The “thing”

Σασσί, μοτέρ, ανάρτηση και μετάδοση από το KZJ120, δηλαδή αυτό που λένε “Toyota Mechanical Culture”, με όλα όσα αυτός ο όρος είναι συνώνυμος. Θα το προτιμούσα με άξονα εμπρός, τον D4D των 210 ίππων, και χωρίς τις υποψίες για την αντοχή του πίσω 8άρη (περιστατικό Βλάσση, και κάποια άλλα παρόμοια).
Σε τι διαφέρει από τα άλλα Cruiser? Στη λίμπιντο… Το FJ υιοθετεί ξανά τον καθαρά εκτός δρόμου χαρακτήρα των πρώτων Fuji Jeep, των Landcruisers, που από το 1948 καθιερώθηκαν σαν τα θρυλικότερα οχήματα εργασίας “παντός εδάφους” στη γη.

2007_Toyota_FJ Cruiser__rear.jpg

2007-Toyota-FJ-Cruiser-07812131990003.JPG

Βάρος οριακά κάτω από 2000kg, μικροί πρόβολοι, χρώμα ματ που δεν γρατζουνιέται από κλαδιά (σαν option), σαλόνι χωρίς μοκέτες, με λαστιχένιο πάτωμα και Goretex καθίσματα, που πλένεται με πιεστικό. Και ένα σχήμα “‘άντε γεια”, εντελώς σύγχρονο, που σίγουρα θα κάνουμε κάμποσο καιρό να το συνηθίσουμε. Ο σχεδιαστής του λέει σε συνεντεύξεις του ότι επηρεάστηκε από την φιγούρα των παλιών FJ και από την στάση που παίρνει το αγαπημένο του pitbull όταν ακούει κάποιον θόρυβο(!!). Προσωπικά το βρίσκω πανέμορφο, αλλά η αισθητική είναι υποκειμενική υπόθεση.
Ήδη έχει γίνει το αγαπημένο των βελτιωτών, καθώς πάνω από 600 εταιρείες ζήτησαν από την Toyota μοντέλο για μελέτη, πριν το FJ βγει σε παραγωγή!!
Η Toyota Ελλάς μας πληροφορεί γραπτώς ότι δεν υπάρχουν σχέδια για εισαγωγή του στην Ελλάδα, προς το παρόν.

Mike Miskis


9 Comments to “The “thing””:
  1. Παναγιώτης says:

    Κάτι μου έλεγε ότι το είχες βάλει ήδη στο μάτι από καιρό…….φιλαράκι!!!

  2. Παναγιώτης says:

    Το θέμα με το FJ είναι ότι, ανεξαρτήτως από το αν αρέσει ή δεν αρέσει, το σχήμα του είναι τόσο καινούργιο που κάνει οτιδήποτε άλλο να φαίνεται αρχαίο….

  3. Mike Miskis says:

    Φιλαράκι, μόνο αν το βγάλουν με άξονα, με 6άρι manual, και φυσικά diesel.
    Τότε θα είναι λουκούμι!!
    Όπως λένε “αν τον φέρνατε πέντε λεπτά νωρίτερα, θα τον είχαμε σώσει…”.

  4. Παναγιώτης says:

    Το diesel και το 6-άρι OK. Ο άξονας μπροστά μου φαίνεται χλωμός…

  5. Musashi says:

    # Παναγιώτης:

    Το diesel και το 6-άρι OK. Ο άξονας μπροστά μου φαίνεται χλωμός…#

    ……εως μπλέ!!!!

  6. Mike Miskis says:

    Σε Καναδά και ΗΠΑ διατίθενται ήδη κιτ με άκαμπτο μπροστινό άξονα. Χρησιμοποιούν 8άρη Toyota με birfields χρωμομολυβδένιου, ή στάνταρ Toyota HD (σαν του teras), ή ProRock60.
    Το 6άρι υπάρχει σαν option από την Toyota. Για τον D4D δεν ξέρω.
    Ούτως ή άλλως το post έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα, μιας και (σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) το FJ δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα.

  7. Παναγιώτης says:

    Υπάρχουν πολλά ήδη στο μομπίλε.ντε! Μία έγκριση τύπου μας λείπει…

  8. Ανδρέας says:

    ΜΑΙΚ σε βρισκω με σοβαρες πληροφοριακες ελλειψεις οσον αφορα τις βελτιωσεις και τα καινουργια μοντελα για αυτο και μονο τον λογω μπορεις να με ρωτας οτι θελεις και να μην ντρεπεσαι.

  9. Mike Miskis says:

    ANDREW HELP!!!

You must be logged in to post a comment.