Κιτ ανάρτησης OME για Jimny, μια ενδιαφέρουσα περίπτωση

Τα σετ ελατηρίων του κιτ αποτελείται από δύο ίδια μπροστινά ελατήρια και δύο με διαφορετικό ύψος για πίσω (ΟΜΕ 966). Μέχρι εδώ όλα καλά. Το πιό ψηλό από τα δύο έχει ένδειξη R/H (right hand side) και το πιό κοντό L/H (left hand side). O mike όμως παρατήρησε αμέσως το παράδοξο της τοποθέτησης του ψηλότερου στην πλευρά του συνοδηγού και όχι του οδηγού. Μήπως οι ενδείξεις αφορούν τα μοντέλα αυστραλίας που είναι δεξιοτίμονα; Κατευθείαν λοιπόν επικοινωνία με την ARB η οποία όπως ήταν αναμενόμενο απάντησε αμέσως:

“Up until recently ARB used to mark our springs as
left hand and right hand side. To assist evaluation, we now mark our springs
side A and side B. In reference to the OME966 coils, one should measure
approximately 325mm and the other 305mm. The spring with the higher free
height is spring A and should be used beneath the drivers side. Hence, you
are correct in your suggestion to place the longer coil beneath the driver’s
side on this occasion (left hand side in Greece).”

mike είχες δίκιο. Ο λόγος που αναφέρω το παραπάνω περιστατικό είναι ότι δεν πρέπει να διστάζουμε να επικοινωνούμε κατευθείαν με τους ειδικούς για οποιοδήποτε θέμα έχουμε αμφιβολία ιδίως σε θέματα που αφορούν την ασφάλειά μας. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μας απαντήσουν και θα μας δώσουν τη λύση.

Παναγιώτης

Ας μήν σταματήσουμε την φόρα μας

Πρέπει να συνεχίσουμε να αναπτύσουμε το site και να το εμπλουτίζουμε διαρκώς με νέα, φωτογραφίες , ευκαιρίες, δυνατότητες, εμπειρίες. Mike πρέπει να γίνει οπωσδήποτε στα αγγλικά το συντομότερο και σκεφτούμε πώς θα εντάξουμε τα links, σε πόσα groups κλπ.
———————————————————————
(Mike ποιά είναι η γνώμη σου για Procomp ανάρτηση! )

New OffRoad Animals

Χαίρομαι πάρα πολύ που η ομάδα δυναμώνει και έχει όρεξη να ψάξει νέους κόσμους και τρόπους βελτίωσης. Πάνο, Ντίνο καλές διαδρομές τώρα με περισσότερη προσοχή για λιγότερες ζημιές!

Το Σάββατο πήρα το φίλο από την S. Africa και καλεσμένοι μιάς μικρής ομάδας Offroader Πήγαμε να μας ξεναγήσουν στις διαδρομές τους στο βουνό , κοντά στην πόλη. Τα παιδιά μάλλον ξαφνιάστηκαν με το τι μπορεί να κάνει ο Musashi παρά τον όγκο του και βάρος του. Η παρέα εκτός από εμάς ήταν τρία Samurai ένα Jimny και ένα Patrol 2.8 με λαστιχα 35′ το οποίο έσπασε και σταυρό ή ημιαξόνιο μετά από 20 χρόνια χρήσης στα βουνά!


Τήν Κυριακή βάζω πάλι τον φίλο στο αυτοκίνητο και ξεκινάμε για Καβάλα όπου διεξάγονταν αγώνες στην πίστα της Καβάλας. Για πρώτη φορά είδα και σε ελληνικά αυτοκίνητα Simex τα οποία κερδισαν και τον αγώνα.



Νομίζω ότι ο καιρός αρχίζει και φτιάχνει. Η θερμοκρασία πέφτει, τα φύλλα κιτρινίζουν, το τοπίο γίνεται Nomad! Πού είσαι Ακρούλα; ούτε ένα μήνυμα ακόμη στο internet!

Mike Mour (Musashi)