Οι “Βόρειοι Φύλακες” προχώρησαν ήδη, οι “ταυτότητες” των Patrol και G-Wagen είναι σχεδόν έτοιμες, με το ιδιαίτερο ύφος του καθενός!! Επίσης έτοιμη και η ταυτότητα του TJ μου.
Όσα στοιχεία λείπουν (διαδρομές, γωνίες κλπ) θα τα συμπληρώσουμε μόλις μετρηθούν. Επίσης ο Q θα συμπληρώσει και τα στοιχεία των διαφορικών.
Πολύ καλή και η ιδέα του Ανδρέα, όταν όλες οι “ID” είναι έτοιμες, να γίνει και ένα σύστημα αξιολόγησης, ανάλογα με τη χρήση (ταξιδιωτική, all-purpose, competition κλπ). Το συζητάμε την Παρασκευή στο καταφύγιο…
——————————————————————————————–
Vehicle ID Nissan Patrol
Οδηγός / ιδιοκτήτης: Musashi
Μέλος των Nomads από (έτος): Ιδρυτικό
Μάρκα / μοντέλο: GR Elegance 3.0 DDTi
Χρονολογία κατασκευής: 9/2001, πρώτη κυκλοφορία 2/2002
Ημερομηνία αγοράς (έτος-μήνας): 4/2004
Ημερομηνία ένταξης οχήματος στην ομάδα (έτος-μήνας): 4/2004
Χαρακτηριστικά.
Μεταξόνιο: 94,48inches (240cm)
Μετατρόχιο (εξωτερικό με εξωτερικό τακούνι): 192 cm
Μήκος:
Βάρος (με πλήρη εξοπλισμό και καύσιμα, χωρίς άτομα και αποσκευές): 2470 Kg
Γωνίες (πρόσβασης – ράμπας – διαφυγής): ——-
Κυβισμός: 2953 κ.εκ
Tύπος κινητήρα: ZD30 DDTI DOHC inline 4 cyl with intercooler
Κύλινδροι: 4
Βαλβίδες: 16
Καύσιμο: Πετρέλαιο
Turbo (Ν/Ο): Garett Variable Geometry
Chip: Pbox
Ίπποι / στροφές: 194 hp / 3600rpm
Ροπή / στροφές: 440 Nm / 1800 rpm
Ωφέλιμο φορτίο: 700 Kg
Tύπος ρεζερβουάρ: Long Ranger 145lt
Χωρητικότητα καυσίμου: 145 lt
Κατανάλωση (ελάχιστη και μέγιστη): 11.5 – 20 l/100km
Μετάδοση.
Μόνιμα πισωκίνητο, κατ’επιλογήν τετρακίνητο
Κιβώτιο (auto / manual / αρ.σχέσεων):
Manual -5
Σχέσεις = 1st 4.262, 2nd 2.455, 3rd 1.488, 4th 1.000, 5th 0.850, rev 3.971.
Transfer (τύπος, σχέση Low): Ενσωματωμένο, High 1:1, Low 1:2,02
Εμπρός άξονας:
Solid Axle H230, διαφορικό δεξιά, open, Κορώνα 9,2 inch, σχέση 1: 4,37, ημιαξόνια 32 mm. 31 splines
Πίσω άξονας:
Solid Axle H230, διαφορικό κέντρο, 100% difflock, Κορώνα 9,2 inch, σχέση 1: 4,37, ημιαξόνια 33,3 mm, 33 splines
Final Crawl Ratio: 37,62:1
Ανάρτηση.
Εμπρός:
3 link με μπράτσα και panhard. Αντιστρεπτική
Αμορτισέρ ΟΜΕ Ν19 Nitrogen
Ελατήρια ΟΜΕ 971 320 lbf/in
Πίσω:
5 link, panhard και απομπλεκομένη αντιστρεπτική
Αμορτισέρ ΟΜΕ Ν29 Nitrogen
Ελατήρια ΟΜΕ 984, 360-450 lbf/in
Διαδρομή εμπρός: 13cm
Διαδρομή πίσω: 37cm
Σύστημα διεύθυνσης: Ατέρμονας με Track bar και αμορτισέρ τιμονιού.
Τροχοί.
Ζάντες: 16Χ8
Ελαστικά (τύπος, διάσταση):
265/75/16 BFGoodrich All Terrain,
255/85/16 BFGoodrich Mud Terrain
Φρένα: Εμπρός δίσκοι αεριζόμενοι 33 cm Πίσω δίσκοι 29cm με ΑBS
Bedlocks (Ν/Ο): ΝΟ
Λοιπός εξοπλισμός – περιγραφή
ARB front bumper,
Rear tubular bumper AKMH
Rock sliders AKMH
Snorkel Airtech,
Extra air condition fan
Extra intercooler fan,
Ποδιές Alu 7075, 8 mm
3 Extra Fuel filter FP,
Warn winch 9,5 XP,
Lights Hella 1000 Submersible
Roof rack ARB short
GPS
2 Extra sockets 12v
Dual Battery 2X95 Ah
220 V Inverter 300Watt
VHF/UHF Quad band YAESU base 50W/ Antenna Diamond 510 slim
——————————————————————————————–
Vehicle ID Mercedes G-Wagen
Οδηγός / ιδιοκτήτης:Γιώργος Κουνελάκης
Μέλος των Nomads από (έτος):2007
Μάρκα / μοντέλο:Mercedes G270CDI
Χρονολογία κατασκευής:2002
Ημερομηνία αγοράς (έτος-μήνας):9/2007
Ημερομηνία ένταξης οχήματος στην ομάδα (έτος-μήνας):10/2007
Χαρακτηριστικά.
Μεταξόνιο: 94,48inches (240cm)
Φάρδος αξόνων (εξωτερικό με εξωτερικό τακούνι): ———
Μήκος: 4.212mm
Βάρος (με πλήρη εξοπλισμό και καύσιμα, χωρίς άτομα και αποσκευές): 2.260kg
Γωνίες (πρόσβασης – ράμπας – διαφυγής):36/27/27 (εργοστασιακές τιμές, θα πρέπει να μετρηθούν για να βρεθούν οι πραγματικές)
Κυβισμός: 2685 cm3
Καύσιμο:diesel
Turbo (Ν/Ο):N
Snorkel (N/O):N
Ίπποι (hp) / στροφές:156/3800
Ροπή (Nm)/ στροφές: 400/1800-2600
Ωφέλιμο φορτίο: 575 kg
Κατανάλωση (μέγιστη και ελάχιστη): 15lt/10,9lt/100klm
Μετάδοση.
Κιβώτιο (auto / manual / αρ.σχέσεων):auto 5
Transfer (τύπος, σχέση low): μόνιμη τετρακίνηση 2,16:1
Εμπρός άξονας:
Άκαμπτος άξονας, 4,38:1, εργοστασιακό locker (υδραυλικής ενεργοποίησης)
Πίσω άξονας:
Άκαμπτος άξονας, 4,38:1, εργοστασιακό locker (υδραυλικής ενεργοποίησης)
Crawl Ratio: 34:1 (plus η ολίσθηση του μετατροπέα)
Ανάρτηση.
Εμπρός:3 link, Bilstein ρυθμιζόμενα 2,6 bar, Eibach 23,1 N/mm
Πίσω: 3 link, Bilstein, ρυθμιζόμενα 2,6 bar, Eibach 50,1-0,5 N/mm
Διαδρομή εμπρός: πρέπει να μετρηθεί
Διαδρομή πίσω: πρέπει να μετρηθεί
Σύστημα διεύθυνσης: Επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια με υποβοήθηση
Τροχοί.
Ζάντες: Αλουμινίου 16 Χ 8
Ελαστικά: BF Goodrich Mud Terrain 285/75/16
Bedlocks (Ν/Ο):O
Λοιπός εξοπλισμός – περιγραφή:
Body Lift 2”
Εργάτης Warn 9,5 Ti
Συνθετικό σχοινί 30 μέτρα
Εργοστασιακός προφυλακτήρας
Yaeshu VX7
Σχόλια οδηγού/ιδιοκτήτη: Θα συμπληρωθούν τα υπόλοιπα στοιχεία μετά τις μετρήσεις
——————————————————————————————–
Vehicle ID Jeep TJ
Οδηγός / ιδιοκτήτης: Μιχάλης Μισκής
Μέλος των Nomads από (έτος): Ιδρυτικό
Μάρκα / μοντέλο: Golden Eagle 2.4 soft top
Χρονολογία κατασκευής: 2006
Ημερομηνία αγοράς (έτος-μήνας): 09/2006
Ημερομηνία ένταξης οχήματος στην ομάδα (έτος-μήνας): 09/2006
Χαρακτηριστικά.
Μεταξόνιο: 94,38 inch (2397mm)
Φάρδος αξόνων (εξωτερικό με εξωτερικό τακούνι): 179cm
Μήκος: 4170mm με τον κοτσαδόρο (3950mm χωρίς).
Βάρος (με πλήρη εξοπλισμό και καύσιμα, χωρίς άτομα και αποσκευές): 1.914kg
Γωνίες (πρόσβασης – ράμπας – διαφυγής): 51 – να μετρηθεί – 46
Κυβισμός: 2.4lt (146 cu in) DOHC 16V
Καύσιμο: Βενζίνη
Turbo (Ν/Ο): No
Snorkel (N/O): No
Ίπποι / στροφές: 147 / 5200rpm
Ροπή / στροφές: 165 lb/ft / 4000rpm
Ωφέλιμο φορτίο: 375kg
Κατανάλωση (μέγιστη και ελάχιστη): 18,5 – 12,4 lt/100km
Μετάδοση. Part Time 4WD
Κιβώτιο (auto / manual / αρ.σχέσεων):
NSG370, 6-speed manual
1st – 4.46
2nd – 2.61
3rd – 1.72
4th – 1.25
5th – 1.00
6th – 0.84
Rev – 4.06
Transfer (τύπος, σχέση low): NV231 – 2,72:1 low
Εμπρός άξονας:
Solid, stock Dana 30, offset αριστερό. Κορώνα 7,125 inch. Οpen διαφορικό. Ημιαξόνια 29,5mm, 26 spline. 4,10:1 ratio
Πίσω άξονας:
Solid stock Dana 44 offset 0. Κορώνα 8,50 inch. ARB. Ημιαξόνια 33mm, 30 spline. 4,10:1 ratio
Crawl Ratio: 49,5:1
Ανάρτηση.
Εμπρός:
Εγροστασιακό 5-link, αμορτισέρ και ελατήρια ΟΜΕ +2,5”, extended bumpstops, RE sway-bar disconnect.
Πίσω:
Εγροστασιακό 5-link, αμορτισέρ και ελατήρια ΟΜΕ +2,5”, extended bumpstops.
Διαδρομή εμπρός: 40cm
Διαδρομή πίσω: 36cm
Σύστημα διεύθυνσης: Ατέρμων κοχλίας με υποβοήθηση (stock)
Τροχοί.
Ζάντες: 7,5X15 αλουμινίου (stock), 1,25 inch Spidertrax wheel spacers
Ελαστικά (τύπος, διάσταση): BF Goodrich Mud Terrain 33X10.50X15
Bedlocks (Ν/Ο): No
Λοιπός εξοπλισμός – περιγραφή:
Warn 9.5 Ti winch
Warn winch plate
ARB rock sliders
HD towbar
Yaesu FT-8900R VHF/UHF.
Mail επικοινωνίας με τον οδηγό/ιδιοκτήτη (please click here): https://nomad.gr/communication.html
——————————————————————————————–
Πιστεύω ότι αυτή η καταγραφή θα βοηθήσει πάρα πολύ στο μέλλον, τόσο όποιον χρησιμοποιεί το site μας για να παίρνει στοιχεία και πληροφορίες, όσο και εμάς τους ίδιους.
Θα μπορούσατε π.χ. να φανταστείτε οτι τρία τόσο διαφορετικά μεταξύ τους οχήματα (το τεράστιο Patrol, το πολύ κοντύτερο G και το TJ που δεν έχει χώρο φόρτωσης ούτε το 1/4 από το G) έχουν ακριβώς το ίδιο μεταξόνιο, μέχρι χιλιοστού (!!) …ή ότι το Jeep έχει περάσει τα 1900 κιλά, με τον εργάτη και την προστασία γύρω-γύρω… Πολύ ενδιαφέρον επίσης έχουν τα στοιχεία από την μετάδοση και τις αναρτήσεις.
Καλή αρχή!!
Mike Miskis
Νομίζω ότι πρέπει να καθιερώσουμε ένα κοινό ύφος, και κοινές μονάδες μέτρησης για όλα τα ID.
Τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά…
Κοντά είμαστε…
Q, οι γωνίες πρέπει να είναι μεγαλύτερες, λόγω ανάρτρησης + 33” + body lift.
Αυτη την καψουρα διαδρομη μεσα στο ποταμι ποτε θα την ξανακανουμε?
Αργούουουμε ακόμα…!