Προσπαθώντας να ξαναπιάσει το στάνταρ που η ίδια έθεσε με το θρυλικό 80άρι, η Toyota αποφάσισε να βγάλει το αξεπέραστο αυτό expedition vehicle ξανά σε παραγωγή, μετά από εννέα χρόνια απουσίας.
Ο Project Manager για το LC80, σε συνέντευξη του, παραδέχτηκε ότι η εταιρεία ποτέ δεν κατάφερε να το ξεπεράσει με τα επόμενα μοντέλα της. Συγκεκριμένα δήλωσε: “Καλό το 120άρι και το FJ, αλλά καιρός είναι να δείξουμε στον ανταγωνισμό πόσο σοβαροί είμαστε”. Η τελευταία του αυτή δήλωση προκάλεσε διάφορες αντιδράσεις:
Στην Αυστρία, στη γραμμή παραγωγής της Steyr-Puch, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να δουλέψουν υπερωρίες δωρεάν, μήπως και το κόστος παραγωγής του G-Wagen έρθει επιτέλους σε λογικά επίπεδα.
Στο Solihull, η διεύθυνση του εργοστασίου της Land Rover ενέκρινε την συνεχή προβολή της κλασσικής ταινίας “Η γέφυρα του ποταμού Κβάϊ” σε γιγαντοοθόνες, με σκοπό να θυμίσει στους εργαζόμενους τι τράβηξαν οι πρόγονοι τους από τους Ιάπωνες και να τους τονώσει το ηθικό. Καμία κίνηση δεν έγινε από την διεύθυνση σε θέματα παραγωγής.
Στο Οχάιο, η διεύθυνση της Jeep αποφάσισε με κάθε νέο Wrangler να δίνει στον πελάτη δώρο και ένα υποπολυβόλο Thomson 0.45 του Β.Π.Π. Η διεύθυνση επίσης συζητάει την παραγωγή μιας επετειακής έκδοσης του Rubicon με την ονομασία “Iwo-Jima”. Θα είναι εξοπλισμένο με άξονες Dana 900 και θα φτάνει σε βάρος τα 18475kg. Οι πρώτες δοκιμές έδειξαν ότι οι άξονες αυτοί είναι πράγματι αξιόπιστοι, αρκεί το μπροστινό locker να χρησιμοποιείται με σύνεση.
Καλό μήνα σε όλους
Mike Miskis
Καλημέρα σε όλους. Φιλαράκι ωραίο πρωταπριλιάτικο, sorry που στο χάλασα με το κλείσιμο των news…
Για να εξιλεωθείς πρέπει να μου πάρεις ένα 80άρι δώρο…
ΟΚ!!