Χρόνια Πολλά Άννούλα. Α! έρχονται και χιόνια.

anna1.jpg

και η αύρα της Άννας

Όρος Καλλιφώνι – Ποταμός Λάδωνας. (Εκεί ήσουν last year!)

Τί να πεί κανείς για την Aννούλα. Χρόνια γεμάτα νέες εμπειρίες, πολύχρωμα και πολυπολιτισμικά!

Mike, Zωή, Ρέκλος, Άννα, Ντίνος, Ελένη, Μυρτώ, Θοδωρής,Q,Νίκος, Μαρίνα, Στέλιος, Ιάκωβος, Αλεξάνδρα.

Vehicle ID: G270, Patrol GR, TJ.

Οι “Βόρειοι Φύλακες” προχώρησαν ήδη, οι “ταυτότητες” των Patrol και G-Wagen είναι σχεδόν έτοιμες, με το ιδιαίτερο ύφος του καθενός!! Επίσης έτοιμη και η ταυτότητα του TJ μου.
Όσα στοιχεία λείπουν (διαδρομές, γωνίες κλπ) θα τα συμπληρώσουμε μόλις μετρηθούν. Επίσης ο Q θα συμπληρώσει και τα στοιχεία των διαφορικών.
Πολύ καλή και η ιδέα του Ανδρέα, όταν όλες οι “ID” είναι έτοιμες, να γίνει και ένα σύστημα αξιολόγησης, ανάλογα με τη χρήση (ταξιδιωτική, all-purpose, competition κλπ). Το συζητάμε την Παρασκευή στο καταφύγιο…

——————————————————————————————–

tavropos-17-06-2006-429.jpg

Vehicle ID Nissan Patrol
Οδηγός
/ ιδιοκτήτης: Musashi
Μέλος των Nomads από (έτος): Ιδρυτικό
Μάρκα / μοντέλο: GR Elegance 3.0 DDTi
Χρονολογία κατασκευής: 9/2001, πρώτη κυκλοφορία 2/2002
Ημερομηνία αγοράς (έτος-μήνας): 4/2004
Ημερομηνία ένταξης οχήματος στην ομάδα (έτος-μήνας): 4/2004

Χαρακτηριστικά.
Μεταξόνιο:
94,48inches (240cm)
Μετατρόχιο (εξωτερικό με εξωτερικό τακούνι): 192 cm
Μήκος:
Βάρος (με πλήρη εξοπλισμό και καύσιμα, χωρίς άτομα και αποσκευές):
2470 Kg

Γωνίες (πρόσβασης – ράμπας – διαφυγής): ——-
Κυβισμός:
2953 κ.εκ
Tύπος κινητήρα: ZD30 DDTI DOHC inline 4 cyl with intercooler
Κύλινδροι: 4
Βαλβίδες: 16
Καύσιμο: Πετρέλαιο
Turbo (Ν): Garett Variable Geometry
Chip: Pbox
Ίπποι / στροφές: 194 hp / 3600rpm
Ροπή / στροφές: 440 Nm / 1800 rpm
Ωφέλιμο φορτίο: 700 Kg
Tύπος ρεζερβουάρ: Long Ranger 145lt
Χωρητικότητα καυσίμου: 145 lt
Κατανάλωση (ελάχιστη και μέγιστη):
11.5 – 20 l/100km

Μετάδοση.
Μόνιμα πισωκίνητο, κατ’επιλογήν τετρακίνητο
Κιβώτιο (auto / manual / αρ.σχέσεων):
Manual -5
Σχέσεις = 1st 4.262, 2nd 2.455, 3rd 1.488, 4th 1.000, 5th 0.850, rev 3.971.
Transfer (τύπος, σχέση Low): Ενσωματωμένο, High 1:1, Low 1:2,02
Εμπρός άξονας:
Solid Axle H230, διαφορικό δεξιά, open, Κορώνα 9,2 inch, σχέση 1: 4,37, ημιαξόνια 32 mm. 31 splines
Πίσω άξονας:
Solid Axle H230, διαφορικό κέντρο, 100% difflock, Κορώνα 9,2 inch, σχέση 1: 4,37, ημιαξόνια 33,3 mm, 33 splines
Final Crawl Ratio: 37,62:1

Ανάρτηση.
Εμπρός:

3 link με μπράτσα και panhard. Αντιστρεπτική
Αμορτισέρ ΟΜΕ Ν19 Nitrogen
Ελατήρια ΟΜΕ 971 320 lbf/in
Πίσω:
5 link, panhard και απομπλεκομένη αντιστρεπτική
Αμορτισέρ ΟΜΕ Ν29 Nitrogen
Ελατήρια ΟΜΕ 984, 360-450 lbf/in
Διαδρομή εμπρός: 13cm
Διαδρομή πίσω: 37cm
Σύστημα διεύθυνσης: Ατέρμονας με Track bar και αμορτισέρ τιμονιού.

Τροχοί.
Ζάντες:
16Χ8
Ελαστικά (τύπος, διάσταση):

265/75/16 BFGoodrich All Terrain,
255/85/16 BFGoodrich Mud Terrain
Φρένα:
Εμπρός δίσκοι αεριζόμενοι 33 cm Πίσω δίσκοι 29cm με ΑBS
Bedlocks (Ν/Ο): ΝΟ

Λοιπός εξοπλισμός – περιγραφή
ARB front bumper,
Rear tubular bumper AKMH
Rock sliders AKMH
Snorkel Airtech,
Extra air condition fan
Extra intercooler fan,
Ποδιές Alu 7075, 8 mm
3 Extra Fuel filter FP,
Warn winch 9,5 XP,
Lights Hella 1000 Submersible
Roof rack ARB short
GPS
2 Extra sockets 12v
Dual Battery 2X95 Ah
220 V Inverter 300Watt
VHF/UHF Quad band YAESU base 50W/ Antenna Diamond 510 slim

——————————————————————————————–

_IRA0046.JPG

Vehicle ID Mercedes G-Wagen
Οδηγός / ιδιοκτήτης:
Γιώργος Κουνελάκης
Μέλος των Nomads από (έτος):2007
Μάρκα / μοντέλο:Mercedes G270CDI
Χρονολογία κατασκευής:2002
Ημερομηνία αγοράς (έτος-μήνας):9/2007
Ημερομηνία ένταξης οχήματος στην ομάδα (έτος-μήνας):10/2007

Χαρακτηριστικά.
Μεταξόνιο:
94,48inches (240cm)
Φάρδος αξόνων (εξωτερικό με εξωτερικό τακούνι): ———
Μήκος:
4.212mm
Βάρος (με πλήρη εξοπλισμό και καύσιμα, χωρίς άτομα και αποσκευές): 2.260kg
Γωνίες (πρόσβασης – ράμπας – διαφυγής):36/27/27 (εργοστασιακές τιμές, θα πρέπει να μετρηθούν για να βρεθούν οι πραγματικές)
Κυβισμός: 2685 cm3
Καύσιμο:diesel
Turbo (Ν/Ο):N
Snorkel (N/O):N
Ίπποι (hp) / στροφές:156/3800
Ροπή (Nm)/ στροφές: 400/1800-2600
Ωφέλιμο φορτίο: 575 kg
Κατανάλωση (μέγιστη και ελάχιστη): 15lt/10,9lt/100klm

Μετάδοση.
Κιβώτιο (auto / manual / αρ.σχέσεων):
auto 5
Transfer (τύπος, σχέση low): μόνιμη τετρακίνηση 2,16:1
Εμπρός άξονας:
Άκαμπτος άξονας, 4,38:1, εργοστασιακό locker (υδραυλικής ενεργοποίησης)
Πίσω άξονας:
Άκαμπτος άξονας, 4,38:1, εργοστασιακό locker (υδραυλικής ενεργοποίησης)
Crawl Ratio: 34:1 (plus η ολίσθηση του μετατροπέα)
Ανάρτηση.
Εμπρός:
3 link, Bilstein ρυθμιζόμενα 2,6 bar, Eibach 23,1 N/mm
Πίσω: 3 link, Bilstein, ρυθμιζόμενα 2,6 bar, Eibach 50,1-0,5 N/mm
Διαδρομή εμπρός: πρέπει να μετρηθεί
Διαδρομή πίσω: πρέπει να μετρηθεί
Σύστημα διεύθυνσης: Επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια με υποβοήθηση

Τροχοί.
Ζάντες:
Αλουμινίου 16 Χ 8
Ελαστικά: BF Goodrich Mud Terrain 285/75/16
Bedlocks (Ν/Ο):O

Λοιπός εξοπλισμός – περιγραφή:
Body Lift 2”
Εργάτης Warn 9,5 Ti
Συνθετικό σχοινί 30 μέτρα
Εργοστασιακός προφυλακτήρας
Yaeshu VX7
Σχόλια οδηγού/ιδιοκτήτη: Θα συμπληρωθούν τα υπόλοιπα στοιχεία μετά τις μετρήσεις

——————————————————————————————–

oiti-24-11-2007-002.jpg

Vehicle ID Jeep TJ
Οδηγός / ιδιοκτήτης: Μιχάλης Μισκής
Μέλος των Nomads από (έτος): Ιδρυτικό
Μάρκα / μοντέλο: Golden Eagle 2.4 soft top
Χρονολογία κατασκευής: 2006
Ημερομηνία αγοράς (έτος-μήνας): 09/2006
Ημερομηνία ένταξης οχήματος στην ομάδα (έτος-μήνας): 09/2006

Χαρακτηριστικά.

Μεταξόνιο: 94,38 inch (2397mm)
Φάρδος αξόνων (εξωτερικό με εξωτερικό τακούνι): 179cm
Μήκος: 4170mm με τον κοτσαδόρο (3950mm χωρίς).
Βάρος (με πλήρη εξοπλισμό και καύσιμα, χωρίς άτομα και αποσκευές): 1.914kg
Γωνίες (πρόσβασης – ράμπας – διαφυγής): 51 – να μετρηθεί – 46
Κυβισμός: 2.4lt (146 cu in) DOHC 16V
Καύσιμο: Βενζίνη
Turbo (Ν): No
Snorkel (N/O): No
Ίπποι / στροφές: 147 / 5200rpm
Ροπή / στροφές: 165 lb/ft / 4000rpm
Ωφέλιμο φορτίο: 375kg
Κατανάλωση (μέγιστη και ελάχιστη): 18,5 – 12,4 lt/100km

Μετάδοση. Part Time 4WD
Κιβώτιο (auto / manual / αρ.σχέσεων):
NSG370, 6-speed manual
1st – 4.46
2nd – 2.61
3rd – 1.72
4th – 1.25
5th – 1.00
6th – 0.84
Rev – 4.06

Transfer (τύπος, σχέση low): NV231 – 2,72:1 low
Εμπρός άξονας:
Solid, stock Dana 30, offset αριστερό. Κορώνα 7,125 inch. Οpen διαφορικό. Ημιαξόνια 29,5mm, 26 spline. 4,10:1 ratio
Πίσω άξονας:
Solid stock Dana 44 offset 0. Κορώνα 8,50 inch. ARB. Ημιαξόνια 33mm, 30 spline. 4,10:1 ratio
Crawl Ratio: 49,5:1

Ανάρτηση.
Εμπρός:
Εγροστασιακό 5-link, αμορτισέρ και ελατήρια ΟΜΕ +2,5”, extended bumpstops, RE sway-bar disconnect.
Πίσω:
Εγροστασιακό 5-link, αμορτισέρ και ελατήρια ΟΜΕ +2,5”, extended bumpstops.
Διαδρομή εμπρός: 40cm
Διαδρομή πίσω: 36cm
Σύστημα διεύθυνσης: Ατέρμων κοχλίας με υποβοήθηση (stock)
Τροχοί.
Ζάντες: 7,5X15 αλουμινίου (stock), 1,25 inch Spidertrax wheel spacers
Ελαστικά (τύπος, διάσταση): BF Goodrich Mud Terrain 33X10.50X15
Bedlocks (Ν/Ο): No
Λοιπός εξοπλισμός – περιγραφή:
Warn 9.5 Ti winch
Warn winch plate
ARB rock sliders
HD towbar
Yaesu FT-8900R VHF/UHF.

Mail επικοινωνίας με τον οδηγό/ιδιοκτήτη (please click here): https://nomad.gr/communication.html

——————————————————————————————–

Πιστεύω ότι αυτή η καταγραφή θα βοηθήσει πάρα πολύ στο μέλλον, τόσο όποιον χρησιμοποιεί το site μας για να παίρνει στοιχεία και πληροφορίες, όσο και εμάς τους ίδιους.
Θα μπορούσατε π.χ. να φανταστείτε οτι τρία τόσο διαφορετικά μεταξύ τους οχήματα (το τεράστιο Patrol, το πολύ κοντύτερο G και το TJ που δεν έχει χώρο φόρτωσης ούτε το 1/4 από το G) έχουν ακριβώς το ίδιο μεταξόνιο, μέχρι χιλιοστού (!!) …ή ότι το Jeep έχει περάσει τα 1900 κιλά, με τον εργάτη και την προστασία γύρω-γύρω… Πολύ ενδιαφέρον επίσης έχουν τα στοιχεία από την μετάδοση και τις αναρτήσεις.
Καλή αρχή!!
Mike Miskis

Ships o’war

120.jpg

.
Η σκέψη υπάρχει εδώ και καιρό, για να υλοποιηθεί όμως χρειάζεται την συμβολή όλων σας. Με αυτό τον τρόπο, πρώτα απ’όλα, θα δούμε πόσα πράγματα ακόμη δεν ξέρουμε για τα οχήματα που μας συντροφεύουν, και που πολύ συχνά “πληρώνουν τη νύφη”, για τη δική μας αγάπη για την περιπέτεια. Θα είναι και ένα πολύ καλό “εργαλείο” για μας τους ίδιους, αλλά και για όλους όσους παρακολοθούν το site μας, μια πολύ χρήσιμη πηγή πληροφοριών για μελλοντικά projects κλπ. Θα δείτε ότι πολλά στοιχεία θα σας εκπλήξουν, όταν ολοκληρωθεί αυτή η δουλειά. Πιστεύω θα βοηθήσει όλους μας σε πολλά επίπεδα, καθώς έχοντας πλέον τα στοιχεία και τις συγκρίσεις το know how της ομάδας θα εκτοξευθεί…
Για ποια “δουλειά” μιλάω?

Για ένα καινούργιο χώρο στο site, όπου θα υπάρχουν οι ταυτότητες όλων των οχημάτων της ομάδας. Ο χώρος αυτός φυσικά θα αλλάζει, κάθε φορά που κάτι αλλάζει σε κάποιο όχημα, που ένα όχημα αποχωρεί από την ομάδα ή που ένα καινούργιο προστίθεται.

Χρειάζεται δουλειά από όλους και, πάνω απ’όλα, απόλυτα έγκυρες μετρήσεις. Μια πρώτη σκέψη είναι να υπάρχει μέσα σ’αυτόν τον καινούργιο χώρο μια “σελίδα” με τα στοιχεία του οχήματος, φωτοργαφίες, και κάποιο σχόλιο του ιδιοκτήτη, αν θέλει. Κάπως έτσι δηλαδή:

Vehicle ID

Οδηγός / ιδιοκτήτης:

Μέλος των Nomads από (έτος):

Μάρκα / μοντέλο:

Χρονολογία κατασκευής:

Ημερομηνία αγοράς (έτος-μήνας):

Ημερομηνία ένταξης οχήματος στην ομάδα (έτος-μήνας):

Χαρακτηριστικά.

Μεταξόνιο:

Φάρδος αξόνων (εξωτερικό με εξωτερικό τακούνι):

Μήκος:

Βάρος (με πλήρη εξοπλισμό και καύσιμα, χωρίς άτομα και αποσκευές):

Γωνίες (πρόσβασης – ράμπας – διαφυγής):

Κυβισμός:

Καύσιμο:

Turbo (Ν/Ο):

Snorkel (N/O):

Ίπποι / στροφές:

Ροπή / στροφές:

Ωφέλιμο φορτίο:

Κατανάλωση (μέγιστη και ελάχιστη):

Μετάδοση.

Κιβώτιο (auto / manual / αρ.σχέσεων):

Transfer (τύπος, σχέση low):

Εμπρός άξονας (τύπος, βήμα, τύπος διαφορικού πχ ARB, ή open κλπ):

Πίσω άξονας (τύπος, βήμα, τύπος διαφορικού πχ ARB, ή open κλπ):

Crawl Ratio:

Ανάρτηση.

Εμπρός (τύπος ανάρτησης, τύπος & psi αμορτισέρ, τύπος και λίβρες ελατηρίων):

Πίσω (τύπος ανάρτησης, τύπος & psi αμορτισέρ, τύπος και λίβρες ελατηρίων):

Διαδρομή εμπρός:

Διαδρομή πίσω:

Σύστημα διεύθυνσης:

Τροχοί.

Ζάντες:

Ελαστικά (τύπος, διάσταση):

Bedlocks (Ν/Ο):

Λοιπός εξοπλισμός – περιγραφή (πχ εργάτες, σχοινιά προφυλακτήρες, rock sliders, GPS, VHF/UHF, Terratrip, Roll Bar – Roll Cage, κλπ):

Photo:

Σχόλια οδηγού/ιδιοκτήτη:

Mail επικοινωνίας με τον οδηγό/ιδιοκτήτη (please click here): 

.

.

Περιμένω ιδέες και σκέψεις κατάρχήν, και στη συνέχεια υλοποίηση.

Mike Miskis