”.
Άκαμπτος είναι ο άξονας των Wrangler, άκαμπτος είναι ο άξονας του Jimny, άκαμπτος είναι και αυτός του 80 ή του G ή του Y61. Αλλά δεν έχουν καμία σχέση. Το ίδιο ισχύει και για τα IFS
Εγώ πάντως έχω την αίσθηση ότι κανένα IFS δεν θα άντεχε σε πράγματα που έχω κάνει με το G. Ίσως μόνο το kit της RCV……
Μπα, μην το λες. Ενα IFS το ιδιο ποιοτικο οπως ο αξονας του G, θα αντεχε. Βεβαια ο αξονας δινει μεγαλυτερο wheel travel..
Ποιο ifs της αγοράς θα άντεχε 33άρια 285/75/16 και 2,5 τόνους και locker? δεν θα υπάρχουν και πολλά…. Εργοστασιακό δέν μου πάει στο μυαλό… Του Hummer ίσως???
After market, το RCV…
Υπάρχουν IFS και IRS που αντέχουν π.χ. στο Dakar είναι όλα με IFS και στην νορμάλ κατηγορία τρέχουν με τα εργοστασιακά μηχανικά μέρη.
Στο Ultra4 υπάρχουν IFS με 40αρια και με εξελιγμένα V8 μοτέρ. Ενα τέτοιο σύστημα όμως κοστίζει απείρως περισσότερο από έναν έξονα ίδιας αντοχής.
Τα τελευταία IFS των Mitsubishi, Nissan, Toyota είναι πιο heavy duty από τους άκαμπτους της Land Rover και της Jeep. Το IRS της Toyota έχει το διαμέτρημα του GM 14bolt.
Ξέρεις την αγάπη μου για τα solid axles, αυτό δεν αλλάζει. Αλλά τα μόνα πραγματικά heavy duty αξονάτα που παράγονται πλέον είναι το Y61, το HDJ79 και το G463. Από αυτά, μόνο το G διατίθεται στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Επανερχόμενος στο Cherokee, ήταν ενα όχημα με καλό κινητήρα diesel, transmission και πίσω άξονα, αλλά το μπροστινό του σύστημα ήταν παιδικό (αλουμινένιο housing, low pinion διαφορικό 7.125″, μικρά joints, λεπτά ημίμπαρα κλπ). Σαν να το είχαν δανειστεί από κάποιο επιβατικό αυτοκίνητο.