Ενα ακόμη ‘κάστρο’ έπεσε….
ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ
Το νέο Patrol της Nissan που παρουσιάστηκε στο Abu Dhabi
Στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα παρουσίασε η Nissan το νέο Patrol. Το θηριώδες SUV του Ιάπωνα κατασκευαστή θα έχει 7 θέσεις, μόνιμη τετρακίνηση με κιβώτιο υπο-πολλαπλασιασμού ενώ μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην άνεση και τους τεράστιους χώρους. Επίσης θα χρησιμοποιεί κινητήρα V8 400 ίππων.
Το μοντέλο διαθέτει 7 θέσεις και πολύ ανανεωμένους χώρους σε σχέση με το παρελθόν
Εσωτερικά η πολυτέλεια είναι εμφανής, ενώ η καρότσα του μοντέλου είναι πιο στιβαρή
To ALL MODE 4×4 στην καλύτερη έκδοση του, ενώ ο κινητήρας αποδίδει 400 ίππους

Για την εξέλιξη του νέου Patrol που μόλις παρουσιάστηκε, ούτε λίγο ούτε πολύ χρησιμοποιήθηκαν περί τα 200 πρωτότυπα εξέλιξης τα οποία δοκιμάστηκαν σε πολλές μεριές του κόσμου, καθώς και σε Ιαπωνία αλλά και μέση ανατολή. Κατά τον σχεδιασμό του μεγάλου SUV η πολυτέλεια ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, ενώ από σχεδιαστικής πλευράς εμπρός συναντάμε το γνώριμο σχήμα στο γκρίλ που χαρακτηρίζει και άλλα τετρακίνητα μοντέλα της Nissan. Όπως υπολογίστηκε από τους ανθρώπους της Nissan οι κάτοχοι των Patrol δεν περνούν παραπάνω από το 15% της οδήγησης τους εκτός δρόμου. Έτσι στόχος ήταν να διαμορφώσουν ένα διάκοσμο με καλύτερους εσωτερικούς χώρους και καλύτερη ποιότητα από πριν. Ως αποτέλεσμα το μεγάλο SUV προσφέρει πλέον 100χιλ. επιπλέον χώρο για τα πόδια των πίσω, καλύτερους χώρους για την τρίτη σειρά καθισμάτων, καθώς και ανανεωμένη πλατφόρμα με καλύτερη ακαμψία.
Από πλευράς μηχανικού συνόλου το νέο Patrol χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 5,6 λίτρων V8 τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού (DIG-direct injection gasoline), με την απόδοση να φτάνει τους 400 ίππους και τη ροπή τα 550 Nm, ενώ η μετάδοση γίνεται στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου 7τάχυτου κιβωτίου. Το μόνιμα τετρακίνητο Patrol χρησιμοποιεί το σύστημα ALL MODE 4×4 που μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη δίνει στον οδηγό την επιλογή μεταξύ τεσσάρων ρυθμίσεων. Αυτές είναι οι: Sand, On-road, Snow και Rock, ανάλογα με το έδαφος στο οποίο κινείται το όχημα, ενώ υπάρχουν και τα συστήματα Hill Start Assist/Hill Descent Control με το τελευταίο να περιορίζει την ταχύτητα κατάβασης στα 7 χ.α.ω. (στη λειτουργία 4H), και στα 4 χ.α.ω. (στη λειτουργία 4L). Επίσης το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα πρωτοποριακό σύστημα ελέγχου της δυναμικής του συμπεριφοράς που ονομάζεται HBMC (Hydraulic Body Motion Control System) που περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος κατά το στρίψιμο και κατά τις αλλαγές πορείας, και μάλιστα ανεξαρτήτως του αν το όχημα κινείται εντός ή εκτός ασφάλτου, ενώ τέλος η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη και στους τέσσερις τροχούς.

Πηγή: autotriti.gr

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/94322.asp


4 Comments to “Ενα ακόμη ‘κάστρο’ έπεσε….”:
  1. Mike Miskis says:

    Έγινε και αυτό “ένα όπως όλα”, καλό όχημα για καλομαθημένους ανθρώπους που φοβούνται (γενικώς…).

    Κρίμα, γιατί το Patrolάκι ήταν ένα από τα τελευταία πραγματικά οχήματα περιπέτειας.
    Ξέρεις, δεν είναι μόνο το πως είναι φτιαγμένο κάθε όχημα (με άξονες π.χ. ή με σασσί κλπ) αλλά και το πως σε κάνει να νιώθεις, αν όταν ονειρεύεσαι την ελευθερία σου μπορεί να χωρέσει κάπου στο κάδρο ή να το ομορφύνει κι’όλας…

    Και η Nissan ήταν 50 και βάλε χρόνια παρούσα με το δικό της τρόπο στις ανοικτές διαδρομές.

  2. Musashi says:

    Κλαψψψ!!! και @#$%*&#*^

You must be logged in to post a comment.