Traveling Renegade – Part I

DSC02897

Φιλαράκια, το νεοφερμένο dieselάκι άρχισε σιγά-σιγά να ετοιμάζεται. Όπως πάντα με νομαδικό προσανατολισμό, χωρίς υπερβολές. Εξάλλου γι’αυτό τον σκοπό ήρθε στην ομάδα μας.

Ξεκινήσαμε από καλή βάση. Το αυτοκίνητο ήταν προσεγμένο και πλήρες από εξοπλισμό. Ήταν όμως και πολύ χαμηλό, ακόμα και για ‘μένα που δεν εκτιμώ τα ψηλά οχήματα. Και αυτά τα σκαλοπάτια και οι λασπωτήρες, το έκαναν να δείχνει ακόμα χαμηλότερο! Πρώτη κίνηση η αφαίρεση τους και το συμμάζεμα του towing hook. Δεύτερη κίνηση, ανάρτηση.

SUSPENSION

2014-04-10 14.07.38

H Radflo είχε τη βεβαιότητα ότι το spherical bearing στα coilover της θα μετέφερε τον ήχο της κύλισης μέσα στην καμπίνα. Όντως αυτό συμβαίνει στα αγωνιστικά. Εκεί, ανάμεσα στη καμπίνα και στο σασσί δεν παρεμβάλλονται ελαστικά mounts. Όπως και στο Uniframe του Cherokee. Oooops….

Έτσι λοιπόν έπρεπε να επιλέξουμε πιο “συνηθισμένα” αμορτισέρ. Μεταξύ των διαθέσιμων επιλογών, καταλήξαμε στη νέα σειρά “Sport” της OΜΕ.

Ελατήρια θα επιλέγαμε OΜΕ έτσι κι’ αλλιώς. Διαλέξαμε rate για το βάρος του CRD, το φορτίο και το λίγο lift που θέλαμε. Η παραγγελία έφυγε και αρχίσαμε να μετράμε μέρες μέχρι που έφτασε.

Το καινούργιο set up έδωσε στο Renegade 2.1″ lift εμπρός και 2.5″ πίσω, όταν πίσω δεν έχει φορτίο. Τα μπροστινά ημιαξόνια είναι τώρα σχεδόν παράλληλα με το έδαφος, γεγονός θετικό για την αντοχή των CVs. Πριν το lift, είχαν αρνητική γωνία προς τα επάνω. Τα πίσω radius arms επίσης έχουν τώρα πιο σωστή γωνία από πριν. Aυτό με κάνει να σκέφτομαι γιατί πριν ήταν τόσο χαμηλό? Μοιάζει λες και είχαν πρώτα σχεδιάσει την ανάρτηση και εκ των υστέρων αποφάσισαν να βάλουν πιο χαμηλά ελατήρια. Λες? 😎

Με το που μπήκε η ανάρτηση, σειρά είχαν τα καινούργια λάστιχα.

DURATRAC

Τα είχα βάλει στο μάτι από τότε που η Goodyear τα παρουσίασε. Αν τα reviews που διαβάζω είναι έστω και καθ’υπερβολήν σωστά, τότε το Duratrac είναι το “απόλυτο” all terrain. Θα το ξέρουμε σύντομα. Σίγουρα πάντως στη στενή διάσταση που τα τοποθετήσαμε είναι πανέμορφα και ταιριάζουν γάντι στον χαρακτήρα που θέλω να έχει το Renegade.

DSC02891

Για να χωρέσουν τα λάστιχα χρειάστηκε γερό τριμάρισμα στους εμπρός θόλους και bump stop extensions στον πίσω άξονα.

DSC02880

Old vs New 😎

RESET

Έχοντας ήδη κορωνοπήνια 4.10, το μόνο που χρειάστηκε μετά την τοποθέτηση των ελαστικών είναι το πέρασμα της διαστασης τους στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Αυτό δεν γίνεται με procall όπως στα JK. Έγινε όμως πίνοντας έναν ευχάριστο πρωϊνό καφέ στην αντιπροσωπεία.

DSC02872
Ίσως και λόγω του reset, η αύξηση της διάστασης των ελαστικών δεν γίνεται αντιληπτή οδηγικά. Επιπλέον, μετά το reset, το κοντέρ συμφωνεί 100% με το GPS και τα shifting points του 545RFE είναι εκεί που πρέπει.

PERFORMANCE

Δεν υπήρχε λόγος να πειράξουμε τον CRD. Με την ευκαιρία όμως της κατασκευής των μεταλικών turbo pipes, είπαμε να επέμβουμε και στην εξαγωγή κάνοντας την decat και ταυτόχρονα αλλάζοντας το στενό downpipe με ένα ανάλογο των απαιτήσεων του μοτέρ. Επεξήγηση: Τα περισσότερα σύγχρονα turbodiesel είναι “φιμωμένα” στην εξαγωγή λόγω των αυστηρών emissions standards.

Ο Γιάννης Νίνος λοιπόν έκανε τα δικά του ακολουθώντας πάντα τα guidelines του κατασκευαστή.

sg

43

Το αποτέλεσμα αποτέλεσε μια ευχάριστη έκλπηξη: Η διαφορά στην ώθηση που νιώθεις από την τουρμπίνα σε σχέση με πριν, είναι εντυπωσιακή!

Tender Loving Care,

Kάπου μέσα σε όλα αυτά έγινε και το πρώτο μεγάλο σέρβις ώστε το όχημα να “μηδενίσει” και να ξέρουμε τι έχουμε στα χέρια μας. Όλα τα φίλτρα & τα λιπαντικά της μετάδοσης αλλάχθηκαν για πρώτη φορά, με γνήσια. Παρά τα χλμ του, το όχημα είχε στο σαζμάν και στο transfer ακόμα τα λιπαντικά με τα οποία έφυγε από το εργοστάσιο.

Με την ευκαιρία μπήκε στον Corporate 8.25″ ένα hi-capacity καπάκι της Nitro ώστε η επιπλέον ποσότητα βαλβολίνης να ψύχει καλύτερα το διαφορικό όταν ρυμουλκούμε το βαρύ τρέϊλερ με το αγωνιστικό.

DSC02869

Ταυτόχρονα σιγά-σιγά αλλάχθηκε οποιοδήποτε εξάρτημα -μηχανικό και όχι μόνο- έδειχνε έστω και μικρά σημάδια φθοράς, ενώ τα παιδιά στην Connolly περιποιήθηκαν το εσωτερικό όπως μόνο αυτοί γνωρίζουν.

DSC02871

Η δυνατότητα να ασχολούμαστε μαζί του λίγο-λίγο κάνει μεγάλη διαφορά. Σήμερα σιλικόνη στο x σημείο, αύριο ρύθμιση στη ψ άρθρωση, την άλλη μέρα βγάλσιμο & καθάρισμα του z αισθητήρα… αυτή η φροντίδα έχει μεγάλη συμβολή στην τελική “αίσθηση” του Jeep.

Αυτά προς το παρόν. Το Part II του χρονικού αναμένεται. Πολλές βελτιώσεις έχουν σειρά… Καιρός όμως για χιλιόμετρα τώρα!

DSC02898

DSC02894

Mike Miskis


5 Comments to “Traveling Renegade – Part I”:
  1. Musashi says:

    Ας ετοιμαζόμαστε για Magna Grecia, νότιο Ιταλία, 7 μέρες το καλοκαιράκι! Τέλειο γίνεται!!

  2. Mike Miskis says:

    Λοιπον, διπλη διαβιωση Πινδο μεσα στον Μαιο και τα βραδια στη φωτια λεμε τις λεπτομερειες για Magna Grecia 🙂

  3. Iakovos says:

    Φιλαράκι, δείχνει πανέμορφο το νέο Nomadόμαξο!!! Το μόνο που θέλει τώρα είναι πολλά πολλά, Nomadικα χλμ και νέες εμπειρίες!!!

    Ραντεβού, εκεί έξω!

  4. Παναγιώτης says:

    Πολύ πολύ ωραίο! Καλοτάξιδο!!

  5. Mike Miskis says:

    Ευχαριστώ φιλαράκια!!

    Το …spa στο cherokάκι συνεχίζεται χαλαρά, με leveling kit 0.4” – αυτό για να μετρηθεί και να φτιαχτεί έπρεπε πρώτα η καινούργια ανάρτηση να πατήσει για 2-3 εβδομάδες – ενώ και τα Rock Sliders δεν αργούν 😎

You must be logged in to post a comment.