Η μεγάλη ώρα της αναχώρησης πλησιάζει…
Ο Κωστής και η Ναυσικά έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά ως προς τον σχεδιασμό του ταξιδιού και το μόνο που μένει είναι να δούμε αν θα καταφέρουμε να τηρήσουμε το πρόγραμμα.
9.000 χιλιόμετρα με το TJ και τον μουτζούρη, εκ των οποίων περίπου 4.000 off road. Φιλόδοξο δεν ακούγεται;
Ανοίξτε το αρχείο excel με οποιονδήποτε άλλο browser εκτός από explorer για να πάρετε μία ιδέα.
Είδα το πρόγραμμα με περισυλλογή και περίσκεψη.
Βασιζόμενος στην μικρή μου πείρα από ταξίδια overland (έχοντας όμως και την συμβουλή του διάσημου εξερευνητή Andreas Balos), πιστεύω ότι βγαίνει μόνο με έναν τρόπο. Δώστε βάση:
Step-1 (πριν την αναχώρηση):
Ο Κωστής βάζει στον μουτζούρη τη σκηνή οροφής.
Step-2 (day 1 του ταξιδιού, ώρα 06:00):
Λαμβάνετε σύντομο πρωϊνό (2′), καπνίζετε τσιγάρο (2′) και τραβάτε 139 φωτογραφίες (3′).
Ξεκινάτε τη διαδρομή, ενώ η Ναυσικά κοιμάται στη σκεπή του μουντζούρη, μέσα στη σκηνή γιατί μπορεί να έχει ψιχάλα.
Step-3 (day 1 του ταξιδιού, ώρα 12:00):
Η Ναυσικά ξυπνάει και κατεβαίνει μέσω του sun roof στο εσωτερικό του μουντζούρη.
Aναλαμβάνει την οδήγηση του LR.
Ο Κωστής ανεβαίνει μέσω του sun roof στη σκηνή οροφής και σαπίζει στον ύπνο.
Δεν σταματάτε καθόλου.
Step-4 (day 1 του ταξιδιού, ώρα 18:00):
Κάνετε στάση 7′
Ξυπνάτε τον Κωστή.
Ο Κωστής κατεβαίνει από την εξωτερική σκάλα της σκηνής, στο έδαφος.
Το Μαριετάκι πηγαίνει στο LR, ανεβαίνει στη σκηνή οροφής από τη σκάλα που κατέβηκε ο Κωστής και κοιμάται σαν πουλάκι.
Ο Κωστής κλείνει την εξωτερική σκάλα της σκηνής και πηγαίνει στο TJ, στη θέση του συνοδηγού.
Η Ναυσικά ελέγχει και επιδιορθώνει τα δύο οχήματα.
Τραβάτε 427 φωτό.
Αναχωρείτε.
Step-5 (day 1 του ταξιδιού, ώρα 24:00):
Νέα στάση 14′
Ξυπνάτε το Μαριετάκι.
Εκείνο κατεβαίνει από την εξωτερική σκάλα της σκηνής, στο έδαφος.
Η Ναυσικά κατεβαίνει από τον μουντζούρη, στο έδαφος.
Ετοιμάζετε & τρώτε βραδυνό.
Πίνετε 25ml Captain Morgan έκαστος.
Απολαμβάνετε και 1 τσιγάρο.
Ο Γιάννης ανεβαίνει στην σκηνή οροφής από την εξωτερική σκάλα και λιποθυμάει.
Ο Κωστής κλείνει την εξωτερική σκάλα της σκηνής και αναλαμβάνει την οδήγηση του TJ.
To Μαριετάκι αναλαμβάνει την οδήγηση του LR.
Η Ναυσικά ως συνοδηγός του LR πλέον, περνάει στον υπολογιστή τα logistics της ημέρας και το πρόγραμμα πλοήγησης της επομένης.
Step-6 (day 2 του ταξιδιού, ώρα 24:00):
Η Ναυσικά ανεβαίνει στη σκηνή οροφής για νάνι και επαναλαμβάνετε τα Steps από 2 εώς 5.
Με αυτό τον τρόπο κάνετε 28′ λεπτά στάσης και 23 ώρες και 32′ πορείας την ημέρα, μοιράζεστε την οδήγηση, κοιμάστε 6 ώρες ο καθένας και έχετε: πλήρη διατροφή, ποτό, 2 τσιγάρα, φουλ σέρβις οχημάτων και 566 φωτό ημερησίως.
Tip:
Ηχογραφήστε σε CD φράσεις όπως
“καλά, που ήρθαμε ρε π@ύστη μου!!”,
“πω-πωωωω….”
“καλημέρα παιδάκια!!”,
“να πιούμε άλλο ένα?” ,
“αγάπη μου, σου αρέσει εδώ?”
“το ηφαίστειο – το ηφαίστειο!!”
κ.λ.π.
Όταν τις λες χάνεις χρόνο. Μπορείς να βάλεις το CD να τις παίζει την ώρα που κάνεις τους πρωϊνούς κοιλιακούς, πλένεις τα δόντια σου και κάνεις τσίσα ταυτόχρονα.
Αυτό βέβαια είναι το πρόγραμμα των 2 πρώτων ημερών .
Την τρίτη ημέρα λόγω της αλλαγής αυτοκινήτου του κυρίου Πακης και της κυρίας Πακαινας θα υπάρξει μια μικρή αλλαγή προγράμματος .
Τα πάντα θα αλλάξουν προς το καλύτερο όταν θα εξαντληθούν τα κανονάκια του Πακη κοινώς τα 3 ραγκλερ που θα έχει στήσει επιμελώς ο κύριος Γιασημακος στο διάβα τους αναλαμβάνοντας πλέον δράση η εξπρές που θα φέρει εις πέρας τα 4000 χλμ οφ και τα υπόλοιπα 4853 ον με τον κύριο Πακη και την κυρία Πακαινα να καμαρώνουν πλέον ανέμελα από τον πρώτο όροφο της εξπρές .
Είμαι σίγουρος ότι τα οχήματα δεν θα σας δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα (σοβαρά το λέω) – αρκεί να τους φερθείτε με σεβασμό.
(π.χ. Λάστιχα 35-12.50-15 ΚΜ2 + ζάντες με μεγάλο όφσετ δεν είναι και ο καλύτερος συνδυασμός για ταξίδι overland. Αν μετά από 12-14 ώρες πορεία μέσα στο κατακαλόκαιρο και με φορτίο, αρχίσει το αυτοκινητάκι να λιώνει – πρώτα θα λιώσουν τα ρουλεμάν των τροχών, τα ρουλεμάν του κιβωτίου κλπ- το κεφαλάκι σας θα φταίει. Και το άλλο το καμάρι που έχει πουσάρει το μοτεράκι στο +200% από το μανίσιο, με non-stop πορεία τα άμοιρα τα έμβολα τι θα κάνουν, δεν θα πετσικάρουν λιγάκι?)
Όπως ίσως καταλάβατε από το κράξιμο στο προηγούμενο comment μου, προτείνω ένα πιο χαλαρό πρόγραμμα. Όλη η μαγεία του ταξιδιού είναι η ελευθερία που βιώνεις και η παρέα.
Επιπλέον, με χαλαρό ρυθμό αναπνέουν και τα οχήματα, κρυώνουν και λίγο σε καμιά στάση…
Το γεγονός βέβαια ότι σας ζηλεύουμε είναι αυτονόητο…!!
To πρόγραμμα είναι ενδεικτικό. Αν δούμε ότι το εξαντλούμε πιο γρήγορα από το χρονοδιάγραμμα, θα προσθέσουμε και μία επίσκεψη στη γειτονική Γροιλανδία.
Πέρα από την πλάκα όμως, η επιλογή ελαστικών γι’ αυτό το ταξίδι είναι σκέτος πονοκέφαλος. Μέχρι τώρα έχω πει ότι θα πήγαινα με τα 35-12,5-15 ΚΜ2 σε σιδερένιες ζάντες, όχι γιατί τα θεωρώ ιδανική επιλογή, αλλά γιατί αυτά έχω αυτή τη στιγμή και μάλιστα σχετικά φρέσκα. Σίγουρα το βάρος του τροχού και το όφσετ δεν ταιριάζουν στο ταξίδι και καταπονούν αναίτια το αυτοκίνητο.
Αν έμπαινα στη διαδικασία να ξηλωθώ, προσπαθώντας να επιλέξω το “ιδανικό” λάστιχο για την περίσταση, τι θα προτείνατε;
Υπάρχει ένα καλό Cooper σε διάσταση 285/70/17, το οποίο σε αλουμινένια ζάντα θα ήταν πολύ πιο ξεκούραστο για το αμάξι. (Δεν μπορώ να πέσω και πολύ σε διάμετρο, γιατί με το κοντό βήμα που έχω θα πηγαίνω με 100 χλμ και 6.000 στροφές…) Τι λέτε;
Απλά αφήστε τα πλάνα των απείρων χιλιομέτρων και φροντίστε να κάνετε περισσότερες στάσεις από αυτές που ήδη έχετε προγραμματίσει .
Υπάρχει περίπτωση το ον να είναι πολύ πιο επίπονο από το οφ αν κάνετε μαζεμένα χιλιόμετρα .Στην ανάγκη μια που υπάρχουν και ακτοπλοϊκά κάντε πράξη την πρόταση του Μισκη για ύπνο εκ περιτροπής (άλλωστε αυτό σας ταιριάζει μια που τα βιολογικά σας ρολόγια διαφέρουν κατά πολύ.)
Η αλήθεια είναι πως και εγώ θα ζηλέψω ιδίως την ημέρα της αναχώρησης .
Περιορίστε έστω και κατά πολύ τα προαιρετικά χιλιόμετρα και θα το απολαύσετε περισσότερο .
Πάκη να πάτε Γροιλανδία έχει ωραία κουτσομούρα .
Λες στο ταβερνάκι “Kalaallit Nunaat” στο δεύτερο φιορδ αριστερά;
Πάκη, 100% να προτιμήσεις να κάνεις ξεκούραστο ταξίδι.
Συμφωνώ για περισσότερες στάσεις, ίσως στην επιστροφή που η κούραση θα βγαίνει…
Από τις εικόνες της Ισλανδίας που είδα, έχει πολύ ωραίες ψαροπόλεις. Μία από αυτές λέγεται Kirkjubæjarkoutsomur, και μη τρέχετε στη Γροιλανδία!
Αν περάσετε από Ολλανδία κάντε τους κινέζους
http://nieuwsuur.nl/blog/2011/05/25/de-visie-van-joep-sirtaki/
Προτείνω να πιούμε μια μπύρα πριν φύγετε (29 Ιουλίου?)
ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟ !!!!
Νομίζω ότι πρέπει να πάρεις το τζετ σκι μαζί ώστε να πεταχτείς μια τετρακαβαλο Γροιλανδία μια που δεν υπάρχουν συχνά δρομολόγια .
Κάνε βρε παιδί μου μια παραχώρηση στο κάτω και ας μην ανοίξεις ούτε το καφέ ούτε το γκουρμε εστιατόριο στο τζετ όπως είχε η Κικη την πολυτέλεια να το απολαύσει στην Πάτμο .
Την συνταγή να γίνει εύκολη η διαδρομή την ξέρεις .
1) Παίρνουμε έναν πειρατή .(προσοχή να έχει πιει τα απαραίτητα )
2) Φροντίζουμε να υπάρχει το κατάλληλο καύσιμο (βλέπε καραφάκια )
3) Μετά όλα είναι ισαδι και πανεύκολα .
4) Να αποφύγεις το μαγαζί που σου είπε ο Ντίνος έχει κατεψυγμένες πατάτες .
Δεν συμφωνώ, ο κυρ Γιόχανσεν, ο μαγαζάτορας, μετά από είσκεψη του τοπικού σεφ Έκτοροφ Μποτρίνινσεν, έχει βελτιώσει πολύ το service.
Συμφωνώ και επαυξάνω για μπυρίτσα 29 Ιουλίου και προτείνω, μία που το poll party είχε αρκετές απουσίες, να επαναληφθεί στο ίδιο μέρος.
Παρασκευή πάλι θα μετρήσουμε απουσίες μέσα σε αυτές και εγώ
Χεσ—-με είπατε ?
Ε το κάνουμε Πέμπτη 28 αν προτιμάτε κύριε Μπαλέ.
OK για Πέμπτη!
Πεμπτη δεν μπορω εχω σεμιναριο σε Φελπς και Αλονσο
Πες τους να έρθουν στα Καλύβια για μπύρα. Ευκαιρία να μάθεις στον Φελπς στην πισίνα τις νέες τεχνικές κολύμβησης που μόνο εσύ γνωρίζεις.
Πάκη μου έχεις μείνει πολύ πίσω τώρα κάνουμε διαλογισμό και ανακαλύπτουμε νέους στόχους .
Ξέχασες το πρόβλημα του δύσμοιρου Φελπς μετά τα 8 χρυσά την δυστυχία του γιατί δεν είχε πλέον στόχους ????
Στη χθεσινή θυελλώδη συνεδρίαση των σοφών της ομάδας, εξήχθησαν τα εξής συμπεράσματα:
1. Μπαρ θέλατε, έ?. Τρεχάτε τώρα στον οφθαλμίατρο… Άλλη φορά, καλύτερα ταβερνάκι.
2. Ο Ντίνος είναι πάντα στην ώρα του. Οι υπόλοιποι πρέπει να του μοιάσουμε.
3. Ο Γιάννης είναι υπεύθυνος για την ασφαλή επιστροφή των -4- από την Ισλανδία.
4. Το “3.” αιτιολογείται λόγω φυσικών ηγετικών προσόντων.
5. Το “3.” τεκμηριώνεται από τον χρόνο παραμονής του στο καλάθι της BMW….
6. Τυχόν αποτυχία του Γιάννη (στο “3.”) θα έχει ως συνέπεια την αποτέφρωση του.
7. Το “6.” θα γίνει για παιδαγωγικούς λόγους. Για να γίνει καλύτερος.
και τέλος
8. Το πιο ωραίο και σέξι σορτσάκι του καλοκαιριού διατίθεται προς ενοικίαση σε λογικές τιμές, για καυτές εμφανίσεις στα καλοκαιρινά μπαρ. Η ζήλια σας έφαγε παλιοσαράβαλα!!!!!!!
Mike είσαι πολύ προχώ στο ντύσιμο. Μαζί με το επώνυμο σορτσάκι να νοικιάζεις και τις κάλτσες!
Γιάννη το πρόγραμμα μου φαίνεται βαρύ. Θα χρειαστείτε ενδιάμεσα και ένα δύο ρεπό!
Μιλάμε ότι η στιλιστική άποψη του Μαικ (τραγωδία σκέτη ) μια που θα πήγαινε στον δικηγόρο ΕΓΡΑΨΕΕΕΕΕ !!!!!!
Καλά ρε Μαικ και περίμενες να σε πάρει στα σοβαρά ο δικηγόρος με τα σοσονακια και το τσισαθλιοεπωνυμο σορτς ?
Α !!!! θέλει και ο Πακης ένα για το καλάθι αλλά του εξήγησα ότι αυτό το φοράνε η τελειόφοιτοι του Γ Ρ….χ.
Όλα τα λεφτά το αλογοοοοοο !!!!!! μα καλά πως βρέθηκε εκεί !!!!
Τι να καταλάβετε από στυλ? Αν καταλαβαίνατε, δεν θα είχατε και οι δύο αυτοκίνητα με ασημί φρύδια.