Ships o’war

120.jpg

.
Η σκέψη υπάρχει εδώ και καιρό, για να υλοποιηθεί όμως χρειάζεται την συμβολή όλων σας. Με αυτό τον τρόπο, πρώτα απ’όλα, θα δούμε πόσα πράγματα ακόμη δεν ξέρουμε για τα οχήματα που μας συντροφεύουν, και που πολύ συχνά “πληρώνουν τη νύφη”, για τη δική μας αγάπη για την περιπέτεια. Θα είναι και ένα πολύ καλό “εργαλείο” για μας τους ίδιους, αλλά και για όλους όσους παρακολοθούν το site μας, μια πολύ χρήσιμη πηγή πληροφοριών για μελλοντικά projects κλπ. Θα δείτε ότι πολλά στοιχεία θα σας εκπλήξουν, όταν ολοκληρωθεί αυτή η δουλειά. Πιστεύω θα βοηθήσει όλους μας σε πολλά επίπεδα, καθώς έχοντας πλέον τα στοιχεία και τις συγκρίσεις το know how της ομάδας θα εκτοξευθεί…
Για ποια “δουλειά” μιλάω?

Για ένα καινούργιο χώρο στο site, όπου θα υπάρχουν οι ταυτότητες όλων των οχημάτων της ομάδας. Ο χώρος αυτός φυσικά θα αλλάζει, κάθε φορά που κάτι αλλάζει σε κάποιο όχημα, που ένα όχημα αποχωρεί από την ομάδα ή που ένα καινούργιο προστίθεται.

Χρειάζεται δουλειά από όλους και, πάνω απ’όλα, απόλυτα έγκυρες μετρήσεις. Μια πρώτη σκέψη είναι να υπάρχει μέσα σ’αυτόν τον καινούργιο χώρο μια “σελίδα” με τα στοιχεία του οχήματος, φωτοργαφίες, και κάποιο σχόλιο του ιδιοκτήτη, αν θέλει. Κάπως έτσι δηλαδή:

Vehicle ID

Οδηγός / ιδιοκτήτης:

Μέλος των Nomads από (έτος):

Μάρκα / μοντέλο:

Χρονολογία κατασκευής:

Ημερομηνία αγοράς (έτος-μήνας):

Ημερομηνία ένταξης οχήματος στην ομάδα (έτος-μήνας):

Χαρακτηριστικά.

Μεταξόνιο:

Φάρδος αξόνων (εξωτερικό με εξωτερικό τακούνι):

Μήκος:

Βάρος (με πλήρη εξοπλισμό και καύσιμα, χωρίς άτομα και αποσκευές):

Γωνίες (πρόσβασης – ράμπας – διαφυγής):

Κυβισμός:

Καύσιμο:

Turbo (Ν/Ο):

Snorkel (N/O):

Ίπποι / στροφές:

Ροπή / στροφές:

Ωφέλιμο φορτίο:

Κατανάλωση (μέγιστη και ελάχιστη):

Μετάδοση.

Κιβώτιο (auto / manual / αρ.σχέσεων):

Transfer (τύπος, σχέση low):

Εμπρός άξονας (τύπος, βήμα, τύπος διαφορικού πχ ARB, ή open κλπ):

Πίσω άξονας (τύπος, βήμα, τύπος διαφορικού πχ ARB, ή open κλπ):

Crawl Ratio:

Ανάρτηση.

Εμπρός (τύπος ανάρτησης, τύπος & psi αμορτισέρ, τύπος και λίβρες ελατηρίων):

Πίσω (τύπος ανάρτησης, τύπος & psi αμορτισέρ, τύπος και λίβρες ελατηρίων):

Διαδρομή εμπρός:

Διαδρομή πίσω:

Σύστημα διεύθυνσης:

Τροχοί.

Ζάντες:

Ελαστικά (τύπος, διάσταση):

Bedlocks (Ν/Ο):

Λοιπός εξοπλισμός – περιγραφή (πχ εργάτες, σχοινιά προφυλακτήρες, rock sliders, GPS, VHF/UHF, Terratrip, Roll Bar – Roll Cage, κλπ):

Photo:

Σχόλια οδηγού/ιδιοκτήτη:

Mail επικοινωνίας με τον οδηγό/ιδιοκτήτη (please click here): 

.

.

Περιμένω ιδέες και σκέψεις κατάρχήν, και στη συνέχεια υλοποίηση.

Mike Miskis


18 Comments to “Ships o’war”:
  1. Παναγιώτης says:

    Μ’ αρέσει η ιδέα mike. Αν συμφωνήσουμε μπορώ ν’ αρχίσω να συγκεντρώνω τα στοιχεία απ’ όλους για να φτιάξω τη σελίδα…όταν προσγειωθεί ο χαρταετός…

  2. stelios says:

    Καλή ιδέα! Μερικές μετρήσεις όμως πως θα γίνουν; Εννοώ π.χ. διαδρομές. Θα έχουμε κάποια ράμπα και θα μετρήσουμε τα αυτοκίνητα; Θέλει και πλάστιγγα για το βάρος, ή θα βάλουμε εργοστασιακές τμές;

  3. Mike Miskis says:

    Πάνο, σκέφτομαι να γίνει μια ξεχωριστή σελίδα (όπως τα “news”, οι “εικόνες μας” κλπ), όπου θα υπάρχουν τα δεδομένα. Σ’αυτήν θα μπορεί ο καθένας με το password του να μπαίνει και να την διαμορφώνει, καθως και να δέχεται mail από όποιον ενδιαφέρεται να μάθει οτιδήποτε για το όχημα του. Πέρνω πολλά mail από φίλους που παρακολουθούν το site με τέτοιες ερωτήσεις…

    Στέλιο, η μέτρηση του βάρους θα πρέπει να γίνει σε πλάστιγγα.
    Οι μετρήσεις των διαδρομών, των γωνιών κλπ θα πρέπει να γίνουν από’μας, και να είναι απόλυτα έγκυρες. Μπορούμε να τις κάνουμε και μαζί.

  4. Πολύ μου αρέσει αυτή η ιδέα. Αν μπορώ να βοηθήσω και εγώ κάπου (εκτός του να δώσω τα στοιχεία για το δικό μου αυτοκίνητο), πολύ ευχαρίστως!

  5. Iakovos says:

    Και μένα μου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα και θα ήθελα και εγώ να βοηθήσω όπου και όπως μπορώ πέραν της απλής συγκέντρωσης των στοιχείων.

  6. Musashi says:

    Δεν θέλουμε πολλές σκέψεις. Βουρρρρ!!!!

  7. Mike Miskis says:

    Πάνο, να το κάνουμε σαν post
    (ο καθένας copy-paste τη λίστα “Vehicle I.D.” και συμπλήρωση των στοιχείων),
    ..και μετά εσύ να τα βάζεις στον νέο “χώρο”??

    Το εισαγωγικό κείμενο για τον νέο χώρο θα στο έχω έτοιμο το Σ/Κ.
    Τι λες?

  8. Παναγιώτης says:

    Έχει κόντρα αέρα και δεν μπορώ να κατεβάσω τον αετό…αλλά μέχρι το Σ/Κ μπορεί και να τα καταφέρω…

  9. Mike Miskis says:

    Βουρρρρρρ!!!… αλλά το νου σας στις μετρήσεις. Αν δεν γνωρίζετε rate αμορτισέρ & ελατηρίων, ρωτήστε τον κατασκευαστή τους.

  10. Musashi says:

    “…..ρωτήστε τον κατασκευαστή τους.”

    Tώρα παίρνω τον Ολτνμανέμου!

  11. Στείλε του e-mail!!!

  12. stelios says:

    -Hello! Mr. Old Man Emu please!

  13. Παναγιώτης says:

    Ολτνμανέμου; Ρουμάνος;

  14. Mike Miskis says:

    bla bla bla…

  15. Ανδρέας says:

    Εγω τι να μετρησω???????Αφου δεν εχω pajeraki$#@@##@$@

  16. Ανδρέας says:

    Κακα παιδια ξερω τι σκεφτηκατε!!!!

  17. Musashi says:

    Σκεφτήκαμε ότι τώρα που δεν έχεις Pajeraki είναι ευκαιρία να κάνουμε το project!!

  18. Ας κάνω την αρχή, μιας και τα έχω πρόσφατα…

    Vehicle ID

    Οδηγός / ιδιοκτήτης:Γιώργος Κουνελάκης

    Μέλος των Nomads από (έτος):2007

    Μάρκα / μοντέλο:Mercedes G270CDI

    Χρονολογία κατασκευής:2002

    Ημερομηνία αγοράς (έτος-μήνας):9/2007

    Ημερομηνία ένταξης οχήματος στην ομάδα (έτος-μήνας):10/2007

    Χαρακτηριστικά.

    Μεταξόνιο: 2.400 mm

    Φάρδος αξόνων (εξωτερικό με εξωτερικό τακούνι):

    Μήκος: 4.212mm

    Βάρος (με πλήρη εξοπλισμό και καύσιμα, χωρίς άτομα και αποσκευές): 2.260kg

    Γωνίες (πρόσβασης – ράμπας – διαφυγής):36/27/27 (εργοστασιακές τιμές, θα πρέπει να μετρηθούν για να βρεθούν οι πραγματικές)

    Κυβισμός: 2685 cm3

    Καύσιμο:diesel

    Turbo (Ν/Ο):N

    Snorkel (N/O):N

    Ίπποι (hp) / στροφές:156/3800

    Ροπή (Nm)/ στροφές: 400/1800-2600

    Ωφέλιμο φορτίο: 575 kg

    Κατανάλωση (μέγιστη και ελάχιστη): 15lt/10,9lt/100klm

    Μετάδοση.

    Κιβώτιο (auto / manual / αρ.σχέσεων):auto 5

    Transfer (τύπος, σχέση low): μόνιμη τετρακίνηση 2,16:1

    Εμπρός άξονας (τύπος, βήμα, τύπος διαφορικού πχ ARB, ή open κλπ): άκαμπτος άξονας, 4,38:1, εργοστασιακό locker (υδραυλικής ενεργοποίησης)

    Πίσω άξονας (τύπος, βήμα, τύπος διαφορικού πχ ARB, ή open κλπ):άκαμπτος άξονας, 4,38:1, εργοστασιακό locker (υδραυλικής ενεργοποίησης)

    Crawl Ratio: 34:1 (χωρίς τον μετατροπέα ροπής, αν συνυπολογιστεί είναι 68:1)

    Ανάρτηση.

    Εμπρός (τύπος ανάρτησης, τύπος & psi αμορτισέρ, τύπος και λίβρες ελατηρίων):3 link, Bilstein ρυθμιζόμενα 2,6 bar, Eibach 23,1 N/mm

    Πίσω (τύπος ανάρτησης, τύπος & psi αμορτισέρ, τύπος και λίβρες ελατηρίων): 3 link, Bilstein, ρυθμιζόμενα 2,6 bar, Eibach 50,1-0,5 N/mm

    Διαδρομή εμπρός:(πρέπει να μετρηθεί)

    Διαδρομή πίσω:πρέπει να μετρηθεί

    Σύστημα διεύθυνσης:Ανακυκλοφορούντα σφαιρίδια με υποβοήθηση

    Τροχοί.

    Ζάντες: Αλουμινίου 16 Χ 8

    Ελαστικά (τύπος, διάσταση): BF Goodrich Mud Terrain 285/75/16

    Bedlocks (Ν/Ο):O

    Λοιπός εξοπλισμός – περιγραφή (πχ εργάτες, σχοινιά προφυλακτήρες, rock sliders, GPS, VHF/UHF, Terratrip, Roll Bar – Roll Cage, κλπ): Εργάτης Warn 9,5 Ti, συνθετικό σχοινί πλάσματος 30 μέτρα, εργοστασιακός προφυλακτήρας, Yaeshu VX7

    Photo:

    Σχόλια οδηγού/ιδιοκτήτη: Αυτά για αρχή. Θα συμπληρωθούν τα υπόλοιπα στοιχεία μετά τις μετρήσεις

You must be logged in to post a comment.