τι λες? …ε καταπληκτικό φιλαράκι?
Nissan Patrol GR/GQ. Is that an all purpose choice?
November 14th, 2007 by Musashi
Posted in: nomad news | 43 Comments »
43 Comments to “Nissan Patrol GR/GQ. Is that an all purpose choice?”:
τι λες? …ε καταπληκτικό φιλαράκι?
Γειά σου Μαικ .Βλέπω πέφτει ψάξιμο. Ολα είναι super.
Πίσω μου σ’εχω σατανά.
Φανταστικό και πολύ stylish. Tο λατρεύω σε λευκό και σε γκρι…
Αυτό το παιδί θα με τρελλάνει!!
Λοιπόν… ώρα να μοιραστούμε κάποιες σκέψεις.
Η ολοκλήρωση του πιο δύσκολου και ακραίου project μου…ever, έφερε μια ανακατάταξη και μια ωρίμανση των ζητούμενων για το “άλλο” όχημα.
Το teras έχει τελειώσει. Μετά από 2+ χρόνια, μπήκε πλέον σε φάση χρήσης και συντήρησης, οπότε είναι προφανές ότι χρειάζεται ένα “άλλο” όχημα, για να καλύψει τα υπόλοιπα ζητούμενα, τις υπόλοιπες ανάγκες.
Τον τελευταίο χρόνο δέθηκα πολύ με το TJ. Μ’αρέσει η μηχανική του απλότητα, η αντοχή του (όπως το έχω στημένο, χωρίς υπερβολές) και ο καθαρά off road χαρακτήρας του. Δυστυχώς όμως ούτε για να τραβάει το τρέϊλερ κάνει, ούτε για μακρινό ταξίδι… Δεν θέλω να επαναλάβω όσα έργαψα στο τέλος του 2005 στο άρθρο “…και τα μεγάλα ταξίδια”, σε μεγάλο βαθμό όμως τώρα ισχύουν περισσότερο από ποτέ. Ρυμούλκηση τρέϊλερ – ταξίδι – off road – καθημερινή χρηστικότητα με λίγα λόγια. Τότε είχα γράψει ότι, αν η επιλογή του Cruiser δεν έπαιζε, θα κοίταγα το Patrol. Δύο χρόνια μετά, το Patrol πράγματι παραμένει η επιλογή μου. Το GQ κατά προτίμηση, γιατί το σχήμα του είναι ότι ομορφότερο υπάρχει, κατά τη γνώμη μου. Μου αρέσει ο καθαρά εκτός δρόμου και σκληρός χαρακτήρας του τόσο, που θα άλλαζα το Wrangler αύριο, αν έβρισκα ένα 2.8d.
Όσο τα καθαρά εκτός δρόμου οχήματα λιγοστεύουν και όσο οι απαιτήσεις μας αυξάνουν, τόσο η επιλογή ενός παλιότερου μοντέλου αρχίζει να μου φαίνεται καλύτερη. Μ’άρέσει πολύ και το καινούργιο Wrangler CRD, αλλά 45.000€ + 15-18.000€ σε βελτιώσεις… για ένα όχημα που δεν έχει ακόμη δοκιμαστεί? Δεν ξέρω, ίσως να μην αξίζει τόσα…
Το θέμα είναι ότι το GQ σε diesel δεν το βρίσκεις στην Ελλάδα εύκολα. Γι’αυτό φιλαράκια έχετε τα μάτια σας ανοιχτά μήπως βρείτε κανένα (σε λευκό ή σε γκρί για να αρέσει και στην Άννα), αλλιώς θα κρατήσω το Wrangler για πολλά χρόνια ακόμα, δεν το αλλάζω με τίποτα άλλο!!!
Αν δεν βρεθεί GQ να πάρουμε ένα Hard-Top για τα ταξίδια και το τρέιλερ το τραβάμε με το Cruiser…
Φιλαρακι,
2.8 diesel και τραβηγμα τρειλερ στη εθνικη δεν πανε μαζι. Εκτος αν ξεκινας μια μερα πριν και κανεις διαλογισμο.
Ξερεις ποσο μου αρεσει το GQ αλλα για πρακτικους λογους οι λυσεις ειναι δυο.
Patrol GR 3d
Toyota LC120 3d.
To 90 δεν αναφερεται για γνωστους λογους.
Και τα δυο παραπανω εχουν τα υπερ και τα κατα τους.(οπως τα παντα)
Καλες σκέψεις.
Το Hard Top το σκέφτομαι, εν όψει Τρανσυλβανίας τον Γενάρη. Δεν έχει νόημα όμως να το βάλω αν πρόκειται μέσα στον επόμενο 1-1,5 χρόνο να το δώσω… Το ίδιο ισχύει και για το snorkel, τον εργάτη κλπ
Συμφωνώ 100% με τον ψηλό…
Τράβα μας και μια κλωτσιά…
120… Τρίτο Cruiser? Είναι σαν να ξαναμπλέκεις με πρώην γκόμενα (πισωγύρισμα, υποτροπή, ματακύλιση, αναμάσημα, κόλλημα, στόκος στον εγκέφαλο, μπλιάχ..!) Μη ξεχνάς ότι αυτή που “έστειλες” ή “σ’έστειλε” σήμερα, αύριο θα είναι η “θεά” του επόμενου.
2.8 = τάφος. Εδώ έχεις δίκιο, αλλά το diesel επηρεάζεται από την έλξη πολύ λιγότερο απ’όσο η βενζίνη.
GR = Πρέπει να είναι 2004+ , για να είναι οκ το μοτέρ. Το σκέφτομαι…
Το GQ με φτιάχνει, το γουστάρω σαν “χαρακτήρα” με 1000. Αλλιώς κρατάω το jeep και βλέπουμε σε 2-3 χρόνια…
Και το 80 καο το 100 και το 79 ολα cruiser ειναι.Ιδια ειναι?
Ειναι ,αφου σου τάσπασε η παλια , σαν να τα φτιαχνεις με την πιτσιρικα αδελφη της που ειναι “βελτιωμενο” μοντελο.
Πως αισθάνεσαι??????
Αν το cruiser είναι 80 ή 100;
*&%$@##@.**#
Mike, υπάρχει ο γνωστός στη Γερμανία.
Γράψε τις προδιαγραφές και του στέλνουμαι mail.
Συμφωνώ για το λευκό!
Καλως ορισες στο club.T.E.R.A.S.+TJ(ιδανικο για τις εκδρομες των NOMAD)+ενα δυνατο καλοδιατηρημενο αυτοκινητο με οσο το δυνατο λιγοτερες μετατροπες για ρυμουλκηση και εκδρομες στο εξωτερικο.Μην ξεχνας αυτοκινητο “αξιοπρεπες” στις εκδρομες που συνχρονως να μπορει να ρυμουλκει και να ταξιδευει στο εξωτερικο με γνωμονα την αξιοπιστια δεν γινεται.
Πώς ορίζεται το “αξιοπρεπές” στην δραστηριότητα;
Ανδρεα T.E.R.A.S και 120 κοντο και ολα γινονται.(Πετας και τις ωτοασπιδες)
Αυτο που κατα την γνωμη μου μπορει να προσεγγισει και τα τρια μαζι ειναι μονο το G σαν του Q.
Και το G βεβαιως κανει γαι τη ιδια χρηση με τα αλλα δυο μονο που το κοστος αγορας ανεβαινει κατα 50% περιπου και της συντηρησης ………Μην κοιτας τον Q αυτο ηταν ειδικη περιπτωση.
Ντινάρα, το GQ δεν είναι euro3, οπότε δεν μπορείς να τα φέρεις απ’έξω… κλαψ…
Ανδρέα, νομίζω ότι τα δύο τελευταία ζητούμενα μπορούν να συνδυαστούν από αρκετά οχήματα. Το θέμα είναι ποιο συμφέρει, και ποιο αρέσει. Ποιό σε “φτιάχνει”… γιατί αυτό μετράει περισσότερο!!
Οι δραστηριότητες δεν είναι αγώνες, όπου μετράει η ψυχρή αποτελεσματικότητα και μόνο. Αν ένα αμάξι αντέχει και σε “φτιάχνει”, μπορείς να κάνεις λίγες παραχωρήσεις, λίγο συχνότερο εργάτη κλπ… αρκεί να αντέχει και να μην αφήνει φτερά και προφυλακτήρες και διαφορικά στο βουνό κάθε φορά που κάνουμε off road!!
“Aξιοπιστια”(τα αυτοκινητα καταπονουνται πλεον παρα πολυ)- μικρο μηκος(λιγοτερες επισκεψεις στον φανοποιο)-ευελιξια-οτι “καλουδια” του βαλεις να μπορεις να τα χρησιμοποιησεις ελαχιστοποιωντας το ποσοστο των ζημιων.Αυτα ειναι τα δικα μου κριτηρια αλλα σιγουρα δεν σημαινει οτι ειναι και ιδια με τους αλλους.Ο καθενας απο εμας εχει τα δικα του κριτηρια για την προσεγγιση της εκδρομης τα οποια ειναι και σεβαστα.
Και για να μην παρεξηγηθω το δικο μου LC 120 δεν ειναι “”””””αξιοπρεπες”””””” για τις εκδρομες μας με βαση τα δικα μου κριτηρια.Επισης Maik ο Q μου ειπε αν καταλαβα καλα οτι υπαρχουν G με euro 3 σαν το δικο του.
Λοιπόν, δεν με μεταπείθετε με τίποτα, που θα πάει … θα το βρώ το GQ… αλλιώς θα κρατήσω το ραγκλεράκι για πάντα!!
(Ανδρέα, δεν βγαίνει euro3, δυστυχώς)
ααα…καλά… (τι μας το δείχνεις, σαν παγωτό με προβολείς είναι)
Ενα Terrano II 3.0 με 154hp/3600rpm και 31.0kgm/1600rpm σου λέει τίποτα?
έχεις τον τρόπο σου να με συγκινείς μπαγάσα…
Τί έγινε ρε παιδιά; τι χαμός είναι αυτός;;;;
Βλασση συμφωνο και ιδιως σε μαυρο για να μη φαινονται οι γρατζουνιες.Πρεπει να εισαι “Βλασσης για να το “χωσεις” το καψερουλη.
Ζηλευω πολυ το κοντο.
Κυριως λογω ντεποζιτου.
Καντο ανταλαγη μονο πρωτα φιαξε μια “μικρη γρατζουνιτσα “που εχει στο καπο.
Βρε Πάνο, για “ελάφρυνε” λίγο το σκαναρισμένο αρχείο του Βλάσση, γιατί το κομπιούτερ σέρνεται…
αποκλείεται να σέρνεται απο αυτό!!
Πλακα κανεις τωρα . Να σερνεται με 236 αλογατα και 56 κιλα ροπακλα αποκλειεται.
Μαλλον το pc σου εχει GQιαση!!!!!!
Μετά από…
βασανιστικά ξενύχτια,
σκέψεις “για το μέλλον αυτής της σχέσης”,
ατελείωτη γιόγκα σε όλες τις στάσεις του πολεμιστή,
κατανάλωση όλων των οργανικών τροφών που καθαρίζουν το μυαλό (όχι από Ζωνιανά όμως),
επίσκεψη στον γκουρού μου που ζει στις πλαγιές του Όρους Νταουλαγκίρι
και μια μικρή έρευνα αγοράς,
καταλήγουμε στα εξής:
GQ 2.8 tdi = 18-23.000 €, με νόμιμο εκτελωνισμό.
Υπερβολικό ποσό για ένα τόσο παλιό και αδύναμο όχημα, που θα χρειαστεί πολλά παραπάνω χρήματα για να γίνει καινούργιο, και όπως πρέπει να είναι (άλλα τόσα το λιγότερο). Άρα το πανέμορφο GQ θα παραμείνει απωθημένο. Ίσως να είναι καλύτερα έτσι, γιατί γλυτώνει την απομυθοποίηση,
…απορρίπτεται κάθε εναλλακτική τύπου “GQ βενζίνη” (δεν ξεμωραθήκαμε), ή LC120 D4D (δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν…),
…και μένει σαν πιθανότερη επιλογή για το μέλλον το Nissan Patrol GR, όταν οι τιμές των 2005+ πέσουν σε λογικά επίπεδα, ή το JK CRD, όταν και αν αποδείξει στην πράξη ότι είναι αξιόπιστο.
Προς το παρόν, ψάχνω τρόπο να ρυμουλκώ νόμιμα την πλατφόρμα με Ford Transit της εταιρείας (κοντά είμαι). Παράλληλα, το καλό και γούρικο TJ παραμένει στην ομάδα και συνεχίζει σιγά-σιγά να χτίζεται σε all-purpose βάση… και να το φορτώνω χιλιόμετρα, να το χαίρομαι και να του “πίνω το αίμα”. Q, θα το πάρω Τρανσυλβανία, δεν την ξαναπατάω όπως στο Ιράν.
Ούφ… ξαλάφρωσα. Πάω τώρα να ξαναγίνω Ιζνογκούντ, για άλλο λόγο (επειδή δεν θα τρέξουμε στη Ρόδο).
ΟΚ. Αφού θα πάρεις και το TJ στην Τρανσυλβανία, να πάμε και στη λίμνη Μπαλέα στο Sibiu!
Τι εγινε με την Ροδο?
http://nomad.gr/news/?p=2724
http://img81.imageshack.us/img81/6388/img2364yh8.jpg