Ardas Festival 2014, και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην είμαστε εκεί. Την Ορεστιάδα την νιώθουμε σαν το σπίτι μας. Και βέβαια, γι’αυτό υπέυθυνοι δεν είναι άλλοι από τους φίλους μας εκεί. Τον Ηλία (λέγε με “best copilot” για να παινέψουμε και το σπίτι μας), την Αγγέλα, τον Θωμά, τον Παναγιώτη, τον Βασίλη, τον Χρήστο και όλα τα άλλα παιδιά που κάθε φορά περιμένουμε να συναντήσουμε.
Το φεστβάλ έχει φανταστική ατμόσφαιρα, συναυλίες από μεγάλα ονόματα όπως ο Μ.Χατζηγιάννης, η Χάρις Αλεξίου, οι Stavento κλπ κλπ και 30 με 40.000 κόσμο. Προσπαθήσαμε να αξιοποιήσουμε κάθε λεπτό του τριημέρου με αποτέλεσμα το ταξιδι μας αυτό να μοιάζει στο μυαλό μας ότι κράτησε ολόκληρη εβδομάδα.
Ξεκινάμε λοιπόν από τα σοβαρά:Ξενάγηση στο δυτικότερο άκρο του κράτους της Τουρκίας. Μια μαγευτική μίξη ευρωπαΪκής αισθητικής με ανατολίτικη ατμόσφαιρα. Υπέροχα!
Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός στο Karaagac δηλ της παλιάς Ορεστιάδας απ’οπου οι Έλληνες μεταφέρθηκαν με την ανταλλαγή των πληθυσμών το 1922 και ίδρυσαν την Νέα Ορεστιάδα του Έβρου! Αποτελούσε κεντρικό σταθμό σε ένα μέρος μιάς συνολικής γραμμής που ανατέθηκε στην εταιρία Chemins de fer Orientaux απο τις Τουρκικούς “Σιδηροδρόμους της Ανατολής” με σκοπό να συνδέσει την Κωνσταντινούπολη με την Ευρώπη και ξεκίνησε το 1870! Λόγω προβλημάτων στα Βαλκάνια αποπερατώθηκε το 1888. Χρησιμοποιήθηκε απο το φημισμένο τρένο “ORIENT EXPRESS” στην γραμμή Παρισι, Σιμπλόν, Μιλάνο, Βενετία, Βελιγράδι, Σόφια, Κωνσταντινούπολη το έτος 1919-1939 και 1945-1962. Ο Σταθμός χρησιμοποιήθηκε απο τον ΟΣΕ μέχρι το 1971 οπότε και παρατήθηκε.
Έχουμε ταυτίσει το ταξίδι με το άρωμα της Ανατολής. Όπως και να το κάνουμε , η περιπέτεια δεν βρίσκετεαι δυτικά για εμάς.
Στο Edirne (την Αδριανούπολη) όλα μαρτυρούν την ταχύτατη ανάπτυξη των τελευταίων χρόνων. Σε σχέση με την τελευταία μας επίσκεψη, πραγματικά δεν την αναγνωρίσαμε! Υπέροχα τα γλυκά και ο καφές, και γενικότερα όλη η βόλτα που μας πρόσφεραν τα παιδιά!!
Εν τω μεταξύ, τα αγωνιστικά των Καρακολίδη, Γώγου και Περιστεράκη έκαναν μια ευχάριστη βόλτα στο ποτάμι και στη γύρω πυκνή βλάστηση.
Τι ωραία που θα ήταν μια ξεχωριστή κατηγορία στα Trophy και στα Wild Τerrain, όπου να μπορεί ένα τέτοιο όχημα να λάβει μέρος χωρίς να καταστρέψει την καμπίνα του.
Όπως έχει γίνει άπειρες φορές στα μη-αγωνιστικά Νομαδοαυτοκίνητα μας, χρειάστηκε να βγουν σαλόνι και μοκέτες για να στεγνώσουν.
“Μπράβο Ηλία που αυτή τη φορά δεν πήρες το Jimnάκι μαζί σου και δεν ρισκάρισες να γίνει καμιά ζημιά!”
Ήταν ευτύχημα που δεν είχαμε μαζί μας βαριά οχήματα διαφορετικού τύπου (Land Cruiser, Wrangler κλπ). Σε κάποια ύπουλα σημεία, ακόμα και τα αγωνιστικά βούλιαζαν στην άμμο μέχρι το σασσί.
Γεια σου Χρήστο άρχοντα! Μην ξεχνάμε ότι ο Χρήστος ήταν ο νικητής του πρώτου Ελληνικού Trophy το 2004..
Ήταν υπέροχα. Όπως κάθε φορά εξάλλου. Ίσως και λίγο περισσότερο, έχουμε την αίσθηση, όσο ερχόμαστε πιο κοντά με τους φίλους μας στην άκρη της Ελλάδας. Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!
Με πυροτεχνήματα γιόρτασαν Ισραηλινοί και Παλαιστίνιοι την ανακύρηξη ανεξάρτητου Παλαιστινιακού κράτους και την υπογραφή εμπορικών συμφωνιών για την δημιουργία υποδομών στην περιοχή.
Οι πρόεδροι των δύο κρατών είπαν στην κοινή συνέντευξη τύπου ότι τα μεγάλα έργα που ξεκινούν, με τεχνογνωσία κυρίως από το Ισραήλ, θα έχουν άμεση επίδραση στην μείωση της ανεργίας, την αύξηση του ΑΕΠ και την βελτίωση του επιπέδου ζωής των λαών της Μέσης Ανατολής.
Mike Miskis