Πρόβλημα στο reply mail

Πάνο, δεν μπορώ να βρω στο inbox μου την διεύθυνση του e-mail ενός συγκεκριμένου φίλου που μας έστειλε mail με κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το LC90, για να του στείλω την απάντηση.
Το μήνυμα έχει έρθει, αλλά όταν κάνω reply μου γράφει ότι δεν υπάρχει διεύθυνση αποστολέα (δεν μου έχει ξανατύχει)..!

Τρείς ανοιξιάτικες(;) μέρες στα Άγραφα

_AGR0104.JPG

_AGR0137.JPG

_AGR0122.JPG

_AGR0014.JPG

_AGR0048.JPG

_AGR0052.JPG

_AGR0001.JPG

_AGR0006.JPG

_AGR0002.JPG

_AGR0009.JPG

_AGR0012.JPG

_AGR0031.JPG

_AGR0032.JPG

_AGR0046.JPG

_AGR0065.JPG

_AGR0059.JPG

_AGR0073.JPG

_AGR0081.JPG

_AGR0075.JPG

_AGR0091.JPG

_AGR0096.JPG

_AGR0098.JPG

_AGR0107.JPG

_AGR0117.JPG

_AGR0133.JPG

_AGR0100.JPG

_AGR0148.JPG

_AGR0156.JPG

_AGR0159.JPG

_AGR0163.JPG

_AGR0164.JPG

_AGR0168.JPG

_AGR0184.JPG

_AGR0220.JPG

_AGR0202.JPG

_PMA5199.jpg

_PMA5201.jpg

_PMA5204.jpg

_PMA5208.jpg

_PMA5212.jpg

_PMA5218.jpg

_PMA5219.jpg

_PMA5229.jpg

_PMA5232.jpg

_PMA5242.jpg

_PMA5245.jpg

Τι μαθαίνεις στη Νέα Ορλεάνη…

Ψηφίστηκε χθες το βράδυ η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Παράλληλα μειώνονται οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης στα αυτοκίνητα με κινητήρες diesel νέας τεχνολογίας με αποτέλεσμα να πέσουν οι τιμές τους μέχρι 7.000 €.

Μόλις χθες δόθηκε το «πράσινο φως» για την απελευθέρωση των αυτοκινήτων με κινητήρες πετρελαίου στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, μέσω της ψήφισης του σχετικού νόμου που έγινε στη Βουλή. Ύστερα από μελέτες που έγιναν διαπιστώθηκε, ότι τα νέας τεχνολογίας ντίζελ αυτοκίνητα είναι πιο φιλικά ως προς το περιβάλλον έναντι των βενζινοκίνητων, αφού εκπέμπουν χαμηλότερες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα και καταναλώνουν λιγότερες ποσότητες καυσίμου, συντελώντας με τη σειρά τους στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Χαμηλότερες τιμές

Η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης συνοδεύεται και από μειώσεις τιμών (αναλυτικοί πίνακες στην τέταρτη σελίδα) σε όλα τα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα, η οποία προκύπτει από τα κατά 25% χαμηλότερα τέλη ταξινόμησης. Έτσι δίνεται ένα επιπλέον κίνητρο αγοράς ντίζελ αυτοκινήτων, αφού η διαφορά τους σε τιμή, συγκριτικά με τα πιο προσιτά βενζινοκίνητα, είναι μειωμένη.

Στo 53,6% έφτασαν στην Ευρώπη οι πωλήσεις των ντίζελ επιβατικών το 2007

Στο σύνολο των χωρών της Δυτικής Ευρώπης παρατηρείται μία μεγάλη σταδιακή αύξηση των πωλήσεων των ντίζελ αυτοκινήτων, η οποία από το 2000 έως το 2007 σημείωσε άνοδο κατά 63,1%. Σε κράτη όπως είναι η Αυστρία, το Βέλγιο, η Γαλλία, το Λουξεμβούργο, η Πορτογαλία και η Ισπανία τα ποσοστά των πωλήσεων των μοντέλων με κινητήρες πετρελαίου ξεπερνούν το 70%. Στο αντίθετο άκρο βρίσκεται η Ελλάδα με μέγιστο ποσοστό μόλις 2,9%, το οποίο με την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, αναμένεται ν’ αυξηθεί αισθητά, δεδομένου του γεγονότος ότι συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο όγκο των πωλήσεων. Για παράδειγμα, το περασμένο έτος στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη πωλήθηκαν συνολικά 160.848 αυτοκίνητα (134.586 στην Αθήνα και 26.262 στη Θεσσαλονίκη), συγκεντρώνοντας το 73,7% των πωλήσεων ολόκληρης της Ελλάδας.

Κινητήρας πετρελαίου VS βενζίνης

Μεταξύ τους τα δύο μηχανικά σύνολα παρουσιάζουν αισθητές διαφορές ως προς τη δομή τους, τα χαρακτηριστικά λειτουργία τους και τις αποδόσεις. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί ραγδαία εξέλιξη στην τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων, με αποτέλεσμα να έχουν γίνει αρκετά πιο ισχυροί (σε βαθμό που φτάνουν -ή ακόμα και ξεπερνούν- τα μηχανικά σύνολα βενζίνης), λιγότερο ρυπογόνοι και περισσότερο αθόρυβοι και ομαλοί στη λειτουργία τους. Βασικά πλεονεκτήματα των κινητήρων πετρελαίου έναντι των βενζίνης είναι η άφθονη ροπή από τις χαμηλές στροφές, στοιχείο το οποίο ευνοεί σημαντικά τις επιταχύνσεις εν κινήσει και η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Από την άλλη πλευρά, τα μοτέρ βενζίνης έχουν ευρύτερο φάσμα λειτουργίας, είναι πιο ισχυρά και πιο ομαλά στη λειτουργία τους, ενώ και η τιμή των αυτοκινήτων με αυτούς τους κινητήρες παραμένει αισθητά πιο χαμηλή, ακόμα και μετά τις μειώσεις τιμών στα ντίζελ. Επίσης, όσον αφορά στους ρύπους, τα μηχανικά βενζίνης εκπέμπουν υψηλότερες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα, αλλά δεν παράγουν τα σωματίδια καπνού, όπως οι ντίζελ, τα οποία, λόγω του εξαιρετικά μικρού τους μεγέθους (κάτω των 2,5 χλστ. του χιλιοστού), έχουν την ικανότητα να «φυλακίζονται» στους πνεύμονες, παρακάμπτοντας τις άμυνες του ανοσοποιητικού συστήματος.

Τα θετικά και τα αρνητικά ενός αυτοκινήτου με κινητήρα πετρελαίου σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο

Θετικά

· Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου
· Σημαντικά υψηλότερη ροπή, η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές
· Καλύτερες επιδόσεις εν κινήσει
· Χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
· Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κινητήρα

Αρνητικά

· Κραδασμοί κυρίως στο ρελαντί
· Περισσότερο θορυβώδης λειτουργία
· Υψηλότερη τιμή αγοράς
· Περισσότερο «ευαίσθητοι» στο νοθευμένο καύσιμο
· Πιο χαμηλή κατά βάση ιπποδύναμη
· Εκπομπή βλαβερών σωματιδίων

Εκπομπές ρύπων

Η εφαρμογή της τεχνολογίας κοινής γραμμής τροφοδοσίας (common rail) με άμεσο ψεκασμό του καυσίμου μέσα στο θάλαμο καύσης σε υψηλές πιέσεις, σε συνδυασμό και με το μεταβλητό και πολλαπλό ψεκασμό, επιτρέπει στο καύσιμο να εισέρχεται στο θάλαμο καύσης από πολλά σημεία και σε διαφορετικά στάδια, χαρακτηριστικά τα οποία βελτίωσαν σημαντικά τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των κινητήρων ντίζελ. Πρόσθετα, η προσθήκη του φίλτρου κατακράτησης καπνού (Particulate Matter Filter ή PDF) έχει μειώσει δραστικά το χαρακτηριστικό μαύρο καπνό, που εξέρχεται από την καύση του πετρελαίου, και κυρίως των βλαβερών σωματιδίων. Ωστόσο, ακόμα δεν είναι πολλά τα αυτοκίνητα που φέρουν αυτό το φίλτρο, αν και αναμένεται να γίνει επιτακτική η χρήση του.

Τι θα ισχύσει με τις αλλαγές στα ποσοστά των τελών ταξινόμησης

Όπως αναφέραμε, τα ποσοστά των τελών ταξινόμησης μειώθηκαν κατά 25% σε όλα τα νέας τεχνολογίας ντίζελ αυτοκίνητα, που πληρούν τις νόρμες Euro IV και άνω. Πιο μεγάλο όφελος υπάρχει στα αυτοκίνητα με υψηλού κυβισμού κινητήρες, αφού, για παράδειγμα, στα μηχανικά σύνολα από τα 1.801 κ.εκ. έως τα 2.000 κ.εκ. και από τα 2.000 κ.εκ. και άνω, η μείωση του τέλους ταξινόμησης είναι 10% και 12,5%, αντίστοιχα (βλ. σχετικό πίνακα). Κατηγορίες οι οποίες -ούτως ή άλλως- συγκεντρώνουν περισσότερο ενδιαφέρον, αφού τα περισσότερα μικρομεσαία, μεσαία και μεγαλύτερα αυτοκίνητα τροφοδοτούνται με μοτέρ άνω των 1,8 λτ. Έτσι, για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, για παράδειγμα, με κινητήρα 1,8 έως 2,0 λτ., η μείωση της τιμής του κυμαίνεται από 1.000 έως 2.000 ευρώ περίπου, ενώ στα πιο ακριβά μοντέλα, με μεγάλης χωρητικότητας μηχανικά σύνολα, η τιμή μειώθηκε ακόμη και πιο πάνω από 7.000 ευρώ.

“πηγή: www.in.gr”

Μάλλον τώρα μπορούμε να διευρύνουμε την agenda συζήτησης μας.