Εγραφε ο Mike
“Το καινούργιο λοιπόν όχημα κάνει “κρρρρρρρ”, σαν τρακτέρ, και έχει τη φήμη του πιο αξιόπιστου τροχοφόρου στη γη. Η πράξη θα δείξει, και πάλι.”
Εχουμε το πρωτο δειγμα.
Μια ανηφορα 30 μετρων στη Πεντελη 10 λεπτα απο το σπιτι μου και “μπαααααανγκ“.
Tωρα το 120αρι καθεται στον γιατρο και εγω περιμενω την διαγνωση.(99% κορωνα πισω διαφορικου).
Και ελεγα στον Mike την περασμενη εβδομαδα οτι βρηκα κατι αναφορες στο Internet για σπασιμο πισω κορωνας στα 120αρια.
Ελπιζω να ειναι κατι τυχαιο και αποσπασματικο.
Μολις επιβεβαιωθηκε .
Ξεδοντιαστηκε η κορωνα.
Μεγάλη ατυχία. Σίγουρα ήταν αστοχία υλικού. Δεν μπορεί να εξηγηθεί διαφορετικά.
http://foro.kdjoteros.com/viewtopic.php?p=49298#49298
Συναδελφος ισπανος.
Με “Αλλ τερραιν” παρακαλω.
Το νεροφαγωμα μου θυμιζει την πρωτη μας επαφη περσι στο δρομο απο Νεραιδοχωρι προς το Αρκουδι.
Ο Ισπανός λέει μετά την αλλαγή έχει κάνει 100.000 χλμ. χωρίς πρόβλημα. Το αλλάζεις και το ξεχνάς. Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης της αξιοπιστίας του αυτοκινήτου. Μην τρελαθούμε κιόλας!
Και αυτος το επαθε στα 20000χλμ οσα ακριβως εχω και εγω.
Ελπιζω και η συνεχεια να ειναι η ιδια. (Συμπεριλαμβανομενων και των δυο ταξιδιων στο Μαροκο που εχει κανει). 😉
Στο παλιό μου Cruiser, επί 6 χρόνια, κυριολεκτικά προσπαθούσα να σπάσω τον άξονα χωρίς αποτέλεσμα (βέβαια είχα σπάσει άλλα πραγματάκια)…
Τι να πω… φαίνεται ότι τελευταία στην ομάδα μας τα “στερεότυπα” δεν έχουν και πολλή πέραση…
Πρώτα το συμβάν με το Patrol, μετά με το 90άρι το πράσινο, και τώρα με το 120άρι. Μέσα σε εννέα μήνες τα πλέον ανθεκτικά οχήματα έχουν αποδειχτεί στην πράξη λίγο… φιλάσθενα!!
Πολύ θα ήθελα να ακούσω την άποψη του “γιατρού” (pOntiOs Racing)…
O pOntiOs λέει ότι υπάρχει μικρή πιθανότητα να είναι αστοχία υλικού. Είναι πιό πιθανό να είναι σφάλμα ανθρώπινο όπως λάθος βαλβολίνη. Φυσικά μιλάμε για πιθανότητες……….!!! Περισσότερα μόνο με αυτοψία!
Η βαλβολίνη δεν είχε ποτέ αλλαχτεί, το 120άρι ήταν καινούργιο, 20.000χλμ.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση δεν είναι η ζημιά. Στο κάτω-κάτω, πόσα σπασμένα διαφορικά έχουμε δει…άπειρα…
ΟΚ, μέσα στο παιχνίδι είναι όλα.
Όχι όμως και σε τέτοιο όχημα, που το επιλέγεις και το πληρώνεις για την αντοχή του, όχι για την ομορφιά του, ούτε για τις απίστευτες ικανότητες. Μάλιστα κάνεις παραχωρήσεις σε άλλους τομείς (πχ βάρος, ικανότητες κλπ), ακριβώς λόγω του potential της αντοχής στο χρόνο.
Ένα στα 1000 Patrol βγάζει θέμα στο EGT. Συμβαίνει σε μας.
Δύο στα 1000 LC90 βγάζουν στο IFS. Συμβαίνει σε μας.
Ένα στα 1000 LC 120 στον 8άρη. Πάλι σε μας.
Να παίξουμε κανένα λόττο…
Φανταστήτε αυτές τις ζημιές να τις έβγαζε ένα Land Rover. Θα λέγαμε όλοι “τι περιμένεις, Land Rover…” Γι’αυτό μίλησα για στερεότυπα.
Βάση της λογικής δεν μπορούμε να θέσουμε σε θέση αμφισβήτησης την αξιοπιστία της Toyota και της Nissan. Η μόνη εξήγηση είναι να βρισκόμαστε μπροστά σε μια εξαιρετικά απίθανη σύμπτωση. Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο.
Musashi το σεναριο με βαλβολινη μπορει να παιζει.
Εχουμε την παρακατω αναφορα που δεν μπορω να ξερω ποσο σοβαρη ειναι γιατι δεν καταλαβαινω τι ειναι αυτα τα πραγματα που λεει:
The 120 (Both Diesel and Petrol) has a known problem of being supplied
with faulty blinker fluid from the factory. Failing to replace the
Blinker Fluid with 10W69 Synthetic will almost certainly result in
complete failure of the Sphincter valve. This will undoubtedly wreak
havoc to your driveway and is sure to be cause of considerable
embarrassment.
Επισης καποιος απο Αυστραλια προτεινει τα εξης για ενισχυση του διαφορικου .Αν αυτα που λεει ισχυουν ισως εκει να βρισκεται και η αδυναμια:
If you want to make the rear diff stronger, and stop the crownwheel
flexing away from the pinion, leaving the teeth unsupported, you need to fit an
ARB locker, which has a much stronger hemisphere, and no hole in the side
of the carrier to get the side gears in, and the diff needs to be set up with
a solid pinion spacer, rather than the crushable type it comes with.
These mods wont prevent abuse breaking it, but they make the diff as
strong as it can be.
Απο το LCOOL.org εχω βρει καμμια δεκαρια αναφορες για σπασμενα διαφορικα σε 120 ολα στην κορωνα και ολα σε ανηφορα μικροτερη η μεγαλυτερη ακομη και με αυτοκινητα με traction control.
Αν νομιζεις οτι μπορω να κανω κατι ωστε να μπορεσει ο pOntiOs να μας δωσει μια λογικη εξηγηση πες μου.Εχω ακουσει οτι στο εξωτερικο μπορουν να κανουν αναλυση στην βαλβολινη και απο εκει να καταλαβουν πολλα πραγματα για τη σωστη η οχι λειτουργια του διαφορικου.Εδω υπαρχει τετοια δυνατοτητα?
Για να γίνει ανάλυση χρειάζεται εκτός από το δείγμα, τον τύπο και την ποσότητα του λαδιού. Στην Ελλάδα γενικά δεν υπάρχουν εργαστήρια. Έχει η Castrol η οποία αναλύει μόνο τα δικά της λάδια και το κάνει σαν service στους πελάτες της. Επίσης αναλύσεις κάνει και η dynateco αλλά δεν ξέρω αν κάνει σε λάδι. (εγώ στέλνω HFC δηλαδή άκαυστο λάδι). Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η ανάλυση αλλά η ερμηνεία του αποτελέσματος. Δηλαδή θα πρέπει να έχεις κάποια nominals ώστε να καταλάβεις τις διαφορές και μετά θα πρέπει να ξέρεις τι σημαίνει η κάθε απόκλιση. Αν υπάρχει εργαστήριο στο εξωτερικό το οποίο σου ερμηνεύει τα αποτελέσματα να το προτιμήσεις.
http://nomad.gr/wp-content/uploads/2006/07/diffoilrpt.pdf
Αναλυση λαδιου στο Αμερικα
Ένα πρόσφατο παράδειγμα:
Το πίσω διαφορικό του μεγάλου Pajero είναι θεωρητικά άθραυστο.
Σε καινούργιο Pajero, τρία σπασμένα σε τρεις εβδομάδες!!
Στο τέλος ζήτησαν τη γνώμη του pOntiOs Racing, γιατί στην Mitsubishi δεν τους είχε ξανασυμβεί.
Η αυτοψία έδειξε λάθος βαλβολίνη.
Αφού δεν γίνεται αυτοψία, θέλει φωτό της κορώνας και του πηνίου, σε λευκό φόντο και με την πραγματική χρωμικότητα (Πάνο, βάλε τα δυνατά σου, ιδίως στα σημεία που έσπασε).
Αν φαίνεται κάτι θα μας πει.
Υπάρχει η δυνατότητα πιστής, σε μεγάλο βαθμό, αποτύπωσης του πραγματικού χρώματος. Αν το κανονίσει ο Βλάσσης είμαι διαθέσιμος.
Παναγιωτη θα προσπαθησω να το κανονισω.