Μπράβο Ορεστιάδα! ΕΑΤ 2008 …βάζοντας τον πήχη πολύ ψηλά!

Kείμενο, φωτογραφίες, Q

DSC_0109.JPG

DSC_0541.JPG

DSC_0237.JPG

DSC_0111.JPG

DSC_0221.JPG

Τελείωσε ο καλύτερος ίσως αγώνας που έχει διοργανωθεί ποτέ στη χώρα μας. Έχοντας παρακολουθήσει τους 6 από τους 7 τελευταίους αγώνες trophy (δεν ήμουν στο Thessaloniki 2006) μπορώ να πω ότι η Ορεστιάδα βάζει κάθε χρόνο τον πήχη πιο ψηλά. Από την άλλη δεν μπορείς να παραγνωρίσεις το γεγονός ότι μετά από 5 συνεχείς διοργανώσεις υπάρχει πλέον σημαντική συσσωρεμένη εμπειρία, η οποία, σε συνδυασμό με τους ανθρώπους που τρέχουν για τη διοργάνωση, δίνει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στον Ράπτη, στον Φίλιππο αλλά και στον Δημητριάδη ο οποίος έτρεχε ακούραστα από το πρωί μέχρι αργά τη νύχτα με απίστευτο κέφι. Επίσης μπράβο σε όλους τους κριτές, αγωνοδίκες και γενικά σε όλους τους συντελεστές του αγώνα. Παράπονα δεν ακουστήκαν από κανέναν και σε αυτό σημαντικό ρόλο έπαιξε η παρουσία του Αλυτάρχη.

Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα. 19 ομάδες και 10 μονές συμμετοχές σύνολο 48 αυτοκίνητα. Υπήρχαν σημαντικές απουσίες από αγωνιζόμενους που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε στους αγώνες (Καλαιτζής – Παπαδόπουλος, Τζαμπαζλής, Τζιρίνης, Σταματίου – Ζλάτκος κ.α.). Υπήρχαν όμως αρκετές καινούριες και υποσχόμενες παρουσίες (Ραφτόπουλος, Διαμαντής).

Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ και στη συμμετοχή με το KIA και το Terrano. Μπράβο στα παιδιά για τη συμμετοχή τους σε αγώνα παρά την ανορθόδοξη και όπως αποδείχτηκε… αναποτελεσματική προσέγγιση της βελτίωσης ενός αγωνιστικού. Ελπίζω η εμπειρία τους αυτή να μην τους πτοήσει αλλά αντιθέτως να τους δώσει το κίνητρο ώστε να παρουσιαστούν καλύτεροι στους επόμενους αγώνες. Κρίμα στην ομάδα του Καλλιαρόπουλου που ήρθαν από την Αθήνα, σπάσανε στην κατατακτήρια και εγκατέλειψαν τον αγώνα

Το επίπεδο των οχημάτων ανεβαίνει από αγώνα σε αγώνα. Κάνανε την εμφάνισή τους τα 38άρια, αλλά επίσης είδαμε τα αγωνιστικά να …χαμηλώνουν κάνοντας ξεκάθαρο ότι το ύψος δεν βοηθάει σε τέτοιου είδους αγώνες. Από ότι φάνηκε επίσης, οποιαδήποτε συμμετοχή με λάστιχο κάτω από 33άρι διεκδικεί θέση εκτός δεκάδας.

Οι διαδρομές ήταν πάρα πολύ καλές. Η κατατακτήρια ήταν καλύτερη από την αυτή του 2007. Η πρώτη ειδική της Παρασκευής ήταν η καλύτερη ειδική που έχω δει σε trophy. Χωρίς να είναι επικίνδυνη ήταν απαιτητική και ξεχώριζε τα καλά αυτοκίνητα, πληρώματα και οδηγούς. 5 ομάδες σπάσανε σε αυτή την ειδική, η οποία μάλλον υποτιμήθηκε από τα πληρώματα.

Η απλή διαδρομή ήταν απαιτητική και πολύ όμορφη, από όσα ακουστήκαν από τους συμμετέχοντες. Πραγματικά όλοι μιλούσαν με τα καλύτερα λόγια για την απίστευτη ομορφιά της περιοχής. Επίσης δεν ακούστηκε κανένα παράπονο για το road book. Η δεύτερη ειδική της δεύτερης ημέρας ακυρώθηκε, λόγω του ότι η απλή κράτησε μέχρι το βράδυ.

Την τρίτη ημέρα είχε δύο ειδικές, γύρω από την κατασκήνωση και μια απλή που είχε και όμορφα σημεία που μπορούσαν να δουν και οι θεατές. Περίμενα τις ειδικές αυτές πιο δύσκολες και απαιτητικές. Ήταν κατώτερες του επιπέδου δυσκολίας ενός trophy. Το concept της διοργάνωσης ήταν ξεκάθαρο. ‘Βάζουμε τα δύσκολα στην αρχή, και όσο πλησιάζει το τέλος μειώνουμε τη δυσκολία, για να μην ξεφύγει η διάρκεια του αγώνα’. Καλό το σκεπτικό αλλά…

Η υπερειδική στο Χανδρά τείνει να γίνει μια βαρετή και ανούσια διαδικασία. Η προσέγγιση του σφιχτού μέγιστου χρόνου σε συνδυασμό με τα πολλά ΣΕΔ μέσα στην ειδική θα μπορέσει στο μέλλον να δώσει πιο πολύ θέαμα αλλά και ουσία.

Η ομάδα μας είχε μια καλή σχετικά παρουσία λαμβάνοντας υπ’όψιν την πρεμιέρα του Pajero. Το σπάσιμο του κεντρικού στην πρώτη απλή, έβγαλε από το παιχνίδι της διεκδίκησης κάποιας θέσης στο βάθρο. Κρίμα, γιατί κατά τα άλλα η ομάδα δούλεψε και ο Αντρέας τα πήγε πολύ καλά. Κρίμα γιατί ήταν μια ζημιά που μπορούσε να είχε αποφευχθεί εάν γινόταν το αυτονόητο, δηλ, εάν ο κατασκευαστής του κεντρικού (Aξονική)( εκ παραδρομής αρχικά γράψαμε Αξονοτεχνική πράγμα το οποίο δεν ισχύει) έφτιαχνε τον κεντρικό όπως έπρεπε, για αγωνιστική χρήση, και όχι με μόνο 1 χιλ. πάχος τοιχώματος. Ευτυχώς βρήκαμε μηχανουργείο στην Ορεστιάδα το οποίο μας επισκεύασε τον κεντρικό, βάζοντας κομμάτι με 8 χιλ πάχος τοιχώματος. Έτσι η ομάδα συνέχισε τον αγώνα, με στόχο πλέον την περεταίρω δοκιμή του Pajero αλλά και την προπόνηση της ομάδας. Η 9η θέση είναι καλή δεδομένου της ζημιάς αλλά και την πρώτη παρουσία. Το teras πήγε εκπληκτικά, μου άρεσε πάρα πολύ. Κατά τη γνώμη μου είναι το πλέον αποτελεσματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που συμμετέχει στα trophy. Ο Mike το έχει μάθει πολύ καλά και δίνει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.

DSC_0023.JPG

DSC_0042.JPG

DSC_0047.JPG

DSC_0061.JPG

DSC_0106.JPG

DSC_0074.JPG

DSC_0134.JPG

DSC_0077.JPG

DSC_0126.JPG

DSC_0110.JPG

DSC_0073.JPG

DSC_0064.JPG

DSC_0138.JPG

DSC_0148.JPG

DSC_0153.JPG

DSC_0160.JPG

DSC_0165.JPG

DSC_0168.JPG

DSC_0182.JPG

DSC_0201.JPG

DSC_0235.JPG

DSC_0241.JPG

DSC_0252.JPG

DSC_0232.JPG

DSC_0231.JPGDSC_0228.JPG

DSC_0253.JPG

DSC_0267.JPG

DSC_0288.JPG

DSC_0293.JPG

DSC_0310.JPG

DSC_0323.JPG

DSC_0346.JPG

DSC_0353.JPG

DSC_0348.JPG

DSC_0360.JPG
DSC_0376.JPG

DSC_0369.JPG

DSC_0381.JPG

DSC_0401.JPG

DSC_0406.JPG

DSC_0417.JPG

DSC_0422.JPG

DSC_0434.JPG

DSC_0439.JPG

DSC_0467.JPG

DSC_0485.JPG

DSC_0500.JPG

DSC_0506.JPG

DSC_0128.JPG

DSC_0529.JPG

DSC_0570.JPG

DSC_0577.JPG

DSC_0613.JPG

DSC_0214.JPG

DSC_0089.JPG

DSC_0144.JPG

DSC_0145.JPG

DSC_0185.JPG

DSC_0195.JPG

DSC_04221.JPG

DSC_0572.JPG

DSC_0563.JPG

Χρόνια Πολλά Γιώργο…

…Γιώργο Κοκκίνη,
…Γιώργο Ματσικίδη,
…Γιώργο Ταχματζίδη,

…και βέβαια, Χρόνια Πολλά στον ογκόλιθο της περιπέτειας, τον αίλουρο του offroad, τον μεγιστάνα του ταξιδιού, τον αετό του βουνού και της στέπας, τον πρίγκηπα του δάσους, τον υπερκατάσκοπο των αγώνων, τον mister…

q copy.jpg
…να σε χαιρόμαστε φιλαράκι μας!!!

Mike-Anna

Months get old names back in Turkmenistan

189296740_937f574f78.jpg

The Associated Press

Last Updated: Thursday, April 24, 2008 | 12:41 PM

Turkmenistan’s president has abolished the calendar introduced by his late predecessor, who named months after himself and his parents, state media reported Thursday.

President Gurbanguli Berdymukhamedov said at a government session Wednesday that he was abolishing Saparmurat Niyazov’s calendar and returning to the Gregorian calendar widely used throughout the world.

“Names of months and days have to comply with international standards,” Berdymukhamedov said at a government session, the state-run Neutralny Turkmenistan newspaper reported.

In 2002, Niyazov, who ruled for 21 years, named months after himself, his parents and his book, Rukhnama, which combines epic history, moral teachings and state policy.

He made the book obligatory for students and government officials, and named Saturday the Rukhnama Day.

Other months and days were named after symbols of Turkmenistan’s independence and prominent figures in Turkmen history.

Parliament speaker Akdzha Nurberdyeva said in comments televised Thursday that the renaming proposal “was supported by thousands of letters from workers.”

During his rule, Niyazov tapped the country’s vast energy wealth for outlandish projects — a theme park based on Turkmen folk art and fairy tales; a giant, man-made lake in the Kara Kum desert; and a vast cypress forest aimed at changing the desert climate.

Niyazov died in 2006, but his golden statues and busts are still scattered across the country and his portrait is on every bank note and coin.